Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ostaja huijata Tori.fi:ssä, jos maksu käteisellä? Tulossa katsomaan

Vierailija
25.04.2016 |

tavaraa, mutta puhelun aikana tuli hiukan kummallinen olo, en osaa selittää miksi. Nyt kun mietin, sanoi ainoastaan etunimensä ja numerokin näyttää olevan prepaid, ei löydy mitään tuloksia.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijaamisesta tiedä, mutta se rupeaa paikan päällä tinkaamaan tai esittää ettei tullutkaan, hupsis, sovittua määrää rahaa mukaan.

Tää on tuttua. Tullaan hakemaan tavaraa, jonka hinta on 50 e, mutta mystisesti lompakosta joku vienyt 20 e ja enää on 30 tallessa. Ja koska on tultu 100 km päästä ja pankkikorttikin on jäänyt kotiin, niin kai sen tavaran nyt silti saa mukaan. Tai laitetaan se peräkärryyn, ostaja menee sitten hakemaan vaimon pankkikortilla rahaa maksaakseen (tosin ei koskaan palaa).

Ai jumalauta mä vihaan tätä. Myin pesukonettani, mulla oli kaupat sovittu jo erään tyypin kanssa, kun toinen laittoi viestiä että maksaisi isomman hinnan (joku kympin enemmän, mutta kuitenkin) pesukoneesta jos voisi hakea sen samana iltana. Olin nössykkä ja mietin, että no kun nyt kerran on kaupat sovittu, niin enhän mä nyt niitä peru. Sit tää ostaja saapuu seuraavana päivänä paikalle ja kysyy että paljonkos se hinta nyt sitten oli.

- Sovittiin, että 160 euroa.

- Ahaa, no mihinkäs hintaan sen sais? 

- 160 euron hintaan.

- Ei mulla oo mukana ku 130 euroa, kun ajattelin tinkiä.

?!?!??!?!?!? Mutta myin pois kuitenkin, kun pesukone oli pyörinyt turhakkeena kylppärissä ties kuinka monta kuukautta ja siinä nyt sattui olemaan ostaja valmiina peräkärryn kanssa. Soitteli sitten perään ja laittoi viestiä, että tarvitsisi koneen kuitin kun se ei sopinutkaan omaan kylppäriin ja täytyy myydä eteenpäin. En jaksanut vastata koko tyypille, kun en mitään kuittia ollut luvannut. Pidä tunkkis.

Aina kannattaa sopia muiden ostajaehdokaiden kanssa että otat yhteyttä jos jo sovittu ostaja tekee oharit.

Tinkaajalle olist vain sanonut että jos ei löydy sovittua summaa, niin se on sitten voi voi. Varsinkin jos toinen ostaja jo tarjosi jopa enemmän, mutta myyt tietysti sille kennen kanssa ehdit jo sopia. Miksi antaisist alennusta jos tarjous ei edes ollut paras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi