Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffailusta naisille kysymys!

Vierailija
24.04.2016 |

Miksi nettideittailet, jos et vastaa miehille ja miksi profiilisi on niin huonosti täytetty? Entä miksi profiilissasi ei ole kuvaasi? Nämä asiat olen huomannut erityisesti nuorempien naisten profiileissa, vanhemmilla naisilla parempi profiillit keskimäärin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetken aikaa suoli24:ssä, vastailen sen perusteella:

-Koko ajan tuli niin paljon yhteydenottoja, varsinkin törkyviestejä että asiallisemmat viestit hukkuivat sinne paskan keskelle

-Minä en ainakaan kertonut itsestäni mitenkään liian yksityiskohtaisesti etten olisi tunnistettavissa ja siten helposti stalkattavissa

-Kuvaa ei viitsi laittaa, koska törkyviestit, stalkkerit yms. Kokeile vaikka itse tehdä valeprofiili naisena, etsi netistä joku nätin naisen kuva ja ylläty siitä paskan määrästä

Vierailija
2/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Koko ajan tuli niin paljon yhteydenottoja, varsinkin törkyviestejä että asiallisemmat viestit hukkuivat sinne paskan keskelle

-Minä en ainakaan kertonut itsestäni mitenkään liian yksityiskohtaisesti etten olisi tunnistettavissa ja siten helposti stalkattavissa

-Kuvaa ei viitsi laittaa, koska törkyviestit, stalkkerit yms. Kokeile vaikka itse tehdä valeprofiili naisena, etsi netistä joku nätin naisen kuva ja ylläty siitä paskan määrästä

Miksi nainen yllyttää netissä identiteettivarkauteen joka on rikollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako huonosti täytetty, ettei ole esittelytekstiä? Siihen voin vastata, että omalla kohdallani syynä on laiskuus ja osaamattomuus. En jaksa kirjoittaa mitään laimeaa diibadaabaa tyyliin: "olen nuori lapseton opiskelijaneitonen ja harrastan sitä tätä ja tuota ja lempileffojani ovat tämä tuo ja se ja jos olisin eläin, olisin pallosimppu" haluaisin aidosti nokkelan esittelytekstin, mutta liika nokkeluus ja väkisin yrittäminenkin on typerää. Eli en ole saanut aikaiseksi, eikä huvita. Pitäisi varmaan toisaalta panostaa, koska hyvä esittelyteksti kertoo ihmisestä paljon ja itsekin teen päätöksen yhteydenotosta sen perusteella.

Vierailija
4/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita oikeastaan mitään kokemaasi ja nainen olen. Sain vain pari asiatonta viestiä ja ne loppuivat estämällä nämä henkilöt. Huonojakin viestejä tuli, mutta en reagoinut niihin. Kuvani olivat ihan perus, ei heruttelua. Oma rakas löytyi parissa kuukaudessa.

N24

Vierailija
5/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako huonosti täytetty, ettei ole esittelytekstiä? Siihen voin vastata, että omalla kohdallani syynä on laiskuus ja osaamattomuus. En jaksa kirjoittaa mitään laimeaa diibadaabaa tyyliin: "olen nuori lapseton opiskelijaneitonen ja harrastan sitä tätä ja tuota ja lempileffojani ovat tämä tuo ja se ja jos olisin eläin, olisin pallosimppu" haluaisin aidosti nokkelan esittelytekstin, mutta liika nokkeluus ja väkisin yrittäminenkin on typerää. Eli en ole saanut aikaiseksi, eikä huvita. Pitäisi varmaan toisaalta panostaa, koska hyvä esittelyteksti kertoo ihmisestä paljon ja itsekin teen päätöksen yhteydenotosta sen perusteella.

Juurikin sitä tarkoitin. Vaikea ottaa yhteyttä, kun ei saa mitään tarttumapintaa naiseen.

Ap

Vierailija
6/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan toki niille miehille, jotka ovat kiinnostavia. Profiilin ei tarvitse olla huolella täytetty, kun viestejä tulee muutenkin.

t. N23

Vierailija
7/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuvia ja esittelyteksti sekä tietoja profiilissa. Kaikille en voinut vastata (liikaa viestejä) tai jaksanut (lähettäjä ihan ohi siitä mitä kerron etsiväni/ei ole lukenut ilmoitusta). N22

Vierailija
8/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan toki niille miehille, jotka ovat kiinnostavia. Profiilin ei tarvitse olla huolella täytetty, kun viestejä tulee muutenkin.

t. N23

Tulisiko parempia ja sopivimmilta miehiltä, jos olisi huolella täytetty?

Ap

Vierailija
9/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät ettei vastaa? ne ei vastaa sulle. viestejä tulee sen verran paljon, että viestittelen vain mielenkiintoisimmille. mikä ongelma?

Vierailija
10/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N23

Tulisiko parempia ja sopivimmilta miehiltä, jos olisi huolella täytetty?

Ap

En tiedä. Ihan riittävästi tulee tapaamisen arvoisilta näinkin.

Vierailija
11/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. N23

Mitähän sinussa näkee viestin kirjoittanut mies, joka ei löydä profiilistasi muuta mainintaan kuin iän, sukupuolen ja kuvauksen vartalosta?

M33

Vierailija
12/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä tiedät ettei vastaa? ne ei vastaa sulle. viestejä tulee sen verran paljon, että viestittelen vain mielenkiintoisimmille. mikä ongelma?

No ehkä sitten ne ei vastaa vain minulle. Pitänee sitten kokeilla jotain muuta tai luopua kokonaan leikistä.

Ap

Vierailija
13/28 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syy on siinä, että halusin laatia profiilin ajan kanssa kunnolliseksi enkä rykäistä ensimmäistä mieleen tulevaa tekstiä ja valmiiksi puhelimesta löytyviä kuvia siihen. Kuitenkin ennen kuin sain profiilin päivitettyä valmiiksi, minuun otti yhteyttä mies, joka osoittautui niin kiinnostavaksi että keskeytin profiilin laatimisen ja deittisivulla päivystämisen. Jos jutusta ei tulekaan mitään, palaan asiaan.

Vierailija
14/28 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kohderyhmääsi, sillä olen ”vanhempi nainen” 39v ja nettideittiprofiilini oli huolella täytetty sisältäen persoonallisen profiilitekstin ja kuvia. Luulen, että osaan silti auttaa sinua vastaamalla.

Mitä tulee viesteihin vastaamiseen, niihin liittyy rajoituksia. Itselläni oli profiili Suomi24:n treffipalstalla, jossa ilmaiseksi sai vastata 5 kirjoittaneelle vuorokauden aikana. Oma profiilini oli siellä 6 viikkoa, jossa ajassa sain viestejä n. 700 eri mieheltä. (Plus muutamalta pariskunnalta ja naiselta.) You do the math. Jos et saa vastausta

naiselta, joko profiilisi tai viestisi ei ole ollut tarpeeksi mielenkiintoinen.

Mistä pääsemme seuraavaan kohtaan (joka ei ilmeisesti aloittajaa koske, mutta ketjua lukee ehkä joku muukin

deittipalstamies) eli myös todella monen miehen profiili on tyhjä tai hyvin niukka, ja niistä niukoistakin

profiileista iso osa saattaa olla valehtelua. Mihinkään profiilin tietoon ei voi luottaa, ei ikään,

parisuhdestatukseen, edes asuinpaikkaan. Tämä tuli esille, kun muutaman viestin miesten kanssa vaihtoi.

Lisäksi useimmiten näiltä tyhjiltä/niukoilta profiileilta tulee viesti Moi mitä kuuluu. Ei innosta vastaamaan,

myönnän. Tai vaihtoehtoisesti kommentoidaan vain kuvia, eikä ole vaivauduttu edes lukemaan profiilitekstiä.

(Joskin monien kohdalla epäilin, että he eivät edes osanneet lukea, koska kirjoitustaitokin oli luvattoman heikko.)

Todella paljon viestejä tulee myös miehiltä, jotka eivät vastaa naisen hakukriteereitä. Kokeillaan kepillä jäätä,

ilmeisesti. No, kokeilkaa vaan, mutta hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaahan se on. Ne kriteerit on kirjoitettu

syystä, varmaan miehilläkin. Lisämausteena toki jo jonkun mainitsemat törkyviestit. Aika paljon rahaa on

muuten tarjottu. Sinänsä se on outoa, koska tuollakin palstalla on käsittääkseni ihan kyseisen ammatin

harjoittajia nykyään.

Itselläni oli siis kuvia, mutta ymmärrän hyvin kuvattomia. Moni haluaa pitää jonkunlaisen anonyymiuden

nettideittipalstalla, ja kuviakin voi vaihtaa monin muin tavoin kuin laittamalla niitä profiiliinsa. Itse tein

parhaimmat ”löytöni” nimenomaan kuvattomien joukosta. Heille tosin yhteistä oli se, että he hyvin nopeasti

kysyivät, mihin osoitteeseen voisivat kuvansa lähettää (noin viiden ensimmäisen viestin sisällä).

Vierailija
15/28 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24n kolmelle erille viestiä per päivä on huono muutos. Ruokkii naisissa pinnallisuutta ja lisää virhearvioiden riskiä. Entinen viidelle erille viestiä per päivä oli parempi.

Vierailija
16/28 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin joskus kaverin kanssa tehdä kauhein naisen profiili mihin pystytään. Tavoitteena se ettei saataisi siihen yhtään viestiä miehiltä. Kun profiili oli valmis hetken jo epäiltiin että tämän profiilin seuraamisesta tulee tylsää, kun ei kukaan tule ikinä näin inhottavan oloiselle naiselle kirjoittamaan. Kirjoitettiin sinne kaikki miehiä karkottavat ominaisuudet, eli tottakai oli muutaman lapsen YH, usean eri isän kanssa. Työtön ja harrastuksena ryyppääminen. Viesti negatiivis sävytteinen huutomerkkeineen, sekä miehiä halventavineen kommentteineen. Meno muutenki WT ja kertoi haluavansa rikasta miestä, jonka kanssa pääsisi matkustelemaan. Ei kuvaa, mutta reilusta ylipainosta oli maininta. Lopussa muisti mainita että lapset tulee sitten aina menemään miehen edelle, että turha yrittää mitään. Tuossa lopun lauseessahan ei itsessään mitään vikaa, mutta sillä miten asia ilmaistaan huutomerkkien ja kirjoitusvirheiden kanssa.

Katseltiin viikon ajan, kun jopa ihan asiallisilta miehiltä tuli useita viestejä päivässä ja he halusivat tutustua. Osa viesteistä oli selkeästi vaan copy-pastettu jokaiselle naiselle ja osa suoria seksiehdotuksia. Asiallisten viestien määrä silti yllätti. Mikä ihme miehissä on vialla?

On paljon helpompi tehdä mies profiili, jolle naiset ei kirjoittele. Kerro sinne jotain itsestäsi ja nauti hiljaisuudesta, joka täyttää postilaatikkosi.

Vierailija
17/28 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen kiinnostaville miehille. Miksi vastailisin muille kun en heistä ole kiinnosunut?

Täytän profiiliin ne asiat, mitkä ovat mielestäni olennaisia. Lisää voi kysellä tai sitten voi olla ottamatta yhteyttä, jos ei jaksa kysellä.

Kuvaa en laita, koska en halua mainostaa seuranhakuani koko maailmalle. Jopa näin some-aikakaudella haluan säilyttää yksityiselämäni yksityisenä. Kuvien vaihtoa ehdotan kun on päästy tutustumisen alkuun. Jos se ei käy, voi olla ottamatta yhteyttä.

Vierailija
18/28 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viestejä tulee 30 päivässä ja viestipaikkoja on 3. Maksamaan en ala.

Vierailija
19/28 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastailen kiinnostaville miehille. Miksi vastailisin muille kun en heistä ole kiinnosunut?

Täytän profiiliin ne asiat, mitkä ovat mielestäni olennaisia. Lisää voi kysellä tai sitten voi olla ottamatta yhteyttä, jos ei jaksa kysellä.

Kuvaa en laita, koska en halua mainostaa seuranhakuani koko maailmalle. Jopa näin some-aikakaudella haluan säilyttää yksityiselämäni yksityisenä. Kuvien vaihtoa ehdotan kun on päästy tutustumisen alkuun. Jos se ei käy, voi olla ottamatta yhteyttä.

Asialliseen ja kärkipäässä olevaan viesti-kuva-komboon kannattaisi vastata.

Vierailija
20/28 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltiin joskus kaverin kanssa tehdä kauhein naisen profiili mihin pystytään. Tavoitteena se ettei saataisi siihen yhtään viestiä miehiltä. Kun profiili oli valmis hetken jo epäiltiin että tämän profiilin seuraamisesta tulee tylsää, kun ei kukaan tule ikinä näin inhottavan oloiselle naiselle kirjoittamaan. Kirjoitettiin sinne kaikki miehiä karkottavat ominaisuudet, eli tottakai oli muutaman lapsen YH, usean eri isän kanssa. Työtön ja harrastuksena ryyppääminen. Viesti negatiivis sävytteinen huutomerkkeineen, sekä miehiä halventavineen kommentteineen. Meno muutenki WT ja kertoi haluavansa rikasta miestä, jonka kanssa pääsisi matkustelemaan. Ei kuvaa, mutta reilusta ylipainosta oli maininta. Lopussa muisti mainita että lapset tulee sitten aina menemään miehen edelle, että turha yrittää mitään. Tuossa lopun lauseessahan ei itsessään mitään vikaa, mutta sillä miten asia ilmaistaan huutomerkkien ja kirjoitusvirheiden kanssa.

Katseltiin viikon ajan, kun jopa ihan asiallisilta miehiltä tuli useita viestejä päivässä ja he halusivat tutustua. Osa viesteistä oli selkeästi vaan copy-pastettu jokaiselle naiselle ja osa suoria seksiehdotuksia. Asiallisten viestien määrä silti yllätti. Mikä ihme miehissä on vialla?

On paljon helpompi tehdä mies profiili, jolle naiset ei kirjoittele. Kerro sinne jotain itsestäsi ja nauti hiljaisuudesta, joka täyttää postilaatikkosi.

Niin, arviolta puolet miehistä on tehnyt tällaisen testin. Selittää miksi naiset eivät juuri vastaile miehille. Suurin osa naisten profiileista taitaa olla niitä miesten testejä.

Ne asialliset vastauksetkin muuten oli copy-pastettu.