Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20v naisen alun lapsenkaipuu (oliko teillä äidit tälläistä?)

Vierailija
26.04.2016 |

Olen 20-vuotias nuori, vähän elämässään hukassa oleva nainen. Kaverit reissaa pitkin maita ja mantuja, kokee mahtavia asioita. Heillä on suuria haaveita, kuten asua ulkomailla, opiskella vaikeita aloja yms. Mulla on tässä maailmassa yksi haave yli muiden ja se on olla äiti. Haaveilen omasta lapsesta ja perheestä. Ajattelen jo nyt tulevan lapseni parasta ja olen valmis tekemään aina kaikkeni tämän puolesta. Kuulostaa niin hassulta, enkä oikeasti tuskin voi edes tuntea tälläisiä ajatuksia ennen omaa lasta. Oliko teillä joilla nyt on jo lapsia tälläisiä ajatuksia? Kertokaa ihan mitä vaan tuntemuksia te mahdolliset kohtalontoverit tai kuka vaan :) Toki haaveilen muustakin, mutta en mistään yhtä paljon.
Tiedän, että voi mennä hyvinkin vielä kymmenisen vuotta, ennen kuin saan omia lapsia. En tiedä onko tässä aloituksessa järkeä, kuhan halusin kirjoittaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin jo 9.luokalla ettei minua haittaisi jos tulisin vahingossa raskaaksi 😀 kaverit piti mua vähän hulluna ja outona. En toki ois tahallaan yrittänyt tulla mut niin.. (Oli pillerit ) nytkin kauhea vauvakuume että eiköhän viimeistään 2018 oo vauva tulossa ☺ T. N23v

Vierailija
2/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin jo 9.luokalla ettei minua haittaisi jos tulisin vahingossa raskaaksi 😀 kaverit piti mua vähän hulluna ja outona. En toki ois tahallaan yrittänyt tulla mut niin.. (Oli pillerit ) nytkin kauhea vauvakuume että eiköhän viimeistään 2018 oo vauva tulossa ☺ T. N23v

Anna mennä vaan! Ajattelen joskus, että onneksi mulla ei oo nyt miestä koska tekisin lapset heti nyt ja vois vanhempana varmaan harmittaa...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja tuntemuksia.. Mulla oli "tavoite lapsensaanti-ikä" päälle parikymppisenä. En silloin ollut kuitenkaan valmis tekemään asialle konkreettisesti mitään. Suosittelen tekemään asian eteen jotain, kun hyvältä tuntuu, jos vaan mahdollisuudet on! Sillä lapsia ei tehdä, ne saadaan.

Vierailija
4/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut siitä asti lapsia kun olin 16v. Mies löytyi ja ensimmäinen lapsi saatiin kun olin 21v. Kyllä meilläkin on haaveissa asua ulkomailla ja matkustella. Mies on alalla, jolla voi työllistyä myös ulkomailla.

Vierailija
5/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vauva-kuumetta ajoittain 18-19-vuotiaasta saakka. Nuorempana en uskonut koskaan perhettä saavanikaan, vaikka olisin halunnutkin. esikoisen sain muutamaa kuukautta ennenkuin täytin 21. Minkäänlaista nuoruuden riekkumista en kaivannut, viihdyin kotona ja viihdyn edelleen. Ja halusin kolme lasta ennen kuin olisin 25. Tuokin toteutui.

Vierailija
6/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin 24v. Sain vasta 30v. Ei ollut miestä niin ei voinut tehdä aikaisemmin.

Vierailija
7/7 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeastaan koskaan ole ollut mitään unelma ammattia mutta aina olen tiennyt että lapsia haluan nuorena. Nyt olen 23-vuotias ja minulla on kaksi lasta ja olen naimisissa.

Elän elämäni onnellisinta aikaa <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän