Miten usein miehet huutelevat peräänne kehuvia kommentteja tai vislailevat kadulla kulkiessanne?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
LP
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ikinä eikä missään muuallakaan. Viimeksi kun joku mies on kiinnittänyt huomiota niin täysin ventovieras totesi ohi kulkiessaan "s**tanan h*ora".
Et ole ainoa.... sain vähän aikaa sitten kuulla tuntemattomalta keski-ikäiseltä juopolta tuon suuntaista, kun kävelin ohi. Mitä tällaisten päässä liikkuu?
Miehen näkökulma mies näkee sinut hyvän näköisen naisen ja ajattee tehdä tuttavuutta. Miettii että onnistuuko jos onnistuu niin tuleeko siitä mitään, mennäänkö naimisiin tehdäänkö lapsia, sitten nainen jossain vaiheessa ihastuu kuitenkin toiseen ja jättää eli "pitäkää tunkkinne"
Vierailija kirjoitti:
Uusiosuomalaiset joka ..vetin kerta. En viitsisi kaapua laittaa varmaan kesällä ei jää enää huuteluun muuten.
Tuo todella harmillista, inhottaa kun tyttärelleni huutelevat vaikka minä, äiti, kävelen vieressä. Tytärtä tuo pelottaa, niin minuakin tytön puolesta. Voi kun oppisivat suomalaiset järät tavat nopeasti!
Ei onneksi enää koskaan! nuorena naisena se sai aina vaivautuneen olon.
Vierailija kirjoitti:
Ei huudella juuri koskaan. Miehet kommentoivat ääneen naisten ulkonäköä vieressä olevalle kaverilleen. Yleisin on jotain sen suuntaista kuten kato mitkä tissit. Ei imartele ja tekisi mieli kadota paikalta. Ei ole kiva olla arvioitavana. Tällaista kuulen kesällä viikottain. Pitäisivät suunsa kiinni, ei ole kohteliaisuus. Nätiksi sanominen olisi kehu, miksi jotkut suomalaiset ei tajua tyhmää käytöstään?
Miten suomalaisten käytös taas on taas niin tyhmää verrattuna näiden rikkauksien toimintaan, joka minusta on sanallista ahdistelua ja pelkään että kevyemmällä vaatetuksella se ei enää ehkä jää sanalliseksi.
Minulla ei ole suomalaisista pahaa sanottavaa, ulkomailla toki vaaleaana herätän enemmän huomiota, mutta en todellakaan toivo tänne välimerellistä kulttuuria.
Nainen on aina myös lihaa miehelle, vaikka miten yritätte sivuuttaa tämän maskuliinisuuteen biologisesti ja psykologisesti kuuluvan asian. He kirjaimellisesti himoitsevat lihaanne. Asiasta on paljon pohdintaa ja tutkimusta.
HEL-NYC kirjoitti:
Suomessa aika harvoin. Viime kesänä tosin yksi mies yritti väenvängällä päästä treffeille :D
Muualla ehkä kerran kuukaudessa? Riippuu paljon siitäkin, mitä on päällä. Onhan minulla (mielestäni) mahtavan mallinen vartalo, mutta mihinpä se pieni vyötärö näkyy, kun pukeudun löysiin collegeihin?
Tuli heti mieleen tämä kuva http://www.livegp.it/images/immagini/aroundf1/kimi_minttu.jpg
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina myös lihaa miehelle, vaikka miten yritätte sivuuttaa tämän maskuliinisuuteen biologisesti ja psykologisesti kuuluvan asian. He kirjaimellisesti himoitsevat lihaanne. Asiasta on paljon pohdintaa ja tutkimusta.
Sitten varmaan löydät linkkiäkin helposti?
Millaisissa tilanteissa nämä huutelut tapahtuvat? En ole koskaan kaupungilla todistanut sellaista, että joku mies huutaa tai viheltää jonkun naisen perään, vaikka siellä jatkuvasti näkee todella hyvännäköisiä naisia.
172 cm kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Suomessa aika harvoin. Viime kesänä tosin yksi mies yritti väenvängällä päästä treffeille :D
Muualla ehkä kerran kuukaudessa? Riippuu paljon siitäkin, mitä on päällä. Onhan minulla (mielestäni) mahtavan mallinen vartalo, mutta mihinpä se pieni vyötärö näkyy, kun pukeudun löysiin collegeihin?
Tuli heti mieleen tämä kuva http://www.livegp.it/images/immagini/aroundf1/kimi_minttu.jpg
Joo-ei :D Mieti sellaista kimkardashianmaista vartalotyyppiä löysissä collegeissa :D Näyttää ihan reilusti vain ylipainolta.
Suomessa: Never, ehkä kerran elämässäni (olen 27) huutanut/vislannut joku ja sekin varmaan kännissä.
Ulkomailla: Lähes joka päivä.
Ei ikinä. Olen mielestäni ihan viehättävä mutten sellainen huutelu-viehättävä, eli ehkä liian "asiallinen" sellaiseen? :D
No jos ei saa mitään äänimerkkiä antaa koska se tuntuu vastaanottavasta ikävältä niin saako edes näyttää vaikka yläpeukkua tai OK merkkiä jos oikein viehättävä nainen viilettää ohi? Vai pitääkö AINA vaan purra huulta ja jöröttää ilmeenkään järkähtämättä?
-neuvoja kyselee mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusiosuomalaiset joka ..vetin kerta. En viitsisi kaapua laittaa varmaan kesällä ei jää enää huuteluun muuten.
Tuo todella harmillista, inhottaa kun tyttärelleni huutelevat vaikka minä, äiti, kävelen vieressä. Tytärtä tuo pelottaa, niin minuakin tytön puolesta. Voi kun oppisivat suomalaiset järät tavat nopeasti!
Tuo on oikeasti ongelma alueilla missä vastaanottokeskuksia ja kaupunkien keskustoissa. Toivottavasti keskuksissa painottavat käyttäytymistä ja kulttuurieroja, nuoret miehet aivan turhaan aiheuttavat pahaa mieltä kantaväestölle tuolla käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huudella juuri koskaan. Miehet kommentoivat ääneen naisten ulkonäköä vieressä olevalle kaverilleen. Yleisin on jotain sen suuntaista kuten kato mitkä tissit. Ei imartele ja tekisi mieli kadota paikalta. Ei ole kiva olla arvioitavana. Tällaista kuulen kesällä viikottain. Pitäisivät suunsa kiinni, ei ole kohteliaisuus. Nätiksi sanominen olisi kehu, miksi jotkut suomalaiset ei tajua tyhmää käytöstään?
Miten suomalaisten käytös taas on taas niin tyhmää verrattuna näiden rikkauksien toimintaan, joka minusta on sanallista ahdistelua ja pelkään että kevyemmällä vaatetuksella se ei enää ehkä jää sanalliseksi.
Minulla ei ole suomalaisista pahaa sanottavaa, ulkomailla toki vaaleaana herätän enemmän huomiota, mutta en todellakaan toivo tänne välimerellistä kulttuuria.
En minäkään toivo mitään vislailuja, huuteluita, enkä missään tapauksessa sitä että koskettaisiin. Keneltäkään. En suomalaisilta tai ulkomaalaistaustaisilta. Mutta en myöskään toivo kuulevani kommentteja kehon osistani. Tällaisia olen kuullut vain suomalaisilta. Jos haluaa olla kohtelias, voi sanoa nätiksi, kivannäköiseksi, kauniiksi jne.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten varmaan löydät linkkiäkin helposti?
Tuosta löytyy jo toka sivulta psykan tutkimusta. Esseistejä, kirjailijoita, runoilijoita, teologeja ja filosofeja aiheesta en edes jaksa listata. lmgtfy.com/?q=men desire women flesh
Vierailija kirjoitti:
No jos ei saa mitään äänimerkkiä antaa koska se tuntuu vastaanottavasta ikävältä niin saako edes näyttää vaikka yläpeukkua tai OK merkkiä jos oikein viehättävä nainen viilettää ohi? Vai pitääkö AINA vaan purra huulta ja jöröttää ilmeenkään järkähtämättä?
-neuvoja kyselee mies
'
Miltä sinusta miehenä tuntuisi jos kulkisit kaupungilla ja joku vanha lihava täti katsoisi oikeudekseen kommentoida sinun takapuolta? Imartelisiko, nolottaisiko vai kiukuttaisiko?
Vierailija kirjoitti:
-neuvoja kyselee mies
Mä kysyn neuvoa että voi tehdä sitten kuten haluatte niin eikös joku ehättänyt sitäkin alapeukuttamaan. Jo on helvetti. Alapeukuttaja kun kävelee ohi niin näytän kieltä ja keskisormea. Aivan sama sitten koska mikään ei ole OK.
-m
Toissapäivänä pari huonosti suomea puhuvaa nuorta miestä tekivät muiskautteluääniä suuntaani ja kehuivat kroppaani. Luulivat mua sitten naiseksi. Hieman hämmennyin.
Ei kovinkaan usein. Joitakin kertoja olen kuullut. Viimeisin tapahtui pari viikkoa sitten, kun kävelin kolmen venäläismiehen ohi. Yksi heistä teki sellaista kissankutsumisääntä, "kss kss kss". En vaivautunut edes vilkaisemaan taakseni.