Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein miehet huutelevat peräänne kehuvia kommentteja tai vislailevat kadulla kulkiessanne?

Vierailija
25.04.2016 |

.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin enää ja hyvä niin. Inhosin käytöstä nuorempana. Ei imartele minua.

Vierailija
2/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kokenut.

Vierailija
4/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei koskaan, briteissä ehkä pari kertaa kuukaudessa, Argentiinassa 24/7, päivittäin, koko ajan.

Suomessa paras ja mukavin.

Vierailija
5/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, paitsi joskus 18-vuotiaana amikset hiljensivät ja tööttäsivät juoksulenkillä ollessani. :D oon tosi tavallisen näköinen, nyt muutama kilo ylipainoa, käytän luonnollista meikkiä, ja hiukset ovat värjäämättömät (päänahka ei kestänyt enää värjäämistä) vaaleanruskeat. Vaatetyylini on aika klassinen. Ei siis edes olisi mitään syytä vislailla perään. :)

Mutta onneksi tuo vislailu ja peräänhuutelu ei kerro mitään naisen (tai miehen) tilanteesta parisuhdemarkkinoilla. :)

N24

Vierailija
6/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, onneksi.

Vierailija
7/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisten tyttärieni kanssa kävellessä korkeintaan.  Mielelläni otan siitä osani, koskapa olen heidät tehnyt. 

Noin vakavasti ottaen, kokisin lähinnä kiusallisena tuollaisen "huomion".

Vierailija
8/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä elokuvassa te oikein elätte?? Ei Suomessa suomalaiset jöröt huutele perään .. ei vaikka kuinka minihameessa keikistelisi missi...

Vierailija
9/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ikinä eikä missään muuallakaan. Viimeksi kun joku mies on kiinnittänyt huomiota niin täysin ventovieras totesi ohi kulkiessaan "s**tanan h*ora".

Vierailija
10/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei huutele ja viskaa kuin harvoin, sellainen on törppöä ja epämukavaa. Mies ei ole tarpeeksi fiksu, jos se ei voi sanoa suoraan minulle kehuaan vaan huutelee jotain kommentteja.

Vierailija
11/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiosuomalaiset joka ..vetin kerta. En viitsisi kaapua laittaa varmaan kesällä ei jää enää huuteluun muuten.

Vierailija
12/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tapahtunut missään maassa.

Vierailija
13/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Joopa joo vislaava ja jonkun kehun heittävä kantisjörö on törppö, juntti, epämiellyttävä, huonokäytöksinen.

2. Iholle änkeävä turvis "I love you" "Marry me" "You are beautiful" mäkellyksineen on ihanan eloisa, kauan kaivattua värinää synkkään pohjalaiseen katukuvaan tuova rikkaus, josta kantisjöröjen pitäisi ottaa oppia. Tosin jos ottavat niin katso kohta 1.

Vierailija
14/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supisuomalaiset ei koskaan, ulkomaalaissyntyiset todella usein. Olen ihan tavallinen nuori nainen ja koen noi huutelut ja vislaukset todella kiusallisina ja ahdistavina..

Vierailija
15/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LP

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ikinä eikä missään muuallakaan. Viimeksi kun joku mies on kiinnittänyt huomiota niin täysin ventovieras totesi ohi kulkiessaan "s**tanan h*ora".

Et ole ainoa.... sain vähän aikaa sitten kuulla tuntemattomalta keski-ikäiseltä juopolta tuon suuntaista, kun kävelin ohi. Mitä tällaisten päässä liikkuu?

Vierailija
16/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on olleet aina ventovieraiden läskihuuteluita. Voin sanoa, että tuntuvat ikäviltä. Kenellekään en ole mitään pahaa ikinä tehnyt.

Vierailija
17/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei edes kun olin nuori. Ei edes Välimeren maissa. 

Säälittävää, tiedän. 

18/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa aika harvoin. Viime kesänä tosin yksi mies yritti väenvängällä päästä treffeille :D

Muualla ehkä kerran kuukaudessa? Riippuu paljon siitäkin, mitä on päällä. Onhan minulla (mielestäni) mahtavan mallinen vartalo, mutta mihinpä se pieni vyötärö näkyy, kun pukeudun löysiin collegeihin?

Vierailija
19/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle vislailtiin, huudeltiin ja tööttäiltiin ihan jatkuvasti ihan kotoSuomessa nuorempana. Ulkomailla ihan sama, enkä ole edes sinisilmäinen blondi. Nyt vanhana keski-ikäisenä :D tätä ei enää tapahdu niin usein, mutta kyllä sitä silti saa huuteluita ja kommentteja vastaantulijoilta, joskus useammin, joskus harvemmin, ulkomailla joka kerta. mainittakoon, että en ole mikään missi myöskään, mutta ilmeisesti jollain tapaa näyttävä.

Vierailija
20/107 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuteluita tulee vain joiltakin humalaisilta urpoilta tai eksoottisemman näköisiltä henkilöiltä. Suurimmaksi osaksi ulkomailla. Pidän tätä ahdistavana ja ällöttävänä käytöksenä keneltä tahansa, ihan kuin olisin tullut lihatiskille arvosteltavaksi ja tuijoteltavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän