Millaisia juhlia teillä on pidetty kun olette täyttäneet pyöreitä vai oletteko 'lähteneet matkoille'? Mikä ikä?
Kommentit (5)
Vein aikoinaan mieheni ja 2 ystäväpariskuntaa ulkomaille 4 päiväksi viettämään hänen pyöreitä vuosiaan, kotona sitten vielä kahvittelut lähimmille.
Viimekesänä lapset järjestivät yhteissynttärit meille, upeat juhlat!
Juhlimme vain 30-vuotisia ja 50-vuotisia, muut menneet perhepiirissä ravintolaruokailuin..
Mun syntymäpäivä on yhden vuosittaisen ison juhlan seuraava päivä. En käytännössä koskaan ole juhlinut mitään synttäreitäni. Edelliset pyöreät vuodet tuli täyteen koronan aikaan, niin siitä voi päätellä mitä ylipäätään kukaan teki. Kun on ollut oma perhe niin he tuova aamulla aamiaisen sänkyyn ja jonkun lahjan joskus, siinä se sit onkin. Synttäripäivällisen teen yleensä ihan minä itse, itse kaupasta hakemistani aineksista.
20: en muista. Varmaan oltiin kavereiden kanssa ryyppäämässä, kuten joka viikonloppu.
30: ei juhlia.
40: pidin kotona isot juhlat, jonne kutsuin kaikki kaverit, työkavereita, naapureita. Juhlat alkoi puolen päivän aikaan, sai tulla oman aikataulun mukaan lasten/perheen kanssa tai ilman. Sitkeimpien vieraiden kanssa lähdettiin baariin ja tampattiin pilkkuun asti.
Kakkukahvit lähimmille. Ja olen jo täyttänyt 50 v.
Sentään sen verran juhlistin 5-kymppisiäni vähän extraa, että varasin ihan pelkästään itselleni hotelliyöpymisen ja illallisen hotellin ravintolaan.