Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te jotkut katselette kumppaninne pettämistä ja huoraamista ympäriinsä edes sanomatta asiasta?

Vierailija
25.04.2016 |

Mulle on nyt tullut viimeisen parin viikon aikana yli seitsemän eri miestä VARATTUA ehdottelemaan eri paikoissa ja juttelemaan kaikkea vihjailevaa. Suurin osa tapahtunut netissä, mutta törkeimmät ovat kehdanneet ihan livenäkin alkaa ylistämään. Kehuvat ulkonäköä, tykkäilevät JOKAISESTA kuvastani, pyytelevät ulos ja jotkut laittavat ihan seksijuttujakin.

Olen kaikkien näiden miesten kumppaneille sanonut asiasta ja näistä seitsemästä tapauksesta viiden kumppani (nainen) on ollut tietoinen miehensä puuhista. Nämä NAISET ovat alkaneet pyytelemään minulta anteeksi miehensä käytöstä ja selittelemään että se nyt vain on tuommoinen, älä siitä välitä, se nyt tekee tuota aina ym.

Ilmiö ei ole edes mitenkään uusi, vaan tiedän ihan kaveripiirissäni useita pariskuntia joissa toinen huorailee ympäriinsä kuin mikäkin ja toinen vain katselee hiljaa eikä edes huomauta asiasta. Korkeintaan itkee myöhemmin mm. minulle ja muille ystävilleen miten pahalta tuntuu. Kun sanon että miksi et huomauta asiasta niin tulee "No en mä halua mitään riitaa, en mä halua että toinen luulee että oon mustasukkainen." ym.

Mitä ihmettä? Mä oon varmaan ihan hirveä psycho bitch mutta kun itse aloin seurustelemaan mieheni kanssa niin loppui samantien kaikkien muiden miesten kanssa _kaikki_ vihjaileva keskustelu, poistin Tinderit ja muut seuranhakupalvelut eikä ole tullut mieleenikään lähteä ylistämään muita äijiä ja kyselemään, että lähtisivätkös kahville. Mies teki ihan saman ja molemmat ollaan tyytyväisiä.

Vastakkaista sukupuolta olevia kavereita toki saa olla eikä siinä mitään, mutta ei kaveruuteen kuulu esim. se että kehuu toisen rintavarustusta ym. ihmeellistä niin kuin osa parisuhteissa olevista sankareista tekee.

Mä oon miehelle alkanut räyhäämään paljon pienemmistäkin asioista ja hän minulle niin en voi ymmärtää, miten joku sietää kumppaniltaan ihan suoraa ehdottelua toisille tai _pettämistä_ ilman että sanoo/tekee mitään.

Selittäkää, haluan tietää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:ooo 

Vierailija
2/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, läheisriippuvuus, taloudellinen riippuvuus, yksinjäämisen pelko, yleinen kynnysmattous jne. Itse en tuollaista puolisoa katselisi hetkeäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni on niin paljon muutakin. Se, että pettää, ei ole hyväksyttävää, mutta minulle riittää, jos mies edes yrittää parantaa tapojaan (seksiaddiktio).

Vierailija
4/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Koska mieheni on niin paljon muutakin. Se, että pettää, ei ole hyväksyttävää, mutta minulle riittää, jos mies edes yrittää parantaa tapojaan (seksiaddiktio).

LOL. Tykkää työnnellä esineitä sisäänsä ? Valkoisia ?

Vierailija
5/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tuleekin poistaa tinderit ja olla vilkuilematta muita miehiä. Mies sen sijaan on vässykkä ja lassukka jos ei houkuta useita naisia. On oltava alfa. Alfaurosen ykkösnaaras on onnellinen.  Jos mies ei kiinnosta isoa joukkoa naaraita on ykkösnaaras valinnut huonosti.

Nämä on näitä monikulttuurisuuden hienoja puolia.  Uskon, että moniavioisuus tulee viralliseen ohjelmaan kymmenen vuoden sisällä. (Tietysti vain siten, että vaimoja voi olla useita.)

6/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

?? Ei tykkää työnnellä minkäänvärisiä esineitä sisäänsä. 

7/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tuleekin poistaa tinderit ja olla vilkuilematta muita miehiä. Mies sen sijaan on vässykkä ja lassukka jos ei houkuta useita naisia. On oltava alfa. Alfaurosen ykkösnaaras on onnellinen.  Jos mies ei kiinnosta isoa joukkoa naaraita on ykkösnaaras valinnut huonosti.

Nämä on näitä monikulttuurisuuden hienoja puolia.  Uskon, että moniavioisuus tulee viralliseen ohjelmaan kymmenen vuoden sisällä. (Tietysti vain siten, että vaimoja voi olla useita.)

Houkuttaminen ja pettäminen on kaksi eri asiaa.

Vierailija
8/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kuulostaa kyllä aika ikävältä, että sä joudut kärsimään miehesi ongelman takia. :( 

Vierailija
9/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että feminismin - ei monikulttuurisuuden- hienoja puolia. Neitsyt tai yksinäinen nainen on ihan ok, joidenkin mielestä jopa ihailtava ja "puhdas", mutta neitsyt/yksinäinen mies säälittävä lassukka joka "ei vain ole saanut pillua". Ja tuon kommentin perusteella voi sitten mitätöidä kaikki miehen sanomiset suorilta käsin, koska pillu/nainenhan se on (yleisesti hyväksytyn mielipiteen mukaan) se pääprioriteetti miehen elämässä. Ja naisten/pillun määrä korreloi suoraan sen kanssa, kuinka hieno ja vakastivotettaja ihminen mies on. 

On kyllä niin perseestä tällainen ajattelutapa, vaikka itse nainen olenkin. 

10/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kuulostaa kyllä aika ikävältä, että sä joudut kärsimään miehesi ongelman takia. :( 

Sitähän parisuhde on. En tosin jäisi, jos ei edes yrittäisi saada tilanteeseen parannusta.

11/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että feminismin - ei monikulttuurisuuden- hienoja puolia. Neitsyt tai yksinäinen nainen on ihan ok, joidenkin mielestä jopa ihailtava ja "puhdas", mutta neitsyt/yksinäinen mies säälittävä lassukka joka "ei vain ole saanut pillua". Ja tuon kommentin perusteella voi sitten mitätöidä kaikki miehen sanomiset suorilta käsin, koska pillu/nainenhan se on (yleisesti hyväksytyn mielipiteen mukaan) se pääprioriteetti miehen elämässä. Ja naisten/pillun määrä korreloi suoraan sen kanssa, kuinka hieno ja vakastivotettaja ihminen mies on. 

On kyllä niin perseestä tällainen ajattelutapa, vaikka itse nainen olenkin. 

No ei se kyllä ihan noinkaan mene. Kyllä sekä miehet että naiset hiukan karsastavat "isolukuisia" miehiäkin... 

Vierailija
12/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

?? Ei tykkää työnnellä minkäänvärisiä esineitä sisäänsä. 

Kerro lisää. Ehkä voimme auttaa.

Vierailija
13/13 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttelijalle voi aina sanoa EI.

Mä sovin aikoinaan miehen (silloinen poikaystävä, joka pitkiä aikoja kerrallaan töissä maailmalla) kanssa ns. vapaasta suhteesta. Ihmiset luulivat kuitenkin, että suurin piirtein ollaan naimisiin menossa. Me haluttiin katsoa mitä hommasta tulee. On todella itsekästä pitää joku odottamassa kuukausia ilman mitään varmuutta ja takeita. Mutta voi helvetti sitä paheksuntaa minua kohtaan, mies sen sijaan oli todellinen alfa. Muilla, ihan ulkopuolisilla ja tietämättömillä, oli ilmeisesti meistä johtuen elämä sekaisin, meillä ei.

Varattuja ei olla koskaan pokailtu, eikä kenellekään mitään pahaa aiheutettu. Päinvastoin, varatut oli itse kimpussa. Se oli no no. Muiden juttuihin ei sekaannuta.

Ei ollut itsellämme mitään ongelmaa, koska meille on aina ollut se ja sama mitä kukakin meistä ajattelee, mutta kuinka törkeitä, moukkia ja tunkeilevia osaavat uteliaat ihmiset olla :o Tullaan melkein iholle. Ja se aggressiivisuus, ihan uskomatonta.

Jokainen eläköön omalla laillaan. Ei siihen tarvitse osallistua, eikä täällä muiden touhuista moraalisaarnata. Jokaisella on oikeus henkilökohtaiseen ja yksityiseen elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi