Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu nainen: pussailin vierasta ja se oli ihanaa

Lynx
25.04.2016 |

Että näin pääsi käymään. Ja oli tosi ihanaa.
Tekisi ihan mielettömästi mieli kokeilla vielä uudelleen.
Hassuksi tämän tekee se, että oon mielestäni ennen ollut ihan peruskonservatiivinen perheenäiti. Nyt mieli on muuttunut.
Mitään parisuhdetta tässä ei oo tarkoitus tehdä, mutta oli vaan niin mahtavaa, että pakko tehdä uudelleen.
Maanantai-aamu alkoi pirtsakasti. Ihan mahtavaa viikkoa kaikille!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toosa märkänä ?

Vierailija
2/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Että näin pääsi käymään."

Otapa vastuu omasta käytöksestäsi, pettäminen on aina tietoinen valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kerrot miehellesi? Eikö hänellä ole oikeutta tietää, että elää fantasiassa, eikä todellisuudessa?

Vierailija
4/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa. Samoin halailu. Tuota tulee silloin tällöin harrastettua, kun miellyttävä mies osuu kohdalle. Pitemmälle en halua mennä. Vaatteet pysyy päällä. T. Varattu myös

Vierailija
5/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että minustakin on ihana suudella oikein tunteella vieraan kanssa, mutta ei oman miehen. Tuttuus ja tylsyys?

Vierailija
6/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu, että minustakin on ihana suudella oikein tunteella vieraan kanssa, mutta ei oman miehen. Tuttuus ja tylsyys?

Ihan hirveetähän se on myöntää, mutta näin myös mun kohdallani. Vieraan kanssa koko kroppa on ihan liekeissä. Tunne valtaa viikoksi jopa pidemmäksi aikaa. Juuri kuten aloittaja kuvaa, tästä saa ihan mielettömästi buustia päivään!

Ps. munkaan tarkoitus ei ole pettää miestäni sanan perinteisessä merkityksessä eli vaatteet pysyy kyllä päällä

Vierailija
7/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yks tiukasti naimisissa oleva, joka saa säväreitä pussailusta ja halailusta vieraiden miesten kanssa. Onneksi löytyy myös miehiä, jotka nauttivat pelkästään läheisyydestä ilman yhdyntää, vaikka ehkä toiveita elättelevätkin.

Vierailija
8/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt tuota, olen sitten varmaan huono ihminen... minä en saa mieheltä sellaista läheisyyttä ja hellyyttä, haluaisin suudella ja halia mutta se tapahtuu aina omalla aloituksellani, eikä mies ole kovinkaan aktiivinen. Edes esileikeissä ei koskaan suudella kunnolla vaikka miten yritän. Ollaan puhuttu, mutta ei hän voi sille mitään että hänellä ei tarvetta suuteluun ole eikä siitä kiksejä saa. Siis voi luoja miten ajatus kunnon huulileikeistä saa kroppani värisemään mutta en sitä saa kokea!!!! Aaargh, turhautuneisuus. Varmasti olisi sama turhautuneisuus miehellä jos ei saisi minukta kunnon suihinottoja kun niistä pitää! Miksi sitten juuri minä joudun luopumaan jostain mitä haluan, ja mistä löytyisi korjaaja tuolle aukolle??? En haluaisi pettää, mutta olisi kiva jos joskus suudeltaisiin myös huulia, eikä aina vain niitä alapään huulia.

Vierailija
9/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Ihan mahtavaa kuulla, että muutkin ovat tässä tilenteessa. olen näet jopa kokenut hieman huonoa omaatuntoa tästä.

Minua mietityttää myös se, mihin suuntaan olen tämän salaisen harrastuksni kanssa menossa.

Vierailija
10/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi todiste, että naiset on psykopaatteja.

Vierailija
11/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi todiste, että naiset on psykopaatteja.

Sulla on sitten ihan omanlainen käsitys psykopaatista.... :D

Vierailija
12/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös pari kertaa tähän hairahtanut, ikävä kyllä. Se jonkun vieraan kanssa pussaillessa tuleva hormoni(?)ryöppy on vaan jotain ihan sanoinkuvailematonta. Harmi, ettei se kestä kuin joku pari kuukautta maksimissaan ja sen jälkeen suutelu on vaan ihan ok. En ole mitenkään ylpeä tästä, en harrasta tätä edes vuositasolla enkä ikinä harrastaisi seksiä kenenkään muun kanssa, mutta psykopaatti siis ilmeisesti täälläkin kirjoittaa.

Vierailija
13/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihanaa. Samoin halailu. Tuota tulee silloin tällöin harrastettua, kun miellyttävä mies osuu kohdalle. Pitemmälle en halua mennä. Vaatteet pysyy päällä. T. Varattu myös

Sinua ei kaiketi haittaa yhtään se, jos vastaavasti miehesi "harrastaa" samaa toimintaa muiden naisten kanssa? Free love, antaa kaikkien kukkien kukkia ja sitä rataa?

Vierailija
14/15 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei kaiketi haittaa yhtään se, jos vastaavasti miehesi "harrastaa" samaa toimintaa muiden naisten kanssa? Free love, antaa kaikkien kukkien kukkia ja sitä rataa?

En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta mua ei kyllä haittaisi. Harmi vain, että miestä ei tämänkaltainen vapaa suhde kiinnosta.

Vierailija
15/15 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mulla se oli se juttu kun oli vieraassa kaupungissa ja suuteli kiihkeästi vierasta miestä "kaikkien nähden". Uskomaton huuma.