Aikuinen nainen onnittelee teinejä seksikuvalla
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuva?
Lopeta toi provoaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te muuten pidätte itse kuvaa mauttomana. Tällaisia kuvia on naistenlehdet ja alusvaatekataloogit misseistä ja malleista täynnä. Pidättekö niitä kaikkia mauttomina?
Teko on mauton, ei kuva.
Eli jos laittaa alusvaatekuvansa vaikkapa lehteen koko kansan (ml. pikkuleijonat) niin se ei ole mautonta.
Mutta jos laittaa alusvaatekuvansa pikkuleijonille, tosin sellaisen formaatin kautta josta sen näkee myös koko muu kansa, niin se on mautonta.
Hieno logiikka.
Ootko huomannu et tää maailma ei mee aina sun logiikan mukaan?
Jos kuva olisi ollut suunnattu aikuisille valmentajille jne se olisi ollut ok.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nuo pelaajat paljon korviaan lotkauttavat jollekin Lambergille. En usko että heillä siellä Amerikassa juhliessaan nyt on pahemmin suomalaisnaisia ikävä.
Tämä. Seuraava episodi tässä jutussa on se kun pikkuleijonien palatessa Suomeen iltapäivälehdet nolaavat itsensä totaalisesti ja kyselevät pelaajilta mitä pitivät Pia Lambergin onnittelukuvasta. Vastaukseksi saavat: "öö.. kuka Pia Lamberg? ... mikä ihmeen kuva?". Ja sitten selittävät asian jotta saavat lypsettyä jonkun "ihan kiva" -vastauksen josta voivat kirjoittaa uudet kohuotsikot.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te muuten pidätte itse kuvaa mauttomana. Tällaisia kuvia on naistenlehdet ja alusvaatekataloogit misseistä ja malleista täynnä. Pidättekö niitä kaikkia mauttomina?
Kyllä, jos ne ovat yhtä huonoja. Alusvaatevalinta ei pue häntä ollenkaan, ilme on vain puhtaasti typerä ja asento ei sovi hänelle.
Mitä helkuttia se sinulle kuuluu toisten asuvalinnat tai asennot
Tuskin pojat traumatisoituvat tästä, tosin luulen etteivät edes tiedä kuka on Pia Lamberg eivätkä "onnitteluista" olis kuulleetkaan ilman lööppejä....
Täytyy silti miettii mitä ton Pian (kuka onkaan, joku missi?!) päässä liikkuu, oli voittaja sit pikkuleijonat tai joku veteraanisarja niin ihan sama, kuka onnittelee yhtää mitään OMALLA KUVALLAAN!!? ::D
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pojat traumatisoituvat tästä, tosin luulen etteivät edes tiedä kuka on Pia Lamberg eivätkä "onnitteluista" olis kuulleetkaan ilman lööppejä....
Täytyy silti miettii mitä ton Pian (kuka onkaan, joku missi?!) päässä liikkuu, oli voittaja sit pikkuleijonat tai joku veteraanisarja niin ihan sama, kuka onnittelee yhtää mitään OMALLA KUVALLAAN!!? ::D
Miksi ei onnittelisi omalla kuvallaan?
Kenen kuvalla hänen pitäisi onnitella? Sinun vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin, että isät ja pojat vain naureskelee ja ajattevat sen olevan harmitonta hupia. Entä jos saman tekisi tyttöjen joukkueelle joku mies. Olisiko isät yhtä innoissaan.
Eivät tietenkään olisi. Se että missi lähettelee lätkäpojille pikkutuhmiskuvan on harmitonta hupia. Se että joku äijä lähettelisi bokserikuvia tyttöjoukkueelle ei ole.
Tervetuloa tosielämään, asiat eivät ole täysin vastaavia eri sukupuolten tekeminä.
Onneksi sun "tosielämä" ei ole mun tosielämäni.
Mulla on poikalapsi jolle todellakin opetan ettei ole pakko panna kaikkea mikä liikkuu, on ok sano "ei" jollei halua ja se on ok ja on silti "terve".
Ja se, että joku mummo/pappa lähettelee lapsille itsestään (puoli)alastonkuvia ei todellakaan ole "hupia" ja se on ok jos/kun se tuntuu pahalta, koska se mummo/pappa tosiaan on lastenahdistelija.
-ei aikaisemman viestin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos ne ovat yhtä huonoja. Alusvaatevalinta ei pue häntä ollenkaan, ilme on vain puhtaasti typerä ja asento ei sovi hänelle.
Mitä helkuttia se sinulle kuuluu toisten asuvalinnat tai asennot
Onko sinulla muitakin ongelmia, kuin täydellinen sisälukutaidottomuus ja asioiden käsityskyvyn totaalinen puuttuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy silti miettii mitä ton Pian (kuka onkaan, joku missi?!) päässä liikkuu, oli voittaja sit pikkuleijonat tai joku veteraanisarja niin ihan sama, kuka onnittelee yhtää mitään OMALLA KUVALLAAN!!? ::DMiksi ei onnittelisi omalla kuvallaan?
Kenen kuvalla hänen pitäisi onnitella? Sinun vai?
Annatko sinä esim. kaverillesi onnittelukortin jossa on SINUN kuvasi?
Ei varmaan "täti" edes tiedä,minkä ikäisiä pikkuleijonat ovat, käytännössä vielä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin, että isät ja pojat vain naureskelee ja ajattevat sen olevan harmitonta hupia. Entä jos saman tekisi tyttöjen joukkueelle joku mies. Olisiko isät yhtä innoissaan.
Eivät tietenkään olisi. Se että missi lähettelee lätkäpojille pikkutuhmiskuvan on harmitonta hupia. Se että joku äijä lähettelisi bokserikuvia tyttöjoukkueelle ei ole.
Tervetuloa tosielämään, asiat eivät ole täysin vastaavia eri sukupuolten tekeminä.
Onneksi sun "tosielämä" ei ole mun tosielämäni.
Mulla on poikalapsi jolle todellakin opetan ettei ole pakko panna kaikkea mikä liikkuu, on ok sano "ei" jollei halua ja se on ok ja on silti "terve".
Ja se, että joku mummo/pappa lähettelee lapsille itsestään (puoli)alastonkuvia ei todellakaan ole "hupia" ja se on ok jos/kun se tuntuu pahalta, koska se mummo/pappa tosiaan on lastenahdistelija.
-ei aikaisemman viestin kirjoittaja
Sun poikasi paskat nakkaa sen suhteen mitä/ketä se pitää viehättävänä ja mitä ei. Tässä myrskyssä vesilasissa ei ole edes kysymys mistään panemisista vaan yhdestä helvetin kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Traumatisoituuko joku tyttöjen ringettejoukkue jos lähettelen onnitteluksi kikkelikortin?
Näyttää tuossa kuvassa vanhalle tädille. Muissa kuvissa paljon nuorekkaampi.
Onko Teemulta kysytty mitä mieltä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy silti miettii mitä ton Pian (kuka onkaan, joku missi?!) päässä liikkuu, oli voittaja sit pikkuleijonat tai joku veteraanisarja niin ihan sama, kuka onnittelee yhtää mitään OMALLA KUVALLAAN!!? ::DTraumatisoituuko joku tyttöjen ringettejoukkue jos lähettelen onnitteluksi kikkelikortin?
pyöritä sillä sitä ringettekiekko ja ota video, sitten varmaan vois traumatisoitua
Apua, en tiennytkään että olen tilannut seksilehden! MeNaisissa on vastaavanlaisia kuvia silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Joo todella kauhea rikos kun 25vee laittaa tuollaisen kuvan alle 20sille "pojille".
Lamberg on suljettava vankilaan ja "pikkuleijonille" annettava terapiaa. He varmasti järkyttyivät pahasti.
No veikkaan, että pojat ovat nähneet ronskimpiakin kuvia, mutta onhan tuo nyt saakelin noloa, tyrkkyä ja mautonta lähettää kakaroille tuollaisia kuvia. Mutta eikös kaikki julkisuus ole hyvästä? Vai miten se nyt meni...
So? Arveletko etteivät teini-ikäiset pojat pidä tällaisista kuvista?