Meille tuli järkyttävä riita taas! Tällä kertaa pirtelöstä!
Eli tultiin lasten kanssa kotiin päin ja käytiin pitkästä aikaa hakemassa heseluukulta mukaan ruoat.
Kotiin saavuttiin ja aloin tyhjentämään pöydälle ruokia. Kaikki istui odottamassa ja ihmettelin miksi mies latoo omalle paikalla kerrosaterian ja juustoaterian lisäksi toisen ostamani pirtelöistä. Mies ei ikinä osta eikä halua pirtelöä.
Pirtelöt oli toisen lapsen sekä minun. Kun tästä mainitsin niin mies sai järkyttävän raivarin ja alkoi huutamaan.
En ymmärrä käytöstä ja sitä kun mies ei oikeasti koskaan halua edes pirtelöä. Paitsi nyt. Mainittakoon että mies ei ole lasten biologinen isä. Maksoin koko hese reissun yksin. Mies alkoi lasteni kuulleen selittämään että "jarkko saa sitä ja tätä ja kaikki mitä jarkko haluaa hän saa"! Anteeksi mutta lasten annokset olivat vain kuusi nugettia ja pienet ranskikset ja miehellä kaksi ateriaa! SItten hän alkaa pirtelöstä ruikuttamaan. Yritin miestä rauhoitella ja annoin jopa oman pirtelöni hänelle jolloin hän lättäsi pirtelön 8v lapseni eteen ja sanoi että katokkin että juot ne kaikki.
En ymmärrä,mielestäni miehen käytös on sairasta. Mitä mieltä te olette?
Myöhemmin yritin puhua miehen kanssa makuuhuoneessa ja sulkea oven ettei lapset kuule,mutta mies huutaa ja uhoo että jos hän ei nyt saa olla rauhassa niin lähtee menemään ja otti muutamaan otteeseen vaatteistani kovin kiinni ja paiskoi sängylle. Puhui törkeästi. Niin että lapsetkin kuuli. Painu vitt##n makuuhuoneesta ja anna mun olla rauhassa. Mun hajoo pää,oikeasti.En tiedä jaksanko enää mieheltä tätä törkeää käytöstä. Miten joku voi suuttua näin paljon pirtelöstä. Sanoinkin hänelle,mutta luulee ettei ole tehnyt mitään väärää. Missä vika? Mitä ihmettä en nyt ymmärrä kun syy olisi muka minun??!
Kommentit (30)
No on teillä ruokailu päin helvettiä, heseluukultako sä epäterveelliset ruuat kannat kotiin ja pilaat lastesi terveyden?
Ristus on laiskuus huipussaan.
Tarkista faktat kuntoon ennen provoja. Hesellä ei myydä pirtelöitä.
Terkuin työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
No on teillä ruokailu päin helvettiä, heseluukultako sä epäterveelliset ruuat kannat kotiin ja pilaat lastesi terveyden?
Ristus on laiskuus huipussaan.
Silloin tällöin saa kyllä syödä herkkujakin
Vierailija kirjoitti:
Terkuin työntekijä.
https://www.hesburger.fi/tuotteet/?categories%5B%5D=pirtelot
Vierailija kirjoitti:
Terkuin työntekijä.
Missä ihmeessä olet töissä?! Kyllä ainakin Vaasan moottoritien lopussa olevassa hesessä myydään!!!
Vierailija kirjoitti:
Terkuin työntekijä.
Mielenkiinnosta tsekkasin, ja Hesen nettisivuilla kohdassa "tuotteet" mainitaan 5 erilaista pirtelöitä.
T. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Terkuin työntekijä.
Se mansikka-banaani joku jonka poika huusi takapenkiltä ja mies sanoi "kaksi mansikka banaania..." jolloin myyjä jo puhui päälle eli ilmeisesti kirjoitti ylös tuon koneelleen.
Vaaleanpunaista se oli,ja emme käy usein hesellä niin mistäs minä tiedän mikä muunnos se pirtelöstä oli ja minkäniminen..
Tänne tulee niin tyhmää kommenttia provosta,ruoka valiostamme ynmt että lopetan ketjun tähän. Pointtini ei ollut avata keskustelua että morkkaatte hesellä käyntiämme, kyseenalaistatte onko tämä provo vai miesviha viesti että antaa olla. Asia kuin asia niin av-mammat pilaa kaikki keskustelut.
Ap
Miksi, siis miksi lasten täytyy kuunnella tuollaista ja pelätä vieraan äijän huutoa ja tavaroiden paiskomista omassa kotonaan? Tuollainen käytös ei ole sallittua edes omalta isältä, saati sitten äidin mieskaverilta. Mikä tällaisten naisten päässä liikkuu, jotka altistaa omat lapsensa väkivalle. Sillä väkivaltaa tuo käytös on. Paiskotaan pirtelöitä lapsen naaman edessä.
Ei ollut sinun vika. Minä jättäisin tuollaisen lapsellisen ja aggressiivisen miehen. Ei ole hyvä sinulle, eikä lapsille. Pihalle vain. Löydät varmasti jonkun paremman ja kiltin miehen.
Väkivaltaa ei tietenkään voi hyväksyä, eikä tuollaista lapsellista käytöstä muutenkaan. Eikä myöskään sitä että ihmisen kanssa ei voi edes keskustella asioista. Tolkku puuttuu mieheltäsi. Eli ihan hirveeltä kuulostaa kyllä nyt :(
On sun asia pitää huolta lapsistasi. He eivät saa kasvaa tuollaisessa ilmapiirissä.
Ja Hese on täysin ok välillä.
Mies on pösilö ja se oli kauniisti ilmaistu. Haluat miehestä vielä yhden lapsen itsellesi? Väkivaltaisen, raivoavan lapsen? Jos olet yhtään aikuinen ja kykenet ottamaan vastuun omasta ja lastesi hyvinvoinnista, eroat miehestä. Heti. Tässä ei ole muita vaihtoehtoja. Turha vedota miehen hyviin puoliin, sillä hän ei ole soveltuva elämään perheessä.
Miehet nyt vaan nälissään on tollasia. Ensi kerralla ennakoit, ja otat vaikka jonku keksin mukaan käsilaukkuun, niin saat antaa sen miehelle jos säännöllinen ruokailurytmi uhkaa venyä.
Itsehän sinä pitkän tarinan kerrot, miksi sitten loukkaannut kun saat vastauksia yksityiskohtiin?
Mulla on vain yksi kysymys: miksi mies ei ilmoittanut itse haluavansa myös pirtelöä silloin kun olitte niitä ostamassa?
Sussa se vika, että annat jonkun - kenen tahansa - käyttäytyä noin lastesi edessä ja heitä kohtaan. Sinä olet lapsiesi suojelija. Miten voit kunnioittaa ja arvostaa moista jurpoa? Ja jos et voi, miksi hän mellastaa teidän kanssa samassa asunnossa?