Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa kukaan ei näe sinusta päältäpäin?

Vierailija
25.04.2016 |

Tuli mieleen tehdä tällainen avaus, kun kaverini kanssa naurettiin, ettei kukaan voi ulkomuodostani aavistaa puoluekantaani. Minulla on huolitellut tasamittaiset vaaleat hiukset, käytän helmikoruja, pukeudun hyvin istuviin kauluspaitoihin ja nahkakenkiin, laukku on kallis ja niin edelleen. Äänestän aina Vasemmistoliittoa, paitsi viime presidentinvaaleissa äänestin Vihreitä. Syvällä sisimmässäni olen yhä se yhteiskunnallisesta oikeudenmukaisuudesta syttyvä valtiotieteen yo, vaikka yhteiskunnallinen asema on jo vuosia ollut muuta :)

Kommentit (249)

Vierailija
161/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankaan sitä, että poltin yli 10 vuotta päivittäin pajaria, testailin vähän muitakin päihteitä, kuljin reiveissä ja oltiin kavereiden kanssa ihan Kirsi Salo -tyyppisesti one love ja tosi tiedostavia.

Tai sitä että kuinka anarkisti ja punkkari oon sydämessäni.

Aloin sitten kunnon töihin ja yllättävien käänteinen kautta palkkakin nousi mukavaksi, tapasin ihanan miehen, joka on täysin erilaisen elämän elänyt mutta niin me vaan rakastuttiinja tehtiin lapsia.

En kadu mitään, ja lasten kans keskenään ollessamme kuunnellaan reggaeta ja Kumi-Kamelia <3

Haa, taidan tietää kuka olet :D

Vierailija
162/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuhäiriömerkinnät. Ajan muutaman 6vuotta vanhalla audilla, aina huolitellun näköisenä, merkkivaatteet ja -asusteet. Asutaan itse rakennetussa omakotitalossa.

Luottotiedot meni kun ei vaan ollut rahaa, en tiennyt enkä osannut hakea tukia keskeytettyäni koulun ja opintotuen loputtua. Merkintöjä tuli sähkölaskuista, lääkärikäynneistä, puhelinlaskuista, takaisin perittävästä opintotuesta.. Luottotietoni eivät menneet shoppailun ja biletyksen takia. Kaikki olen maksanut pois, viimeiset pari vuotta sitten. Merkkituotteiden oston aloitin vasta silloin. Merkintöjä on poistunut vuosien aikana, viimeinen ensi kuussa.

Oikeastaan olen ollut jopa tyytyväinen välillä että tyrin raha-asiani nuorena, ei ole tullut osteltua mitään mitä ei ole varaa maksaa heti käteisellä. Talo ja autot miehen.

En usko kenenkään osaavan kuvitellakaan että minulla on joskus jäänyt laskut maksamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkielämässä olen varsinainen lohikäärme, työskentelen esimiehenä ja pidän aina kaikki langat käsissäni, suunnittelen sekä oman että perheeni tulevaisuutta huolella ja pitkään ja taidanpa kotona muutenkin määrätä sen kaapin paikan. Paitsi makuuhuoneessa ja kahdestaan miehen kanssa: seksissä haluan että mies alistaa minua. :)

Vierailija
164/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä ja olen rutiköyhä.Tulot n.800 e/kk.En näytä köyhältä,mutta rahat ei vuokran jälkeen riitä ruokaankaan.Pari päivää vapaata ollut viiden kk aikana.Olen kusessa ja loppu.Minulla on myös erittäin vakava mt-sairaus,mutta paahdan eteenpäin,sitäkään en ole kertonut.Syön kovia lääkkeitä päivittäin.

Näitä minusta ei tiedä oikein kukaan.Näytän menestyjältä.Ystäviä ei ole,kaikki luulee,että vietän sosiaalista pintaliitoelämää.

Vierailija
165/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen raskaana. Tai no, ehkä jotain näkyy päällepäin, kun pomoni äsken tuli kysymään onko kaikki ok, näytän kuulemma nuutuneelta...

Vierailija
166/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, minulla on ihana kämppä, olen iloinen ja melko menevä, mutta haluan kuolla. Olen miettinyt sitä jo pitkään. Olen nauhoittanut vahemmilleni jo videon missä kerron miten paha olo minulla on koko ajan.

Vierailija
167/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että odotan vauvaa <3 Ainakaan vielä pitkään aikaan ei näy.

Ihanaa! Onnea vauvelista!

Vierailija
168/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen yliopistossa ja olen aivan normaalin näköinen (ei kalliita vaatteita, uusinta kännykkää jne) ja perheeni on normaali tuloksia, mutta itse olen ikäisekseni varakas. En ole rikas, mutta kukaan perheeni ulkopuolinen tuskin uskoisi, jos kertoisin kuinka paljon omaan rahaa. Olen itse aloittanut nuorena sijoittamisen kesätyövaroillani, mutta näistä en ole kertonut. Pääomatuloillani (pörssisijoitusten tuotoilla) olen rikastunut. Asun vuokralla ja muutenkaan minusta tuskin omaisuuttani arvaa. Säästelen tulevaisuuteen; talo ja auto (vaikka halutessani voisin nämä jo nyt hankkia), mutta ehkä tarve tulee vasta valmistuttua ja mahdollisten lasten myötä. Olen vain onnellinen elämääni näin, enkä koe tällä hetkellä tarpeelliseksi liiemmin kulutella (en biletä ja käyn ajoittain töissä opiskelun ohessa).

Vierailija
169/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapseni on kuollut. Sen näki musta päällepäin lähinnä ekan vuoden ajan (tai että jotain ongelmaa mulla on, ei tietysti voinut arvata tarkkaa syytä), mutta nykyään ei ulkopuolinen huomaa sitä yhtään mistään.

Vierailija
170/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän anustappia pyllyssä julkisilla paikoilla

Vierailija
171/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottohäiriöitä, töissäkin olen korostetun huolellinen.

Vierailija
172/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käyn vauvapalstalla o.O (toivottavasti!)

Vierailija
173/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboutta.. valitettavasti. Miesten lesbopelon vuoksi, en ole vielä uskaltanut alkaa ihan rennosti näyttämään ulospäin sitä, koska tämän pelkonsa miehet projisoivat minuun vihana ja halveksuntana. :/ Heteroiden täytyisi muistaa, kuinka onnellisessa asemassa he ovat. Heihin ei seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi kohdisteta juuri ennakkoluuloja, vihaa, halveksuntaa yms. 

Vierailija
174/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tissuttelen joka ikinen vkl. ainakin että saa pienet kännit. mulla on 1 ja 3v lapset, toki mies selvänä kattoo niitä sen illan.

Vierailija
175/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen äiti.

Vierailija
176/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboutta.. valitettavasti. Miesten lesbopelon vuoksi, en ole vielä uskaltanut alkaa ihan rennosti näyttämään ulospäin sitä, koska tämän pelkonsa miehet projisoivat minuun vihana ja halveksuntana. :/ Heteroiden täytyisi muistaa, kuinka onnellisessa asemassa he ovat. Heihin ei seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi kohdisteta juuri ennakkoluuloja, vihaa, halveksuntaa yms. 

Mulla ihan sama, oon tosi naisellinen ulospäin ja saan ärsyttävän usein torjua miehiä luotani. Pitäis varmaan alkaa rohkaistua pikkuhiljaa muuntautumaan stereotypisen lesbon näköiseksi.

Vierailija
177/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että inhoan työtäni, jota varten opiskelin 5 vuotta... Kai tätä on kuitenkin nyt pakko kestää siihen asti, että keksin mitä ihan oikeasti haluaisin tehdä.

Vierailija
178/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas varmaan näytän ulospäin stereotypiselta lesbolta, mutta oon hetero. Musta on ollut toiset naiset kiinnostuneita ja homobaariin jos menen, mua oletetaan lesboksi. Hyvin lyhyt tukka, sporttinen pukeutuminen ja lihaksikas vartalo. Vaatteetkin väreiltään usein sinisiä, vihreitä tai mustia. Tykkään käyttää miesten värikkäitä t-paitoja, mulla on myös henkselit ja kravaatti joskus. :D

Vierailija
179/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kärsin kroonisista kivuista taukoamatta.

Vierailija
180/249 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä että olen tehnyt kaksi aborttia, yhden keskenmenon kokenut ja yksi lapsi on, ja kohta kolmas keskeytys tulissa...  eihän sitä ulkopuolinen nää päältäpäin. eikä myöskään ulkopuolinen nää sitä millaista helvettiä tällä hetkellä elämme, mies tykkää juosta menoissaan (kavereiden kanssa juomassa) viikonloppuisin. Itse hoidan kodin, kissan, koiran, lapsen ja omat työt ja huolehdin siitä, että rahaa riittää ruokaan. 

Hyi helvetti, ehkäisy on keksitty. Toivottavasti älyät pyytää tällä kertaa myös piuhojen kiinni laittamisen.