Näin Helnycin miehen!!
Ette ikinä arvaa kenet näin äsken kaupassa! Helnycin miehen ja lapset! Seurasin vähän sivummalta koko kauppareissun ajan niin että meinas omat ostokset unohtua. Olihan se komee mies, mutta ihan käsi niiden lasten kans ;D
Kommentit (190)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helunahan se on itse tämänkin aloituksen takana. Noloa lypsämistä saadakseen huomiota mammoita.
Näin näkyy olevan.
Vastasi äsken vahingossa sisään kirjautuneena, jotenkin sai viestinsä katoamaan.
Vastasi suonikkaaseen kulliin, viestin sisältö oli jotenkin näin.
'En päässyt riittävän lähelle nähdäkseni oliko näkyikö kullin suonet lahkeen läpi.'
Tuohan on minun viestini jonka lähetin 12:29.
Lol. Jäit jo kiinni. Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
§
Siis mitä ihmettä te nyt sekoilette? Siis minäkö lähetin viestin, jossa luki että "En päässyt riittävän lähelle jne."? Mutta sitten maagisesti hävitin viestin?
Kyllä. Ja sisäänkirjautuneena voi muokata viestejään. Tavattoman tylsän aiheen kyllä valitsit, josta kirjoitella päivät pitkät.
Hel-nyc! Tiesitkö että sun mies lahjoi niitä lapsia karkeilla olemaan kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edelleen intät vaikka moni näki editointisi?
Koska en editoinut mitään tuon tekstin kaltaista! Herrajumala sentään! Siinä viestissä oli kolme pistettä: tähän tyyliin: ...
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi on niin mahdoton ajatus, että olen ihan yksi henkilö ja kerron ihan omasta elämästäni?
Koska se sotii liikaa tervettä järkeä vastaan. Olemassa oleva, täysipäinen, tunnistamista pelkäävä ihminen ei kerta kaikkiaan luo noin tunnistettavaa hahmoa. Piste.
AI nytkö se editointi oli virhe foorumisoftassa=D
Suosittelen uuden nimimerkin ja tarinan kypsyttelyä. Tää on niin nähty..
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä henkilöä jolla on tarve elää elämäänsä palstan kautta ensin muruna nyttemmin helnyccinä. Vaikka myönnetään että helnyc on plajon vähemmän puistattava hahmo kuin muru. Kehitystä tapahtunut.
Enkä minä sitä, että kuvittelette minun olevan joku Muru. Tai Axl Smith, tai Desi, tai SSSS, tai Pyhä Vulva-mies, tai Blom. Ihan oikeasti on melko paranoidia kuvitella, että olisin nuo samat henkilöt tai edes osa niistä. Miksi on niin mahdoton ajatus, että olen ihan yksi henkilö ja kerron ihan omasta elämästäni?
Kyse ei ole siitä, että onko ajatus mahdoton vai ei, vaan siitä että moni näki editointisi ja jäit kiinni. En edelleen kyllä ymmärrä miten joku jaksaa keksiä päästään jotain niin tylsämielistä!
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helunahan se on itse tämänkin aloituksen takana. Noloa lypsämistä saadakseen huomiota mammoita.
Näin näkyy olevan.
Vastasi äsken vahingossa sisään kirjautuneena, jotenkin sai viestinsä katoamaan.
'En päässyt riittävän lähelle nähdäkseni oliko näkyikö kullin suonet lahkeen läpi.'
§
Siis mitä ihmettä te nyt sekoilette? Siis minäkö lähetin viestin, jossa luki että "En päässyt riittävän lähelle jne."? Mutta sitten maagisesti hävitin viestin?
Kyllä. Ja sisäänkirjautuneena voi muokata viestejään. Tavattoman tylsän aiheen kyllä valitsit, josta kirjoitella päivät pitkät.
Voi. Sisäänkirjautuneena voi muokata viestejään. Siksi siinäkin lukee EDIT, koska kirjoitin sen siihen. Miksi olisin sen myöntänyt, jos olisin jotain kummaa kirjoittanut? Ja tiedätkö miten kauan kestää kirjautua ja uloskirjautua? Aika kauan. Ja aika iso vaiva tosiaankin näin tylsän aiheen vuoksi, mutta miten vain... Minä olisin valinnut jonkun herkullisemman aiheen, kuin kauppareissun. Olisin vaikkapa esiintynyt sinä naisena, jonka mieheni iski reilu kuukausi sitten tai jotain viihdyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi on niin mahdoton ajatus, että olen ihan yksi henkilö ja kerron ihan omasta elämästäni?
