Että mitähän v***ua?
Tapailemani mies on jokseenkin hankala persoona ja usein mielestäni ärsyttävä, ja sellaisena vetää puoleensa ihan liikaakin... On kuitenkin ihan normaali ihminen, fiksu ja niin pois päin. Erikoinen juttu on se, että mies haluaa usein satuttaa minua lievästi: hieman nipistää rinnoista, läimii peppua niin että raikaa, puri (!!!) häpykumpuani pikkareiden läpi jne. Mitä pirua tästä nyt pitäisi ajatella?!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni nipisteli, "leikillään" läpsi ja kolautteli päätäni omalla päällään sekä oli kovakourainen petipuuhissa. Vuotta, paria myöhemmin alkoikin sitten kovempi väkivalta. Olin itse kokematon ja menin epähuomiossa naimisiin. Se oli yksi elämäni suurimmista virheistä.
Apua, kuulostaa kamalalta, olen pahoillani. Tämä mies ei mitään päitä ole kolautellut kyllä.
20: mies ei ole ollenkaan tollo muutoin, siksi olen katsonut tähän asti tuota hevosenleikkiä läpi sormien.
Minkä ikäinen mies?
Itse jouduin nuoren puolison kanssa käymään läpi noita "voima" juttuja ihan puheen tasolla. Esim. ketään ei saa lyödä oli tilanne mikä hyvänsä. Tyhmä esimerkki mutta jos on elänyt outoa elämää eikä kukaan ole opettanut perus käyttäytymistä. Eli en oikeasti pidä siitä että satutat mua ja tuo sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei käy nallekarkit. Mä tykkäisin tuommoisesta touhusta toisinaan, mutta mies ei ole mukana. Siis yrittää, mutta se on varovainen.
Kakkosen ruinaamisesta pääsee sillä, kun ostat kunnon straponin ja ratsastat miehellä aamun koittoon. Ei nau-u enää. Sitten se rukoilee lisää.
Mä tykkäisin kanssa välillä, mutta mies on liian mikki hiiri ja turhankin varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies?
Itse jouduin nuoren puolison kanssa käymään läpi noita "voima" juttuja ihan puheen tasolla. Esim. ketään ei saa lyödä oli tilanne mikä hyvänsä. Tyhmä esimerkki mutta jos on elänyt outoa elämää eikä kukaan ole opettanut perus käyttäytymistä. Eli en oikeasti pidä siitä että satutat mua ja tuo sattuu.
Mies on 4-kymppinen jo...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiedätkö miksi sinua kutsutaan kuuden kuukauden päästä loppuelämäsi ajan? Jännämiehen jätökseksi. :D
Ai että, ei haittaa että te ette naura kun itsellä on niin hauskaa. :D Jätös. Lol. :D
Tyhmä horo.
Olipa nätisti kirjoitettu, olen vaikuttunut kirjallisista lahjoistasi. No mutta tämä ei olekuitenkaan jännämies, eli sellaisen "jätökseksi" en voi muuttua.
Ap
Mulle kelpaisi tuollainen mies. Osoittaa himoa. Antaisin kakkostakin.
Löysää ap nutturaa tai vaihda miestä, ellei mies vaihda sinua aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Löysää ap nutturaa tai vaihda miestä, ellei mies vaihda sinua aiemmin.
Siis mitä, indikoiko väkivallan kohteena olemisesta kieltäytyminen kireää nutturaa? Ap, JSSAP.
Vierailija kirjoitti:
Unohtui mainita aloituksessa, että mies myös vinkuu "kakkosta" tehden minut sekopäiseksi asian kanssa. Ei siinä mitään, voisin ihan hyvin suostuakin, mutta ruinaaminen on sen verran rasittavaa, että periaatteestakin kieltäydyn.
Haen nyt teidän mielipiteitänne, että voiko tama olla normaalia?
Ap
Juokse jo :D Mieshän on hullu!
Vaikutat todella yksinkertaiselta! :D
Mulla on kokemusta vastaavasta ensimmäisessä avoliitossani.
Muuttui jatkuvasti vaan pahemmaksi, väkivallaksi ja väkisin ottamiseksi.
Olisinpa tajunnut erota ensimmäisten merkkien ilmestyessä.
Ei se välttämättä mikään hullu ole, mutta taitaa nauttia kinkymmästä meiningistä kuin sinä. Jutelkaa keskenänne. Jos mitään kultaista keskitietä ei löydy, niin tulette varmaan molemmat siihen tulokseen, että vastakappale on huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä mikään hullu ole, mutta taitaa nauttia kinkymmästä meiningistä kuin sinä. Jutelkaa keskenänne. Jos mitään kultaista keskitietä ei löydy, niin tulette varmaan molemmat siihen tulokseen, että vastakappale on huono sängyssä.
No joo, en oikeasti epäile häntä hulluksi sentään. Kultainen keskitie olisi kiva löytää, ja siihen ei esim. mitkään kultaiset suihkut voi kuulua... Sen verran epäkinky taidan olla :D
Ap
Sen verran sanon, ettei kannata tuollaisen ihmisen kanssa ryhtyä harrastamaan anaaliseksiä. Enkä tarkoita sitä vinkumista ja ruinaamista (vaikka ne varmasti mielenkiintoa toki syö) vaan tuota, ettei usko ja lopeta, vaikka miten sanoisit. Siihen vielä halu tuottaa kipua, niin ei todellakaan ihaneellisin kumppani kakkoshommiin.
umala kirjoitti:
Sen verran sanon, ettei kannata tuollaisen ihmisen kanssa ryhtyä harrastamaan anaaliseksiä. Enkä tarkoita sitä vinkumista ja ruinaamista (vaikka ne varmasti mielenkiintoa toki syö) vaan tuota, ettei usko ja lopeta, vaikka miten sanoisit. Siihen vielä halu tuottaa kipua, niin ei todellakaan ihaneellisin kumppani kakkoshommiin.
Niinpä muuten.
Ap
Jätä se. Väkivaltainen mies ja tulee pahenemaan!
Läpsiminen ja nipistely on minusta pervoa jos seksistä puhe, mutta pureminen ei. Joillekin voi olla mutta itse en puremista hyväksy. Todella pervo mies tai sitten haaveilee vielä väkivaltaisemmista teoista, kysyppäs siltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Läpsiminen ja nipistely on minusta pervoa jos seksistä puhe, mutta pureminen ei. Joillekin voi olla mutta itse en puremista hyväksy. Todella pervo mies tai sitten haaveilee vielä väkivaltaisemmista teoista, kysyppäs siltä mieheltä.
En nyt oikein usko se toimivan, jos kysyn mieheltä että "haaveiletko väkivaltaisista teoista"...
Ap
Tasan ei käy nallekarkit. Mä tykkäisin tuommoisesta touhusta toisinaan, mutta mies ei ole mukana. Siis yrittää, mutta se on varovainen.
Kakkosen ruinaamisesta pääsee sillä, kun ostat kunnon straponin ja ratsastat miehellä aamun koittoon. Ei nau-u enää. Sitten se rukoilee lisää.