Mitä teet vappuna sinä, jolla ei puolisoa?
Ajattelin mennä leffaan, mutta teatterit näköjään kiinni :(
Kommentit (59)
Sitä samaa mitä tein silloinkin kuin mulla oli puoliso.
Hoidan lehmiäni.
Joka. Jumalan. Päivä. Ja joskus yölläkin. Mutta tykkään siitä. Juhlapyhiä tulee ja menee. Juhlistan niitä ostamalla jotain siihen liittyvää ruokaa sitten.
Juhlin yksinäni niin kuin kaikkina muinakin pyhinä. Hyvää juomaa ja ruokaa, herkkuja... Netflix and chill. Taustalle menevää musiikkia ja tunnelman luomiseksi vappupalloja sekä serpentiiniä koristeeksi! Nautin siis olostani :)
Lähden vappuaattona teemabileisiin paikalliseen kuppilaan. Vappuna olen töissä, mutta vuoro alkaa vasta iltapäivällä, joten pystyn hyvin osallistumaan juhliin, etenkin kun menen sinne enemmän haistelemaan tunnelmaa ja esittelemään naamiaisasuani mitä nauttimaan alkoholipitosia juomia. Eiköhän sieltä jotain seuraakin löydy tai jos ei niin siinä tapauksessa tulen vaan aikasemmin kotiin. Live-bändin soittoa meinaan kuunnella joka tapauksessa.
Mulla in puoliso, mutta vietän vappuni yksin vieraassa kaupungissa kissan vahtina!
Olen aina mennyt ystäväpariskunnan juhliin :)
Ihan mitä minua itseäni sattuu huvittamaan, ah
Vappu on normi päivä.Ulkoilua,kotona oloa, ei sen kumempaa yksin.
Käyn lenkillä. Saunon. Juon mietoja alkoholijuomia. Kuuntelen naisartistien musaa.
Mulla on ainakin neljä eri porukkaa jossa olen viettämässä vappua, lapset ovat isällään (yhteishuoltajuus). Vaikeuksia ehtiä kaikkialle tai priorisoida, ehkä se selkiytyy tästä pikkuhiljaa.
Seurustelin vielä vähän aikaa sitten, viime vappu kuitenkin vietettiin erillään omissa kaveriporukoissamme. En tiedä miten seurustelu tähän liittyy.
Menen vanhempieni kanssa syömään.
Ostan tällaisen tuomaan valoa elämään.
+ Mitäs jos
Mummolle läheisten seura on rahaa tärkeempää
Mummo on perinteinen ihminen joka haluaa tarjota vierailleen
Mummo saa lapsilta muulloin apua ja pärjäilee näin vielä kotona
Juopottelen yksin kotona. Ehkä katselen jonkun leffan. Eli ihan normiviikonloppu.
Terveisin Naispelko28
Lähden ystävieni kanssa piknikille. Jos sataa, keksitään jotain muuta. Eihän siihen puolisoa tarvita.