Koska se sotii liikaa tervettä järkeä vastaan. Olemassa oleva, täysipäinen, tunnistamista pelkäävä ihminen ei kerta kaikkiaan luo noin tunnistettavaa hahmoa. Piste.
Sitten en kai ole jotain noista kolmesta. Mutta jännää, että valitset teoriasi pohjaksi sen hankalimman vaihtoehdon, etkä jompaa kumpaa noista huomattavasti helpommista?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä henkilöä jolla on tarve elää elämäänsä palstan kautta ensin muruna nyttemmin helnyccinä. Vaikka myönnetään että helnyc on plajon vähemmän puistattava hahmo kuin muru. Kehitystä tapahtunut.
Enkä minä sitä, että kuvittelette minun olevan joku Muru. Tai Axl Smith, tai Desi, tai SSSS, tai Pyhä Vulva-mies, tai Blom. Ihan oikeasti on melko paranoidia kuvitella, että olisin nuo samat henkilöt tai edes osa niistä. Miksi on niin mahdoton ajatus, että olen ihan yksi henkilö ja kerron ihan omasta elämästäni?
Se nyt vaan on mahdoton ajatus, ainakin tuo boldattu. Yleisen elämänkokemuksen pohjalta. Näkemystä vahvistaa tämä riemastuminen aiheesta ja keskustelun jatkaminen ja jatkaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin. Ei ole kovin kokenut kasvattaja, elämä on. Pääasia että kukaan ei juossut auton alle.
Etkö sä voisi perustaa blogin? Tai kirjoittaa novelleja? Tai pienimuotoista blogia johon kirjoitat kuvitellun henkilön elämästä? Sellaisiakin on!
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin näkyy olevan.
§
Ja tiedätkö miten kauan kestää kirjautua ja uloskirjautua? Aika kauan.
Tiedät varsin hyvin, että on lukuisia keinoja kirjoittaa vuorotellen ilman että tarvitsee kirjautua sisään ja ulos, ja sisäänkirjautumista voi nopeuttaa oleellisesti. Ja jäit jo kiinni.
Vierailija kirjoitti:
AI nytkö se editointi oli virhe foorumisoftassa=D
Suosittelen uuden nimimerkin ja tarinan kypsyttelyä. Tää on niin nähty..
En usko että oli. Luulen, että kyse oli jonkun yksittäisen henkilön keksimästä valheesta. Mutta milläpä minä sen todistan? Mutta en enää osallistu tähän keskusteluun, siitä ei hyödy kukaan.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Sitten en kai ole jotain noista kolmesta. Mutta jännää, että valitset teoriasi pohjaksi sen hankalimman vaihtoehdon, etkä jompaa kumpaa noista huomattavasti helpommista?
Kiinnitä huomiota lainaamaani kohtaan. Se on ainoa, mihin otan kantaa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin. Ei ole kovin kokenut kasvattaja, elämä on. Pääasia että kukaan ei juossut auton alle.
Ai nytkö se mies ostikin niitä karkkeja lapsille aloittajan havainnon mukaan, ja muutti silmiensä väriä kaupassa käynnin ajaksi? Olet niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin nolo.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehesi tosiaan oli liikkeellä lasten (molemmat tyttöjä) kanssa, harmaaseen pukuun pukeutuneen, Helsingin keskustassa ruokakaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Koska se on ihan turhaa paskapuhetta! Minä näin sen viestin ja siinä oli ne kolme pistettä ihan kuin Helnycci sanoi.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se mies ostikin niitä karkkeja lapsille aloittajan havainnon mukaan, ja muutti silmiensä väriä kaupassa käynnin ajaksi? Olet niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin nolo.
Miehen silmät on harmaat, mutta ymmärrän jos joku kauempaa tulkitsee ne sinisiksi. Kai se sitten tekee minusta niiiiin nolon...
Ja kyllä, mieheni oli kaupassa tänään lasten kanssa. Big deal.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehesi tosiaan oli liikkeellä lasten (molemmat tyttöjä) kanssa, harmaaseen pukuun pukeutuneen, Helsingin keskustassa ruokakaupassa?
Oli.