Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin Helnycin miehen!!

Vierailija
26.04.2016 |

Ette ikinä arvaa kenet näin äsken kaupassa! Helnycin miehen ja lapset! Seurasin vähän sivummalta koko kauppareissun ajan niin että meinas omat ostokset unohtua. Olihan se komee mies, mutta ihan käsi niiden lasten kans ;D

Kommentit (190)

41/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helunahan se on itse tämänkin aloituksen takana. Noloa lypsämistä saadakseen huomiota mammoita.

Näin näkyy olevan.

Vastasi äsken vahingossa sisään kirjautuneena, jotenkin sai viestinsä katoamaan.

Vastasi suonikkaaseen kulliin, viestin sisältö oli jotenkin näin.

'En päässyt riittävän lähelle nähdäkseni oliko näkyikö kullin suonet lahkeen läpi.'

Tuohan on minun viestini jonka lähetin 12:29.

Lol. Jäit jo kiinni. Kaikki hyvä loppuu aikanaan.

§

Siis mitä ihmettä te nyt sekoilette? Siis minäkö lähetin viestin, jossa luki että "En päässyt riittävän lähelle jne."? Mutta sitten maagisesti hävitin viestin?

Vierailija
42/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan jauhaisi tällaisella palstalla miehestään jatkuvasti, jos se mies olisi todellinen henkilö.

Mutta onhan helnykillä oma viihdearvonsa. Jatka vain, jos tuntuu kivalta puuhalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Hel-Nycin olisi jo pitänyt korjata myös se silmien väri, jos muistaa mitä on tänne aiemmin kirjoitellut.

Mutta nolostipa tuo itsensä tosiaan paljasti. Spämmää itseään joka välissä, mutta tämä oma aloitus on jo nolouden huippu.

Kaikki nämähän ovat aina minun aloittamiani... Poistatanhan omia ketjujanikin ja SSSS on sivupersoonani. 

Ja kyllä minä tiedän, ettei mieheni silmät ole siniset. AP ilmeisesti ei.

Millä minä nyt itseni "paljastin"?

Pidät ihmisiä oikeasti noin tyhminä? Eipä hätää, niin minäkin sinua. Lentomatkasi BA:N ykkösluokassakin olivat  sitä, että kopioit lentoyhtiön sivuilta sen mitä sieltä irtoaa.

Kuinka tyhmänä? Niin tyhmänä, etteivät he ymmärrä, etten ole trolli, SSSS:n kanssa sama henkilö, että en poistata ketjuja? Ilmeisesti teitä riittää.

En ole tainnut edes koskaan käydä BA:n sivuilla, joten hyvä juttu että sinä tiedät mitä siellä on. Minä en.

Vierailija
44/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helunahan se on itse tämänkin aloituksen takana. Noloa lypsämistä saadakseen huomiota mammoita.

Näin näkyy olevan.

Vastasi äsken vahingossa sisään kirjautuneena, jotenkin sai viestinsä katoamaan.

'En päässyt riittävän lähelle nähdäkseni oliko näkyikö kullin suonet lahkeen läpi.'

§

Siis mitä ihmettä te nyt sekoilette? Siis minäkö lähetin viestin, jossa luki että "En päässyt riittävän lähelle jne."? Mutta sitten maagisesti hävitin viestin?

Eikö sinua häiritse, että ylläpito ainakin näkee "kaiken".

45/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin näkyy olevan.

§

Sitten ylläpidon pitäisi nähdä myös ip:stä, että olen eri henkilö. Ja luulisin ylläpidolla olevan tähdellisempääkin tekemistä kuin ihmetellä jotain keskustelua.

Vierailija
46/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä nro 28 on lainausmerkeissä viesti minkä Heluna vahingossa postasi sisäänkirjautuneena. Sitten editoi viestinsä.

Vierailija
47/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullottiko sillä housuissa? Siltä valuu nimittäin koko ajan spermaa niin paljon, että vaipat täytyy olla käytössä.

Vierailija
48/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Hel-Nycin olisi jo pitänyt korjata myös se silmien väri, jos muistaa mitä on tänne aiemmin kirjoitellut.

Mutta nolostipa tuo itsensä tosiaan paljasti. Spämmää itseään joka välissä, mutta tämä oma aloitus on jo nolouden huippu.

Kaikki nämähän ovat aina minun aloittamiani... Poistatanhan omia ketjujanikin ja SSSS on sivupersoonani. 

Pidät ihmisiä oikeasti noin tyhminä? Eipä hätää, niin minäkin sinua. Lentomatkasi BA:N ykkösluokassakin olivat  sitä, että kopioit lentoyhtiön sivuilta sen mitä sieltä irtoaa.

Kuinka tyhmänä? Niin tyhmänä, etteivät he ymmärrä, etten ole trolli, SSSS:n kanssa sama henkilö, että en poistata ketjuja? Ilmeisesti teitä riittää.

En ole tainnut edes koskaan käydä BA:n sivuilla, joten hyvä juttu että sinä tiedät mitä siellä on. Minä en.

Aika jännää. Ba on ainoa lentoyhtiö jota miehesi suostuu käyttämään.

Varaat hänelle jalkatilan takia usein matkoja.

Et kuitenkaan ole koskaan käynytkään BA;n sivuilla.

Melkoinen fakiiri olet.

Vierailija
49/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin näkyy olevan.

Kirjautuneena pystyy tosiaan muokkaamaan viestejään jälkikäteen.

Vierailija
50/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä henkilöä jolla on tarve elää elämäänsä palstan kautta ensin muruna nyttemmin helnyccinä. Vaikka myönnetään että helnyc on plajon vähemmän puistattava hahmo kuin muru. Kehitystä tapahtunut.

51/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestissä nro 28 on lainausmerkeissä viesti minkä Heluna vahingossa postasi sisäänkirjautuneena. Sitten editoi viestinsä.

Viestini oli alunperin kolme pistettä, koska poistin sen lauseen minkä olin kirjoittanut niitä pisteitä lukuunottamatta. Sitten muokkasin viestiä niin että lause kuulosti järkevältä. Siksi kirjoitin siihen edit. ja syyn, niinkuin aina teen jos editoin.

Vierailija
52/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

Vierailija
53/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin näkyy olevan.

§

Sitten ylläpidon pitäisi nähdä myös ip:stä, että olen eri henkilö. Ja luulisin ylläpidolla olevan tähdellisempääkin tekemistä kuin ihmetellä jotain keskustelua.

Varmasti on tähdellisempää ja jos palstailee kahdella eri laitteella, sama ip-ei pistä silmään. Kuitenkin viestien muokkaukset näkyvät. Ja joskus modeillakin on tylsää. Tai aika useinkin.

Vierailija
54/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestini oli alunperin kolme pistettä, koska poistin sen lauseen minkä olin kirjoittanut niitä pisteitä lukuunottamatta. Sitten muokkasin viestiä niin että lause kuulosti järkevältä. Siksi kirjoitin siihen edit. ja syyn, niinkuin aina teen jos editoin.

Minä näin sen pisteviestin. Siinä ei ollut muuta.

55/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännää. Ba on ainoa lentoyhtiö jota miehesi suostuu käyttämään.

Varaat hänelle jalkatilan takia usein matkoja.

Et kuitenkaan ole koskaan käynytkään BA;n sivuilla.

Melkoinen fakiiri olet.

Et ole koskaan tainnut varata lentoa? Ei tarvitse mennä lentoyhtiön sivuille niitä varaamaan, enkä varaakaan. Varaan aina palvelusta, joka antaa nopeimman mahdollisen lennon Lontoosta Helsinkiin. Että ihan sellainen fakiiri. Nyt en kuitenkaan enää väittele tästä asiasta.

56/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin näkyy olevan.

§

Varmasti on tähdellisempää ja jos palstailee kahdella eri laitteella, sama ip-ei pistä silmään. Kuitenkin viestien muokkaukset näkyvät. Ja joskus modeillakin on tylsää. Tai aika useinkin.

Eikö ip tule siitä internet-verkosta? Niin, että kaikki saman kodin laitteet ovat samalla ip-osoitteella?

Vierailija
57/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt heluna tarkkana kirjautumisen kanssa, kun nähtävästi edelleen vastailet itsellesi. Harmi kun en osannut puhelimella ottaa kuvankaappausta. Onneksi en ollut ainoa joka näki editointisi.

58/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä henkilöä jolla on tarve elää elämäänsä palstan kautta ensin muruna nyttemmin helnyccinä. Vaikka myönnetään että helnyc on plajon vähemmän puistattava hahmo kuin muru. Kehitystä tapahtunut.

Enkä minä sitä, että kuvittelette minun olevan joku Muru. Tai Axl Smith, tai Desi, tai SSSS, tai Pyhä Vulva-mies, tai Blom. Ihan oikeasti on melko paranoidia kuvitella, että olisin nuo samat henkilöt tai edes osa niistä. Miksi on niin mahdoton ajatus, että olen ihan yksi henkilö ja kerron ihan omasta elämästäni?

Vierailija
59/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälittää tuo sisällötön elämä ja huomiohuoraus keksityillä jutuilla.

60/190 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole nyt heluna tarkkana kirjautumisen kanssa, kun nähtävästi edelleen vastailet itsellesi. Harmi kun en osannut puhelimella ottaa kuvankaappausta. Onneksi en ollut ainoa joka näki editointisi.

Ja sinä olet vakaasti sitä mieltä, että se ei ole voinut ollut joku häiriö forumissa tai puhelimessasi? En edes uskalla mainita sitä ilmeisintä häiriön lähdettä... Sillä samalla tavallahan sinä vastaat omiin viesteihisi muka toisena, kuin minäkin, eikö niin ;) Vai onko niin, että se olisi aika paranoidi ajatus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi