Meille tuli järkyttävä riita taas! Tällä kertaa pirtelöstä!
Eli tultiin lasten kanssa kotiin päin ja käytiin pitkästä aikaa hakemassa heseluukulta mukaan ruoat.
Kotiin saavuttiin ja aloin tyhjentämään pöydälle ruokia. Kaikki istui odottamassa ja ihmettelin miksi mies latoo omalle paikalla kerrosaterian ja juustoaterian lisäksi toisen ostamani pirtelöistä. Mies ei ikinä osta eikä halua pirtelöä.
Pirtelöt oli toisen lapsen sekä minun. Kun tästä mainitsin niin mies sai järkyttävän raivarin ja alkoi huutamaan.
En ymmärrä käytöstä ja sitä kun mies ei oikeasti koskaan halua edes pirtelöä. Paitsi nyt. Mainittakoon että mies ei ole lasten biologinen isä. Maksoin koko hese reissun yksin. Mies alkoi lasteni kuulleen selittämään että "jarkko saa sitä ja tätä ja kaikki mitä jarkko haluaa hän saa"! Anteeksi mutta lasten annokset olivat vain kuusi nugettia ja pienet ranskikset ja miehellä kaksi ateriaa! SItten hän alkaa pirtelöstä ruikuttamaan. Yritin miestä rauhoitella ja annoin jopa oman pirtelöni hänelle jolloin hän lättäsi pirtelön 8v lapseni eteen ja sanoi että katokkin että juot ne kaikki.
En ymmärrä,mielestäni miehen käytös on sairasta. Mitä mieltä te olette?
Myöhemmin yritin puhua miehen kanssa makuuhuoneessa ja sulkea oven ettei lapset kuule,mutta mies huutaa ja uhoo että jos hän ei nyt saa olla rauhassa niin lähtee menemään ja otti muutamaan otteeseen vaatteistani kovin kiinni ja paiskoi sängylle. Puhui törkeästi. Niin että lapsetkin kuuli. Painu vitt##n makuuhuoneesta ja anna mun olla rauhassa. Mun hajoo pää,oikeasti.En tiedä jaksanko enää mieheltä tätä törkeää käytöstä. Miten joku voi suuttua näin paljon pirtelöstä. Sanoinkin hänelle,mutta luulee ettei ole tehnyt mitään väärää. Missä vika? Mitä ihmettä en nyt ymmärrä kun syy olisi muka minun??!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt vaan nälissään on tollasia. Ensi kerralla ennakoit, ja otat vaikka jonku keksin mukaan käsilaukkuun, niin saat antaa sen miehelle jos säännöllinen ruokailurytmi uhkaa venyä.
No ei kyllä ole. Ikinä en ole tuollaista miestä nähnytkään.
T: Mies.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tästä miesvihaprovosta ymmärtääkin joku asia?
Mikä sulta jäi ymmärtämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista faktat kuntoon ennen provoja. Hesellä ei myydä pirtelöitä.
Terkuin työntekijä.
Se mansikka-banaani joku jonka poika huusi takapenkiltä ja mies sanoi "kaksi mansikka banaania..." jolloin myyjä jo puhui päälle eli ilmeisesti kirjoitti ylös tuon koneelleen.
Vaaleanpunaista se oli,ja emme käy usein hesellä niin mistäs minä tiedän mikä muunnos se pirtelöstä oli ja minkäniminen..
Tänne tulee niin tyhmää kommenttia provosta,ruoka valiostamme ynmt että lopetan ketjun tähän. Pointtini ei ollut avata keskustelua että morkkaatte hesellä käyntiämme, kyseenalaistatte onko tämä provo vai miesviha viesti että antaa olla. Asia kuin asia niin av-mammat pilaa kaikki keskustelut.
Ap
Siis lapsi pyysi itselleen mansikka-banaanipirtelön ja mies sanoi, että kaksi mansikka-banaania. Eli hän siis tilasi pirtelön myös itselleen?
Minäkin ymmärrän tuosta, että mies tilasi pirtelöt itselleen ja lapselle. Eli tuolloin ap olisi itse ottanut miehen pirtelön itselleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista faktat kuntoon ennen provoja. Hesellä ei myydä pirtelöitä.
Terkuin työntekijä.
Se mansikka-banaani joku jonka poika huusi takapenkiltä ja mies sanoi "kaksi mansikka banaania..." jolloin myyjä jo puhui päälle eli ilmeisesti kirjoitti ylös tuon koneelleen.
Vaaleanpunaista se oli,ja emme käy usein hesellä niin mistäs minä tiedän mikä muunnos se pirtelöstä oli ja minkäniminen..
Tänne tulee niin tyhmää kommenttia provosta,ruoka valiostamme ynmt että lopetan ketjun tähän. Pointtini ei ollut avata keskustelua että morkkaatte hesellä käyntiämme, kyseenalaistatte onko tämä provo vai miesviha viesti että antaa olla. Asia kuin asia niin av-mammat pilaa kaikki keskustelut.
Ap
Taidat itse olla aikamoinen kiukuttelija :)
Kyl ainekin Turussa myydään pirtelöitä Hesel
Mun ex oli tuollainen. Onneksi on nyt ex. Käytös on vaan pahentunut kun ikää tullut lisää.
mies on aisankannatin ja sä luulet että se raivoaa pirtelöstä. :D
No oli kenen tahansa pirtelö, niin miehen käytös on aivan ylimitoitettu. En sulattaisi.
Jotenkin tuli tunne, että tuo pirtelö ei ollut varsinainen miehen raivon syy. Taustalla pidempiaikaista tyytymättömyyttä johonkin. Oli miten oli, miehen käytös täysin anteeksiantamatonta. Ottaisin eron.
Miksi sä olet tuollaisen idiootin kanssa? Nyt jos koskaan on aika laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Vinkkinä voin sanoa, että raivoava ja käsiksi käyvä mies ei ole järjestyksessä ekana.
Oikeasti, joa välität lapsistasi, lähdet tuosta suhteesta.