Näin Helnycin miehen!!
Ette ikinä arvaa kenet näin äsken kaupassa! Helnycin miehen ja lapset! Seurasin vähän sivummalta koko kauppareissun ajan niin että meinas omat ostokset unohtua. Olihan se komee mies, mutta ihan käsi niiden lasten kans ;D
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä tiesit että kyseessä on juuri tämä mies koska... sillä oli "Olen helnycin mies" banderolli pään päällä?
2-metrinen tummempi ihoinen mies, komea, puhui englantia, 2 valkoista pientä nättiä tyttöä mukana, Helsingin keskustan iso ruokakauppa. No en oo ennen vastaavaa nähnyt vaikka käyn tuolla melkein joka päivä.
Et ole ennen nähnyt Helsingin keskustassa vastaavaa. Okei.
Siis ap on nähnyt tummemman miehen kaupassa ja nyt se on minun mieheni...
EDIT. lähti liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö kullin kaameat suonet housujen läpi?
En päässyt tarpeeksi lähelle. Ainakaan kauempaa ei näkynyt.
HEL-NYC kirjoitti:
Mikä lähti liian aikaisin? Litra?
HEL-NYC kirjoitti:
TOTTAKAI :D
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mikä lähti liian aikaisin? Litra?
Viesti.
Vierailija kirjoitti:
Helunahan se on itse tämänkin aloituksen takana. Noloa lypsämistä saadakseen huomiota mammoita.
Näin näkyy olevan.
Vastasi äsken vahingossa sisään kirjautuneena, jotenkin sai viestinsä katoamaan.
Vastasi suonikkaaseen kulliin, viestin sisältö oli jotenkin näin.
'En päässyt riittävän lähelle nähdäkseni oliko näkyikö kullin suonet lahkeen läpi.'
Sorry HEL-NYC! Ehdin nähdä sun viestin ennen muokkausta. Paljastuit!
Vierailija kirjoitti:
Näin sen myös!
Mitä siinä oli?!
Jep. Hel-Nycin olisi jo pitänyt korjata myös se silmien väri, jos muistaa mitä on tänne aiemmin kirjoitellut.
Mutta nolostipa tuo itsensä tosiaan paljasti. Spämmää itseään joka välissä, mutta tämä oma aloitus on jo nolouden huippu.
Mua kiehtoo tämä HEL-NYC, miten joku jaksaa trollata tällä lailla päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hel-Nycin olisi jo pitänyt korjata myös se silmien väri, jos muistaa mitä on tänne aiemmin kirjoitellut.
Mutta nolostipa tuo itsensä tosiaan paljasti. Spämmää itseään joka välissä, mutta tämä oma aloitus on jo nolouden huippu.
Kaikki nämähän ovat aina minun aloittamiani... Poistatanhan omia ketjujanikin ja SSSS on sivupersoonani.
Ja kyllä minä tiedän, ettei mieheni silmät ole siniset. AP ilmeisesti ei.
Millä minä nyt itseni "paljastin"?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiehtoo tämä HEL-NYC, miten joku jaksaa trollata tällä lailla päivät pitkät?
Minua taas kiehtoo ihmiset, jotka kuvittelevat minun olevan trolli... Pakkomielteitä kai on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helunahan se on itse tämänkin aloituksen takana. Noloa lypsämistä saadakseen huomiota mammoita.
Näin näkyy olevan.
Vastasi äsken vahingossa sisään kirjautuneena, jotenkin sai viestinsä katoamaan.
'En päässyt riittävän lähelle nähdäkseni oliko näkyikö kullin suonet lahkeen läpi.'
Tuohan on minun viestini jonka lähetin 12:29.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin näkyy olevan.
Tuohan on minun viestini jonka lähetin 12:29.
Lol. Jäit jo kiinni. Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
§
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämähän ovat aina minun aloittamiani... Poistatanhan omia ketjujanikin ja SSSS on sivupersoonani.
Ja kyllä minä tiedän, ettei mieheni silmät ole siniset. AP ilmeisesti ei.
Millä minä nyt itseni "paljastin"?
Pidät ihmisiä oikeasti noin tyhminä? Eipä hätää, niin minäkin sinua. Lentomatkasi BA:N ykkösluokassakin olivat sitä, että kopioit lentoyhtiön sivuilta sen mitä sieltä irtoaa.
Hahaha.... Heluna ja Litralerssi ostoksilla... :D