Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia juhlia teillä on pidetty kun olette täyttäneet pyöreitä vai oletteko 'lähteneet matkoille'? Mikä ikä?

Vierailija
11.08.2026 |

?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkukahvit lähimmille. Ja olen jo täyttänyt 50 v.

Sentään sen verran juhlistin 5-kymppisiäni vähän extraa, että varasin ihan pelkästään itselleni hotelliyöpymisen ja illallisen hotellin ravintolaan.

Vierailija
2/5 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein aikoinaan mieheni ja 2 ystäväpariskuntaa ulkomaille 4 päiväksi viettämään hänen pyöreitä vuosiaan, kotona sitten vielä kahvittelut lähimmille.

Viimekesänä lapset järjestivät yhteissynttärit meille, upeat juhlat! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlimme vain 30-vuotisia ja 50-vuotisia, muut menneet perhepiirissä ravintolaruokailuin..

Vierailija
4/5 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syntymäpäivä on yhden vuosittaisen ison juhlan seuraava päivä. En käytännössä koskaan ole juhlinut mitään synttäreitäni. Edelliset pyöreät vuodet tuli täyteen koronan aikaan, niin siitä voi päätellä mitä ylipäätään kukaan teki. Kun on ollut oma perhe niin he tuova aamulla aamiaisen sänkyyn ja jonkun lahjan joskus, siinä se sit onkin. Synttäripäivällisen teen yleensä ihan minä itse, itse kaupasta hakemistani aineksista. 

Vierailija
5/5 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20: en muista. Varmaan oltiin kavereiden kanssa ryyppäämässä, kuten joka viikonloppu.

30: ei juhlia.

40: pidin kotona isot juhlat, jonne kutsuin kaikki kaverit, työkavereita, naapureita. Juhlat alkoi puolen päivän aikaan, sai tulla oman aikataulun mukaan lasten/perheen kanssa tai ilman. Sitkeimpien vieraiden kanssa lähdettiin baariin ja tampattiin pilkkuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi