Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mä sen vihdoin tein :D

Vierailija
26.04.2016 |

Kävin hakemassa lähestymiskiellon ex-poikaystävälle.( meneehän siin 3 viikkoa ennen kun on käräjät, mut on tässä mennyt 3 kk kun olen ajatellut sitä hakea ja saanut kärsiä henkisesti) Lähestymiskiellon hakeminen oli minulle rankkaa ja ihan viimeinen keino, mutta toisaalta nyt on helpottava olo. Jospa kohta tilaanne rauhoittuis ja pystyisin taas elämään normia elämää: ilman pelkoa ja ahistusta

Miten muut ovat pääseet eroon väkivaltaisesta narsistimiehestä?

Kommentit (9)

1/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Mutta ihan mielenkiinnosta, miksi kuvittelet, että lähestymiskielto tekisi yhtään mitään narsistille? Onko hänet diagnosoitu narsistiksi, vai onko kyseessä mahdollisesti vain k-pää mies? Koska jos kyse on ensimmäisestä, niin lähestymiskielto ei auta tippaakaan, ja sinun täytyy edelleen olla varuillasi.

Vierailija
2/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että tämä ei lopu tähän, mutta olen ylpeä kun itse sain asian viety niin pitkälle.  Koska edelleen ajattelin eiliseen asti että hyvä voittaa pahuuteen...olin väärässä ...tätä pahuutta ei voita mikään...

Mutta toivottavasti oli viimeinen kerta kun uhkaa tappaa mua tai että joutuisin kuuntelemaan hänen valehtelua.

Ainahan on se et en edes saa lähestymiskieltoa, mutta ainakin oon yrittänyt...ja voittanut tämän erän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kakskielinen.

Vierailija
4/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nopeaa, jos kolmessa viikossa arvelet asian ratkeavan. Lopeta tuo kolmen pisteen käyttö, kuulostat ihan dementikolta.

Vierailija
5/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistista eroon pääseminen on helvetin vaikeaa. Mä en jaksa kertoa nyt enempää.

Vierailija
6/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin olla mahdollisimman vähän reagoimatta hänen tempauksiinsa. En kommentoinut, enkä osoittanut mitään kiinnostusta hänen suuntaansa. 

Vaikka mitä tuli minun korviini, niin en kommentoinut. Ja pyrin siihen, ettemme missään olleet yhtä aikaa.

Jopa niin, etten edes ajanut autolla niitä reittejä, mitä tiesin hänen käyttävän. 

Mahdollisimman paljon poissa näkyvistä ja kuuluvista. Uusi elämä ja uudet kaverit.

Vierailija
7/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Hienoa! Mutta ihan mielenkiinnosta, miksi kuvittelet, että lähestymiskielto tekisi yhtään mitään narsistille? Onko hänet diagnosoitu narsistiksi, vai onko kyseessä mahdollisesti vain k-pää mies? Koska jos kyse on ensimmäisestä, niin lähestymiskielto ei auta tippaakaan, ja sinun täytyy edelleen olla varuillasi.

Lähestymiskielto on pelkkä vitsi.

Vierailija
8/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäkin oon yrittänyt tehdä. Vaihtanut puhelin numeron, vaihtanut "lähikaupan". Kaikki mitä vaan pystyy vaihtamaan että ei tavattais.

Oikeudessa olen pyytänyt suojaa että se ei näkis mua ( ei liity lähestymiskieltoon)

Jotenkin tuntuu vaikka mitä tekis ni hän silti saa satutettu mua, mutta nyt yritän olla vahva ja jatkaa elämää. En pelkää soittaa poliisille jos tarve vaatii, vaikka ennen pidin sitä nolona ja heikkouden merkkinä.

ap

Vierailija
9/9 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Lähestymiskielto on pelkkä vitsi.

Toivon ettö jos sen saan, hän ei kauan jaksa rikkoa sitä. Koska siitä sais rangaistuksen?

ap