Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministit suuttuivat Pia Lambergin alusvaatekuvalle

Vierailija
25.04.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016042521472159_vi.shtml

Tuossa kuvassa ei ollut mitään pahaa!!

Mies

Kommentit (280)

Vierailija
261/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä aspekti tässä nolossa missijutussa on ne kuvat, joita miehet nyt lataa tuolla häsärillä.. esim. se karvainen komistus ja muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin ne 25-v miehetkin lähettelee kuviaan niille lukio-ikäisille tytöille, niitä kuvia on usein ihan useammasta kuvakulmasta. Eipä ole kukaan näistä ole hernettä vetänyt nenäänsä, mutta auta armias kun sukupuolet vaihtuu päikseen niin lähtee lapasesta. Hah hah haa teitä...

Perusteletko vähän? Itse olen ainakin useassakin paikassa törmännyt artikkeleihin, keskusteluihin, kampanjoihin, joissa tuosta ilmiöstä ollaan huolissaan.

No linkkaatko joihinkin näistä kampanjoista, enpä ole kuullut että oltaisiin laillisen iän ylittäneiden viestittelystä oltu huolissaan?  Siis näistä 11-vuotiaiden tyttöjen saamista ja lähettämistä naku-kuvista kyllä, mutta puhutaan nyt siis 16-18 vuotiaista.

Eli ei ole mitään perusteluja noille väitteille. Niin arvelinkin.

Et ole sitten ihan työpajan terävin työkalu sinäkään, sulta pyydettiin lähteitä noille väitteille, mutta niitä ei kai sitte ollu? Niin arvelinkin.

Vierailija
265/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin ne 25-v miehetkin lähettelee kuviaan niille lukio-ikäisille tytöille, niitä kuvia on usein ihan useammasta kuvakulmasta. Eipä ole kukaan näistä ole hernettä vetänyt nenäänsä, mutta auta armias kun sukupuolet vaihtuu päikseen niin lähtee lapasesta. Hah hah haa teitä...

Perusteletko vähän? Itse olen ainakin useassakin paikassa törmännyt artikkeleihin, keskusteluihin, kampanjoihin, joissa tuosta ilmiöstä ollaan huolissaan.

No linkkaatko joihinkin näistä kampanjoista, enpä ole kuullut että oltaisiin laillisen iän ylittäneiden viestittelystä oltu huolissaan?  Siis näistä 11-vuotiaiden tyttöjen saamista ja lähettämistä naku-kuvista kyllä, mutta puhutaan nyt siis 16-18 vuotiaista.

Voin mä lähettää sulle näitä p***elin kuvia mitä mää oon saanu, tai mun kaverit, jos sä haluut? Olkaa ollaan kohautettu, kuten muutkin. Ons siinä tarpeeks perusteluita?

Vierailija
266/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole sitten ihan työpajan terävin työkalu sinäkään, sulta pyydettiin lähteitä noille väitteille, mutta niitä ei kai sitte ollu? Niin arvelinkin.

1) sinulta pyydettiin perusteluja ensin

2) omassa viestissäsi noita lähteitä minun väitteeseeni jo luettelit, joten onhan ne sulla tiedossa

Vierailija
267/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) sinulta pyydettiin perusteluja ensin

2) omassa viestissäsi noita lähteitä minun väitteeseeni jo luettelit, joten onhan ne sulla tiedossa

En ole kyseinen henkilö, kunhan tuli huomattua . Mutta olet varmasti oikein fiksu nainen, osaatargumentoida vauva palstalla näin taidokkaasti, joten annetaan olla..

Vierailija
268/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi eroaa niistä mimmeistä jotka lähes alusvaatteisillaan ryhmänä kannustaa joukkuettaan levittelemällä jalkojaan (cheerleaderit)? Tämä on nyt kyllä ihan turhaa raivoa. Tuskin ovat pojat nyt harmissaan tuosta kuvasta. Pahempaa näkyy televisiossa ja vielä ilman ikärajoituksia. HERÄTKÄÄ FEMINISTIT!

N23

Saisinko vihdoin sen linkin feministien julkaisemaan kannanottoon. Niin kauan kun sitä ei ole, on aivan turha puhua feministien paheksumisesta.

Vierailija
269/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole suuttunut, olen vaan laimeasti sitä mieltä, että Pialta karkasi itsetehostuksen mukana mopo käsistä.

Ja juurikin sen takia, että jos samanikäinen mies lähettäisi samanlaisen kuvan vaikka nyt 17-vuotiaille ringette-tytöille, sitä pidettäisiin ällönä.

On sovinistista kuvitella, että kahdeksan vuotta vanhemman mimmin keikistelyt automaattisesti ovat teinipojista ihkuja. Mistä me tiedetään, vaikka porukassa olisi homojakin mukana?

Mutta ei minulla aiheesta mitään tunteenpaloa ole. Pidän muutenkin henkilöihin kohdistuvia someraivokampanjoita idioottimaisina.

Vierailija
270/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Femakkolebot on kateellisia kauniille naiselle.

Ja eritoten siitä, että pikkuleijonatkin kuolaa tuollaisten kinkkujen perään - ja pia senkun kehrää huomionosoituksissaan.

Ei av-läskeiltä onnistuisi :D

Mäkin himoitsen sinua, ihana av-mammamiestenmies <3 oikea uros taidat olla.

Nooh, mitä nyt tohtorikoulutettu, kohtelias, lihaksikas ja urheilullinen, hyväpalkkainen, ok ulkonäöllä varustettu sekä isomunainen ihannemies.

Mutta kun satun olemaan varattu ja asun ulkomailla tekemässä kansaivälistä uraa. Toki saat aina haaveilla :D

Auttakaa joku, en saa tätä naurelua ja pierelyä loppumaan.

Vierailija
271/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole suuttunut, olen vaan laimeasti sitä mieltä, että Pialta karkasi itsetehostuksen mukana mopo käsistä.

Ja juurikin sen takia, että jos samanikäinen mies lähettäisi samanlaisen kuvan vaikka nyt 17-vuotiaille ringette-tytöille, sitä pidettäisiin ällönä.

On sovinistista kuvitella, että kahdeksan vuotta vanhemman mimmin keikistelyt automaattisesti ovat teinipojista ihkuja. Mistä me tiedetään, vaikka porukassa olisi homojakin mukana?

Mutta ei minulla aiheesta mitään tunteenpaloa ole. Pidän muutenkin henkilöihin kohdistuvia someraivokampanjoita idioottimaisina.

Komps. Ja varsinkin samaa mieltä viimeisen lauseesi kanssa.

Vierailija
272/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas huomiohuora tää on, joku uus.

Vierailija
273/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko noloa postata selfie instaan. Varsinkin jos kuvassa ei yhtään joka viittaisi itse tapahtumaan tai paikalla oloon. Jos katselee tällaisten käyttäjien postauksia löytyy yleensä samanlaisia kuvia tageillä eri tapahtumiin. Jotka kyseistä henkilöä ei muuten kiinnostaisi.

Vierailija
274/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kukaan ei enää muista, kuka tuo kansainvälisesti breikannut alusvaatenainen on.

Vierailija
275/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Femakkolebot on kateellisia kauniille naiselle.

Ja eritoten siitä, että pikkuleijonatkin kuolaa tuollaisten kinkkujen perään - ja pia senkun kehrää huomionosoituksissaan.

Ei av-läskeiltä onnistuisi :D

Mäkin himoitsen sinua, ihana av-mammamiestenmies <3 oikea uros taidat olla.

Nooh, mitä nyt tohtorikoulutettu, kohtelias, lihaksikas ja urheilullinen, hyväpalkkainen, ok ulkonäöllä varustettu sekä isomunainen ihannemies.

Mutta kun satun olemaan varattu ja asun ulkomailla tekemässä kansaivälistä uraa. Toki saat aina haaveilla :D

Auttakaa joku, en saa tätä naurelua ja pierelyä loppumaan.

Mitä, etkö tiedä että hyväpalkkaiset tohtorikoulutetut ja kansainvälisiä miljoonakauppoja tekevät menestyneet miehet tykkäävät hengata sekä työ- että vapaa-ajalla av-mammojen kanssa Vauva-lehden palstalla?

Vierailija
276/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lamberg kertoisi olevansa feministi, niin AP varmaan räyhäisi kuinka ikävä miesvihaaja pyrkii vetämään huomion itseensä jääkiekkoilijoiden suuren saavutuksen mitätöimiseksi.

Vierailija
277/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kukaan ei enää muista, kuka tuo kansainvälisesti breikannut alusvaatenainen on.

Kansainvälisesti breikannut? Ai kun sai muutaman sekunnin julkisuutta SuperBowlin mainoskatkolla? Miksi ihmeessä Pia muuten kirjoittelee somepäivityksensä suomeksi, jos kerran oikein breikkaa kansainvälisesti? Muutenkaan tuo hänen breikkaaminen tai uransa ei juuri noista kuvista välity. Suurimmaksi osaksi on yksin.

Vierailija
278/280 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia Lamberg otti some-kohun viileästi

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016042621475532_vi.shtml

Tällä hetkellä Pia Lamberg (ent. Pakarinen) tekee mallinuraa Los Angelesissa.

Niinpä hän ei aikaeron takia välttämättä ollut perillä siitä, millainen some-kohu Suomessa syntyi hänen seksistisestä tervehdysvalokuvasta alaikäisille Pikkuleijonille.

Kun Pia heräsi Los Angelesissa, hän laittoi Instagram-tililleen paljon puhuvan hymiökuvan.

- Hyvää huomenta, Pia kommentoi hymiö-kuvan yhteydessä

Hashtag-merkinnäksi hän oli laittanut tarvitsevansa kahvia.

Samalla Pia näytti arvostelijoille, ettei häntä paljon yksi some-kohu hetkauta.

- Hienosti kestetty kyllä, eräs kommentoija totesi viitaten some-kohuun.

Pia julkaisi myös toisen kuvan, tällä kertaa kasvoistaan. Valokuvan ottanut ammattivalokuvaaja on myös julkaissut samat kasvokuvat viikko sitten omalla Instagram-tilillään

Hyvä Pia!!!

Vierailija
279/280 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mitään muuta kun ihan vaan kateutta.

Vierailija
280/280 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

missblue kirjoitti:

Eihän tuo ole mitään muuta kun ihan vaan kateutta.

Mitä muutakaan? Tottakai kauniille ollaan kateellisia, suomalaisten perisynti on juuri kateus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme