Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään järkeä äänestää sydämellä?

Vierailija
28.01.2024 |

Vaiko vaan taktikoida järjellä. En oikeen haluaisi ketään noista top 3 presidentiksi. Mutta onko muiden äänestäminen hukkaan heitetty ääni? Taitaa olla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itse kirjoitin äänestyslomakkeeseen: JAANA KAVONIUS!

Vierailija
2/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liskoaivolla. Eli ulkonäkö pressaksi. Kiusaajuudesta tulee vain plussaa, sillä muita alistava on liskoaivon silmissä alfa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liskoaivolla. Eli ulkonäkö pressaksi. Kiusaajuudesta tulee vain plussaa, sillä muita alistava on liskoaivon silmissä alfa!

Huomaahan alapeukuttaja ilmoittautuvansa samalla liskoaivoksi?

Vierailija
4/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alapeukutin, kun en edes ymmärrä viestisi sisältöä.

Vierailija
5/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestä poskipäillä

sillä se on h o m o n t e k e v ä i s y y t t ä

Vierailija
6/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että tällaista prukkaa täällä jo aamutuimaan.

Vierailija
7/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Li Anderssonia. Olkoon sitten vaikka protestiääni kaikkia muita vastaan.

Vierailija
8/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Essayahia, vaikka tiedän, että pitäis tuosta kolmikosta taktikoida hallaaho pois.

Vierailija
9/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Anderssonia, koska en voi seistä muiden ehdokkaiden tarkasti brändättyjen mielipiteiden takana. Vaikka tiedänkin, ettei Andersson mene tänään jatkoon, olisin toiminut arvojani vastaan äänestämällä taktikoiden. Toisella kierroksella minun toki täytyy äänestää kahdesta ehdokkaasta vähemmän huonoa. 

Vierailija
10/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan tai ei, minä en antaudu median tai gallupien ohjailtavaksi. Hukkaan se ääni menee tietysti, jos valtaosa lampaina äänestää gallupien ohjaamana. Minä äänestän silti sitä ainoaa, joka oikeasti noista vaihtoehdoista olisi kelvollinen, ja jopa hyvä presidentiksi. Olli Rehnille menee minun ääneni. Turha valittaa sitten jälkeenpäin että meillä on huono presidentti, joka jakaa kansaa ja aiheuttaa negatiivista kohua maailmalla, jos itse osallistuu sellaisen äänestämiseen tänne. Minä voin ainakin seistä oman kantani takana enkä anna muiden manipuloida.

Vierailija
11/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa äänestystapa, jolla on jotain merkitystä on jaloilla äänestäminen.

Vierailija
12/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itse kirjoitin äänestyslomakkeeseen: JAANA KAVONIUS!

Huh huh, se oli kyllä hukkaan heitetty ääni todellakin. Eikö sen pitänyt olla ehdokkaana? Eihän tuota ole tenteissä näkynyt.

Vierailija
13/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä äänestin ihan sillä äänestyslipulla.

Vierailija
14/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän itselle sopivinta ehdokasta ihan periaatteesta, enkä alennu taktikointiin, joka kuitenkin on uhkapeliä.

Vierailija
15/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäisissä vaaleissa uskonut median valheita gallupeista. Media ohjailee ihmisiä, älä sorru siihen. Halonen voitti, vaikka media antoi vain kaksi vaihtoehtoa voittajaksi, eikä kumpikaan heistä ollut Halonen. Äänestäkää aina sitä omaa suosikkia, ei median määräämiä ehdokkaita.

Vierailija
16/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänten presidentti Olli Rehn, <3

Vierailija
17/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANSA äänestää, ei media. Median henkilökunnilla on jokaisella vain yksi henkilökohtainen ääni. Miksi lahjoittaisit oman äänivaltasi heille? Simon's media says. Se on SINUN ääni, käytä se niinkuin itse toivot.

Vierailija
18/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset äänestävät tunteilla ja sydämellä. Sen takia pitäisi äänioikeus poistaa.

Silloinhan te miehet saatte päättää, kun naisten äänet jakautuvat vähiten ääniä saaville. Ei pitäisi olla mitään valittamista.

Vierailija
19/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ap, sinähän voit äänestää vaikka paskalla.

Vierailija
20/41 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hukkaan tai ei, minä en antaudu median tai gallupien ohjailtavaksi. Hukkaan se ääni menee tietysti, jos valtaosa lampaina äänestää gallupien ohjaamana. Minä äänestän silti sitä ainoaa, joka oikeasti noista vaihtoehdoista olisi kelvollinen, ja jopa hyvä presidentiksi. Olli Rehnille menee minun ääneni. Turha valittaa sitten jälkeenpäin että meillä on huono presidentti, joka jakaa kansaa ja aiheuttaa negatiivista kohua maailmalla, jos itse osallistuu sellaisen äänestämiseen tänne. Minä voin ainakin seistä oman kantani takana enkä anna muiden manipuloida.

Samaa mieltä täällä. Henkilövaalithan nämä ovat. Gallupeissa ei ole kerrottu otantamääriä ym, media yrittää ohjailla kansaa. Olli Rehnin mainosmiehet eivät ole yhtä tehokkaita kuin Stubbin, jonka etusivumainos ESSssa nauratti: Tahto puolustaa maata, taito välittää rauhaa(whaat?) Ja vielä: Anna äänesi ulkopoliittiselle uskottavuudelle(???). Rehn on presidenttiainesta ja paras mielestäni tässä maailman ajassa. Halla-aho on hyvä, ja siksi häntä tarvitaan politiikassa. Halla-aho jos taktikoisin,  Rehn mitä itse olen mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi