Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa kukaan ei näe sinusta päältäpäin?

Vierailija
25.04.2016 |

Tuli mieleen tehdä tällainen avaus, kun kaverini kanssa naurettiin, ettei kukaan voi ulkomuodostani aavistaa puoluekantaani. Minulla on huolitellut tasamittaiset vaaleat hiukset, käytän helmikoruja, pukeudun hyvin istuviin kauluspaitoihin ja nahkakenkiin, laukku on kallis ja niin edelleen. Äänestän aina Vasemmistoliittoa, paitsi viime presidentinvaaleissa äänestin Vihreitä. Syvällä sisimmässäni olen yhä se yhteiskunnallisesta oikeudenmukaisuudesta syttyvä valtiotieteen yo, vaikka yhteiskunnallinen asema on jo vuosia ollut muuta :)

Kommentit (249)

Vierailija
181/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulojani. Nimeni on iltapäivälehdissä Suomen suurituloisimpien listalla, mutta näytän lähinnä puliakalta: hiukset hapsottaa, en meikkaa, en käytä koruja, vaatteeni on kirpputorilta ostettuja ja usein jostain kohtaa rikkinäisiäkin, kengässä olevasta reiästä saattaa pikkuvarvas törröttää ulos ja ulkona liikkuessani kädessäni on usein Alepan tai Alkon muovikassi. 

Miksi haluat olla rikkinäisissä vaatteissa kun sulla olis varaa enempään? En meinaa että tarttis vuittoneissa hillua mutta en oikein ymmärrä miksi olet likainen puliakka? Et selvästikään tee sellaista työtä jossa tarttis edustaa, mutta silti?

Ihmettelen samaa. Vaikka haluaisi peittää vaurautensa, sen voi tehdä pukeutumalla silti siististi olemalla ihan taviksen näköinen.

Vierailija
182/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että minulla on aina valmis loppuun asti mietitty ja helposti toteutettava itsemurhasuunnitelma.

Samoin, mullakin on vain itseäni vahingoittava itsemurhasuunnitelma valmiina. Tosin viime viikolla, kun jäin kiinni näpistyksesta ja sakot saatuani kävelin kotiin, harkitsin hyppääväni bussin alle. Näistä asioista voi jokainen päätellä, että olen masentunut. Olen myös yksinäinen, työtön ja mulla fyysisiäkin sairauksia. Kukaan ei aavista, että olen täysin hajalla, kun ulkoisesti olen hymyileväinen. Mun elämässä on tapahtunut tosi rankkoja juttuja, joiden vuoksi olisi varmaan pitänyt jutella ihan ammattiauttajan kanssa.

No voit hakea nyt apua ammattiauttajalta kun olet vielä elossa. Mullakin ollut niin paljon rankkoja juttuja ettei kukaan kestä kuunnella. Joidenkin mielestä menee jo keksimisen puolelle, koska eihän nyt tota kaikkea voi...Mutta hain apua. Käyn edelleen pskoterapiassa ja elämä alkanut kantaa. Osaan tehdä parempia valintoja ja puolustaa omaa hyvinvointiani, laittaa se etusijalle. Kerron tän siksi että meilä on vain tää tasan yksi elämä, ja siksi meet nyt hakeen apua samantien ja teet hyvän elämästäs. Sä onnistut <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiyttä. Olen yleensä siististi pukeutunut, meikannut ja hiukset ojennuksessa, mulla on paljon merkkivaatteita ja laukkuja. Rakastan nörttijuttuja, MAOL on lempikirja, nörttivitsit on parhaita ja viihdyn parhaiten sellaisessa seurassa joka ymmärtää hauskuuden matemaattisissa aineissa. Ja oon hyvä tietokoneiden kanssa, osaan koodata ja käyttää monia erilaisia ohjelmia. 

Vierailija
184/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hauras ja haavoittuvainen lopulta olen.

Ulospäin olen vahva ja itsenäinen, hoidan hommat pää kylmänä ja osaan olla johtaja-ainesta. Esitän, ettei minua kiinnosta mitä muut ajattelevat. Olen usein kuullut jopa läheisiltäni ihmettelyjä, miten jaksan ja miten mun psyyke pysyy kasassa, kun painan eteenpäin kaikkien vaikeuksieni kanssa (niitä en ala eritellä mutta trust me, listaa löytyy). Todellisuus on, etten aina jaksakaan, kotona romahdan välillä ihan vain itkemään. Vain mieheni saa nähdä minut, kun olen heikoimmillani, eivät edes parhaat ystäväni.

Kuin suoraan mun suustani!

Vierailija
185/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ankara, itsepäinen ja vaativa, jopa julmuuteen asti. Ulospäin näytän herttaiselta pitsimissiltä. Siinäpähän luulevat.

Vierailija
186/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankaan sitä, että poltin yli 10 vuotta päivittäin pajaria, testailin vähän muitakin päihteitä, kuljin reiveissä ja oltiin kavereiden kanssa ihan Kirsi Salo -tyyppisesti one love ja tosi tiedostavia.

Tai sitä että kuinka anarkisti ja punkkari oon sydämessäni.

Aloin sitten kunnon töihin ja yllättävien käänteinen kautta palkkakin nousi mukavaksi, tapasin ihanan miehen, joka on täysin erilaisen elämän elänyt mutta niin me vaan rakastuttiinja tehtiin lapsia.

En kadu mitään, ja lasten kans keskenään ollessamme kuunnellaan reggaeta ja Kumi-Kamelia <3

Haa, taidan tietää kuka olet :D

O-ou... mutta mukava tietää että tutuista löytyy muitakin av-mammoja! :)

Vierailija
187/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että minulla on aina valmis loppuun asti mietitty ja helposti toteutettava itsemurhasuunnitelma.

Samoin, mullakin on vain itseäni vahingoittava itsemurhasuunnitelma valmiina. Tosin viime viikolla, kun jäin kiinni näpistyksesta ja sakot saatuani kävelin kotiin, harkitsin hyppääväni bussin alle. Näistä asioista voi jokainen päätellä, että olen masentunut. Olen myös yksinäinen, työtön ja mulla fyysisiäkin sairauksia. Kukaan ei aavista, että olen täysin hajalla, kun ulkoisesti olen hymyileväinen. Mun elämässä on tapahtunut tosi rankkoja juttuja, joiden vuoksi olisi varmaan pitänyt jutella ihan ammattiauttajan kanssa.

No voit hakea nyt apua ammattiauttajalta kun olet vielä elossa. Mullakin ollut niin paljon rankkoja juttuja ettei kukaan kestä kuunnella. Joidenkin mielestä menee jo keksimisen puolelle, koska eihän nyt tota kaikkea voi...Mutta hain apua. Käyn edelleen pskoterapiassa ja elämä alkanut kantaa. Osaan tehdä parempia valintoja ja puolustaa omaa hyvinvointiani, laittaa se etusijalle. Kerron tän siksi että meilä on vain tää tasan yksi elämä, ja siksi meet nyt hakeen apua samantien ja teet hyvän elämästäs. Sä onnistut <3

Kiitti, tosiaan pitäs yrittää saada elämä kuntoon. Ja hienoa, että sulla menee nyt paremmin! :)

Vierailija
188/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht. kesyä, mutta polttelin nuorempana satunnaisesti kannabista.

Vierailija
189/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä n. 4-7 vuotta vanhempi mitä muut olettavat, olen muille aina ystävällinen, seurassa iloinen ja aina avuksi. Mutta kovin moni ei tiedä sitä, kuinka masentunut olen ollut (tai tulen olemaan). Yksi pitkäaikainen ystävä tietää, mutta vain avopuoliso on joutunut kuuntelemaan ja lohduttamaan kun huudan itkien, että miksei se vaan anna mun kuolla. Nämä kaksi myös tietävät, etten pidä julkisista paikoista, saan paniikkikohtauksia suuressa ihmismassassa ja mm. bussiin meneminen/kaupassa käynti saatto olla mahdotonta. Siksi olikin vaikea keksiä vanhemmille tekosyitä sille, miksi en hakenut tuonne töihin yms... Yksi sisarus tietää, että syön lääkkeitä, ja osa sukulaisista/tutuista saattaa masennukseni arvata. Mutta nyt menee jo paremmin :)

Vierailija
190/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen trulli.

Vierailija
191/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulospäin kiltti, rauhallinen,arka ym. nainen 23v, mutta kun miehen saan sänkyyn kaipaan häneltä todellakin kovia otteita, minut saa sitoa,"kiduttaa"( esim vibroilla tai nipistimillä), tukistaa, piiskata jne.

Vierailija
192/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uskon haltijoihin, apuhenkiin ja taikavoimiin. Ynnä muihin vastaaviin.

Vierailija
193/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta. Ihmiset luulevat etten stressaa taI ahdistu asioista. Tosiasiassa mulla voi mennä viikonloppu peiton alla, koska pelkään. Olen ystävällinen ja puhelias, ihmiset ajattelee, että olen iloinen. Mulla on kuitenkin laukussa aina mukana mun kirjeet läheisille jos en pystykkään vastustamaan halua hypätä bussin alle (näin en tee itsemurhaa, mutta tajusitte pointin).

Vierailija
194/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmää

Vierailija
195/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perverssi ja väärinkäytän lääkkeitä.

Vierailija
196/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ulospäin kiltti, rauhallinen,arka ym. nainen 23v, mutta kun miehen saan sänkyyn kaipaan häneltä todellakin kovia otteita, minut saa sitoa,"kiduttaa"( esim vibroilla tai nipistimillä), tukistaa, piiskata jne.

Ihanaa :-)

Vierailija
197/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että minulla on ollut ihan järjettömän rankka lapsuus ja olen välillä masentunut ja välillä jotain muuta. Ihmiset luulevat että minulla on todella vilkas sosiaalinen elämä, paljon harrastuksia ja kavereita ja oikeasti olen järjettömän yksinäinen ja makaan melkein kaikki illat sohvalla. 

Kaiken lisäksi ihmiset pitävät minua todella vahvana jääränä ja oikeasit itseluottamukseni on silkkipaperia, valmiina repeämään pienestäkin kosketuksesta. 

Kehittämälleni kuorelle on syynsä. Kunpa vaan ihmiset osaisivat olla toisille ystävällisempiä. 

Vierailija
198/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen älykäs sekä matemaattisesti ja taiteellisesti lahjakas ja todella hyvä eräässä urheilulajissa. Päällepäin näkyy vain tissit, ja katsojan mielessä ei liiku mikään muu kuin se, ovatko ne aidot vai ei.

Vierailija
199/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ida

Vierailija
200/249 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että kävelen aina paskat housussa.