Että mitähän v***ua?
Tapailemani mies on jokseenkin hankala persoona ja usein mielestäni ärsyttävä, ja sellaisena vetää puoleensa ihan liikaakin... On kuitenkin ihan normaali ihminen, fiksu ja niin pois päin. Erikoinen juttu on se, että mies haluaa usein satuttaa minua lievästi: hieman nipistää rinnoista, läimii peppua niin että raikaa, puri (!!!) häpykumpuani pikkareiden läpi jne. Mitä pirua tästä nyt pitäisi ajatella?!
Kommentit (44)
Etkö osaa sanoa, ettet pidä tuosta? Vai pidätkö? Jos pidät, en näe ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa sanoa, ettet pidä tuosta? Vai pidätkö? Jos pidät, en näe ongelmaa.
Tietenkin osaan. Ei tokene.
Ap
Se on pervo ja nyt testaa kuinka pitkälle voi mennä. Mutta tee samat takaisin...pure vähän palleista, mätki perseelle ja väännä nänni solmulle. Ja kysele samalla pervo ilme naamalla että tekeekö gutaa...
Vierailija kirjoitti:
Se on pervo ja nyt testaa kuinka pitkälle voi mennä. Mutta tee samat takaisin...pure vähän palleista, mätki perseelle ja väännä nänni solmulle. Ja kysele samalla pervo ilme naamalla että tekeekö gutaa...
Ei kai tässä muukaan auta...
Ap
Nainen, oletko ihan terve? Tuo mies on sekaisin.
Unohtui mainita aloituksessa, että mies myös vinkuu "kakkosta" tehden minut sekopäiseksi asian kanssa. Ei siinä mitään, voisin ihan hyvin suostuakin, mutta ruinaaminen on sen verran rasittavaa, että periaatteestakin kieltäydyn.
Haen nyt teidän mielipiteitänne, että voiko tama olla normaalia?
Ap
No kyllä mun mieelestä tuosta on normaali kaukana. Miten mies reagoi kun kiellät?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mun mieelestä tuosta on normaali kaukana. Miten mies reagoi kun kiellät?
Nauraa, että "ei voi sattua näin pienestä" tai vitsailee, että "opitpahan olemaan".
Itselläni ei ole aikaisempaa kokemusta mistään tämän tyyppisestäkään, niin oikeasti mietin, onko mies sittenkin joku sekopää. Voiko esim. mies muuttua tuosta pahemmaksi.
Ap
Pahoittelen, Ap mutta vaikuttaa siltä että olet saanut riesaksesi pahemmanlaatuisen nilkin... Ei kannata sekaantua.
Hyi kuin vastenmielistä. Ja ei parane, pahenee. En viitsisi itse katella, sinä tiedät omat rajasi.
Joku nainenhan voisi tykätäkin tuosta. Mutta kakkosen vinkuminen olisi rasittavaa. Jos kerran on kieltäydytty, sitten ei aleta vinkumaan.
Jos sinä et tykkää tuollaisesta läpsyttelystä, kannattaa tehdä se miehelle ihan selväksi, ettei hän luule, että leikillään naljailet "noh, älähän nyt läpsi, heh heh" vaikka oikeasti tykkäätkin. Monet naiset nimittäin tekee niin. Vakavasti kerrot, ettet tykkää ollenkaan ja ettei hän jatkossa saa tehdä niin. Ja jos käytös vaan siitä huolimatta jatkuu samanlaisena, kannattaa heivata tyyppi.
Kiitos mielipiteistä. Onko jollain omakohtaista kokemusta tuollaisesta miehestä? Kiinnostaisi kovasti kuulla,
Ap
Olisiko jotain valtapeliä tuossa? Halua alistaa? Oletko itse yleensä kynnysmattomainen ja helposti alistuva?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jotain valtapeliä tuossa? Halua alistaa? Oletko itse yleensä kynnysmattomainen ja helposti alistuva?
En todellakaan ole mikään kynnysmatto! :D Kyllä se äijä minusta tasaveroisen taisteluparin saa, mutta mietinpähän tässä vaan, että kannattaako tuollaisen tapailua edes jatkaa. Jos ei ole ns. kaikki inkkarit kanootissa, tai virta on vaikka vienyt jokusen niistä kanooteista.
Kuullostaa siltä, että ap on korkeasti koulutettu pikku "prinsessa", joka elää haavemaailmoissaan ja kaikki mikä poikkeaa hänen ajatusmaailmastaan on epänormaalia. Mies varmasti ihan tarkoituksella kiusoittelee ja "opettaa" ap:tä suvaitsemaan muutakin kuin reginan rakkausnovellien luomia mielikuvia..
Anna sitä kakkosta jos se kerran on ok ja lakkaa sillä kiristäminen, jota todennäköisesti harrastat.
En nyt itseäni miksikään prinsessaksi kuvailisi... En yhtään epäile, etteikö mies tarkoituksella kiusoittelisi; hän tuntuu ottaneen sen oikein tehtäväkseen. Kakkosta en moiselle ruinaajalle kyllä anna! Jos se lopettaisi kinumisen ja olisi muutenkin ns. kunnolla, voisi yllättyä iloisesti. Kiristystä en kuitenkaan harrasta.
Ap
Mun mieheni nipisteli, "leikillään" läpsi ja kolautteli päätäni omalla päällään sekä oli kovakourainen petipuuhissa. Vuotta, paria myöhemmin alkoikin sitten kovempi väkivalta. Olin itse kokematon ja menin epähuomiossa naimisiin. Se oli yksi elämäni suurimmista virheistä.
No mun mieheni läpsii pepulle, nipistelee ja näykkiikin, mutta itse tykkään siitä. Joskus annan vähän takaisinkin. ;) Mutta jos et siitä pidä ja mies on muuten ärsyttävä tollo (omani ei ole) ei varmaan kannata tuhlata aikaa moiseen.
Nipistele, läimi ja pure sitä takaisin. Jos vaikka oppis olemaan tekemättä noin, jos et kerran tykkää?
Tosin voi olla, että ukkos tykkääkin siitä...