Mitä asiaa kukaan ei näe sinusta päältäpäin?
Tuli mieleen tehdä tällainen avaus, kun kaverini kanssa naurettiin, ettei kukaan voi ulkomuodostani aavistaa puoluekantaani. Minulla on huolitellut tasamittaiset vaaleat hiukset, käytän helmikoruja, pukeudun hyvin istuviin kauluspaitoihin ja nahkakenkiin, laukku on kallis ja niin edelleen. Äänestän aina Vasemmistoliittoa, paitsi viime presidentinvaaleissa äänestin Vihreitä. Syvällä sisimmässäni olen yhä se yhteiskunnallisesta oikeudenmukaisuudesta syttyvä valtiotieteen yo, vaikka yhteiskunnallinen asema on jo vuosia ollut muuta :)
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Että mulle on tehty neljä aborttia. Ei sitä kyllä tiedäkään kukaan muu kuin minä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Että minulla on ollut vain kaksi seksikumppania ennen vaimoani.
Että minulla ei ole ollut yhtään seksikumppania.
Sitä, että olen todellisuudessa seksityöntekijä. Virallinen ammattikin on, mutta todellisuudessa elätän itseni seksityöllä. Ja nautin joka hetkestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minulla on ollut vain kaksi seksikumppania ennen vaimoani.
Jep, sama. T. Ihan hyvännäköinen N33
Sitä, että minulla on ollut nuorena anoreksia. Nyt on enää 10-13 kg ylipainoa. Vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko herkkä, lempeä, rakastan läheisyyttä ja loukkaannun helposti vaikka yritän esittää muuta. Pönkitän itsetuntoani olemalla semmoinen "näpäkkä". En nyt keksinyt muutakaan sanaa, mutta tarkoitan sellaista, että saatan olla vähän välinpitämätön ja sanoa mitä sattuu. Todellisuudessa en tarkoita pahaa. En vaan osaa olla oma itseni kuin harvojen seurassa, tätä tapaa on myös vaikea lopettaa kun sen kerran on oppinut. Ajattelen, että ihmiset mieltäisivät mut todella heikoksi jos näyttäisin itseni sellaisena kuin oikeasti olen.
Oletko sinä minä?
Että mulla ei ole lainkaan kavereita, ystäviä eikä välejä sukulaisiin. Olen mielestäni ihan järjissäni oleva erakko :)
Sitä että olen pahasti päihderiippuvainen. Pisin jakso mitä olen onnistunut olemaan kuivilla on 2 viikkoa.
Päälle päin olen iloinen ja ulospäinsuuntautunut, olemukseltani siisti ja menestynyt ihminen. Kukaan ei tiedä ongelmastani eikä varsinkaan sen laajuudesta: en voi muuta ajatellakaan kuin huumeita. Päivän kohokohtani on se kun pääsen kotiin ja saan tyydyttää himoni.
Sen mukana tulee tietysti aistiharhat, hallusinaatiot ja ennen kaikkea hirveät ahdistus- ja paniikkikohtaukset, mutta toistaiseksi olen onnistunut pitämään kaiken salassa. Kukaan ei arvaa että tällainen iloinen ja "kunnollinen" ihminen on sisältä näin paskana ja luultavasti yhden pysäkin päässä ensiavusta yliannostuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
että minulla ei ole ollut ainuttakaan ystävää koko elämäni aikana
Sun viesti oli kyllä kaikista surullisin ;(
Vierailija kirjoitti:
Että perheessäni/lähipiirissäni on paljon ongelmia - masennusta, pakko-oireita, maanis-deppressiivisyyttä, alkoholismia, hamstrausta ja ties mitä mielenterveyden ongelmia, rahaongelmia, fyysisiä sairauksia ja kaiken näköistä.
Ulkopuolisten silmään olen iloinen ja reipas ja vaikutan varmaan ihmiseltä, joka on saanut aina elää ruusuista elämää. Pidän asiat omana tietonani ja pysyn järjissäni huumorin avulla ja ahkeroimalla esim. töissä ja kotona. Huolehdin ulkonäöstäni, kodista ja vaikutan ihmiseltä jolla on asiat kaikin puolin reilassa.
Miesystäväni ihmettelee aina miten voin olla niin "normaali" kun lähipiiriini kuuluu tuollaisia ihmisiä.
Oletko viimeiseen asti positiivinen ja tykkäät olla ympäristössä jossa muutkin ovat positiivisia (jopa yltiö)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sama. T. Ihan hyvännäköinen N33
Teidän täytyy tavata toisenne! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että perheessäni/lähipiirissäni on paljon ongelmia - masennusta, pakko-oireita, maanis-deppressiivisyyttä, alkoholismia, hamstrausta ja ties mitä mielenterveyden ongelmia, rahaongelmia, fyysisiä sairauksia ja kaiken näköistä.
Ulkopuolisten silmään olen iloinen ja reipas ja vaikutan varmaan ihmiseltä, joka on saanut aina elää ruusuista elämää. Pidän asiat omana tietonani ja pysyn järjissäni huumorin avulla ja ahkeroimalla esim. töissä ja kotona. Huolehdin ulkonäöstäni, kodista ja vaikutan ihmiseltä jolla on asiat kaikin puolin reilassa.
Miesystäväni ihmettelee aina miten voin olla niin "normaali" kun lähipiiriini kuuluu tuollaisia ihmisiä.
Oletko viimeiseen asti positiivinen ja tykkäät olla ympäristössä jossa muutkin ovat positiivisia (jopa yltiö)?
Ja ahdistut negatiivisesta ilmapiiristä?
Minua luullaan usein uskovaiseksi, ja monen lapsen äidiksi.
Olen uuspakana ja äänestän piraatteja.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että olen pahasti päihderiippuvainen. Pisin jakso mitä olen onnistunut olemaan kuivilla on 2 viikkoa.
Päälle päin olen iloinen ja ulospäinsuuntautunut, olemukseltani siisti ja menestynyt ihminen. Kukaan ei tiedä ongelmastani eikä varsinkaan sen laajuudesta: en voi muuta ajatellakaan kuin huumeita. Päivän kohokohtani on se kun pääsen kotiin ja saan tyydyttää himoni.
Sen mukana tulee tietysti aistiharhat, hallusinaatiot ja ennen kaikkea hirveät ahdistus- ja paniikkikohtaukset, mutta toistaiseksi olen onnistunut pitämään kaiken salassa. Kukaan ei arvaa että tällainen iloinen ja "kunnollinen" ihminen on sisältä näin paskana ja luultavasti yhden pysäkin päässä ensiavusta yliannostuksen takia.
Oletko hakenut apua ? Jos et niin juuri nyt olisi hyvä hetki. Elämäsi on ainutkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kenestäkään voi nähdä päällepäin?
No aika paljon voi nähdä, ei tietenkään kaikkea, eikä tarvitse olla edes mikään proverbiaalinen sherlock. Esimerkki: kävin isäni kanssa hakemassa viikonloppuna yhden tori.fi-ostoksen. Ajelimme eräälle syrjäkylälle, jossa vastaan tuli vauvanvaunuja työntävä pariskunta. Mä näin yhdellä silmäyksellä, että kyseessä olivat vauvan isovanhemmat, jotka työntelivät jostain vähän kauempaa kylään tullutta lastenlastaan. Vaunut olivat nääs soratielle sopimattomat pienipyöräiset kaupunkivaunut (Bugaboot tmv.I, jotka eivät ole muutenkaan yleisiä pienillä paikkakunnilla. Ja pariskunta oli iältään vähän liian vanha vauvan vanhemmiksi. Joten tuollaisia asioita pystyy näkemään.
Höpön löpön, tuohan oli puhtaasti vain sun omaa tulkintaa näkemästäsi.
Ei kai me oltu tuo näkemäsi pariskunta? Ollaan 40v,työnnetään lasta peräsuoli pitkällä tutuilta (pääkaupunkiseutu)saaduilla rattailla missä on helvetin pienet pyörät,kulkee ihan helvetin huonosti,mutta kunto kasvaa työntäjällä ja lapsi on ihan oma tuotos.