Poikuuden vieminen (miehet vastatkaa)
Tilanne on se, että olen tutustunut itseäni paljon nuorempaan mieheen (hän 20 ja minä 35). Mies on selvästi kiinnostunut siinä mielessä, ja päädyimme omaksi järkytyksekseni humalassa pussailemaan - järkytys siksi, kun ei ole ollut tapana noin nuoria edes ajatella siinä mielessä. Mies vaikutti jälkeenpäin tykänneen kovasti, joten en kokenut itseäni kehdonryöstäjäksi. :D Itseäni jäi vaivaamaan se, että mies tuntui jotenkin menevän ihan puihin lähemmästä kontaktista, vaikka oli selvästi innostunut (tunsin tämän selvästi). Näemme aika ajoin ja välillämme on selvästi edelleen kipinää ja olemme ihan selvinpäinkin päätyneet toistemme kanssa hieman läheisempiin tekemisiin. Mies on todella ujo ja vaikuttaa keskusteluiden perusteella olevan myös hyvin kokematon naisten kanssa - välttelee seksistä puhumista ja puhuu ympäripyöreitä.
Epäilen, että mies saattaa olla vielä neitsyt. Ei haittaa, oikeastaan olisi ihan kiva olla hänen ensimmäisensä, koska tyyppi on ihan mahtava ja haluttava ja se tuntuisi erityiseltä, jos saisin olla eka. :) Parisuhdetta en voi kuvitella ikäeron vuoksi. Kysymys miehille: miten kannattaa toimia? Häntä selvästi jännittää kovasti ja haluaisin edetä niin, että tilanne ei muodostu hänelle ahdistavaksi tai tule liikaa paineita. Tiedän, että minulle kokemus ei varmaankaan ole siinä mielessä kummoinen, että ensimmäinen kerta ei yleensä ole teknisesti sitä, mutta muuten uskon, että voisi olla silti myös minulle hyvä kokemus, kun mies on sellainen kuin on. Se riittäisi melkeinpä, että hänellä olisi ns. siinä mielessä kivaa. :) Jos hänellä on pelkoja liiasta nopeudesta (tai se on todennäköisesti lopputulos), miten toimia, että hänelle jää kiva fiilis?
Olen poistanut kaikki tunnistettavat elementit, siksi teksti kuulostaa ehkä oudolta, pahoittelut siitä. Mutta välillämme ei tosiaan ole mitään esimies/alais -juttua tms. moraalisesti epäilyttävää.
Lutkittelijat; en tule vastaamaan. Voin tällä tavalla etukäteen puolestanne todeta, että onhan se kauheaa että joku kiltti nörtti ehkä saakin piparia ja minä menen siinä pilalle, oi aikoja oi tapoja, blaa blaa. :D
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Sanot hänelle että hänen ei tarvitse jännittää sinun miellyttämisestäsi sängyssä. Tuon ikäisellä pojalla voi olla vaikka minkälaisia lukkoja, häpeää ja huonommuuden tunnetta omasta seksuaalisuudesta ja hänen voi olla vaikea astua ulos asiakaspalvelijan roolista eli hän ei välttämättä sanomatta ymmärrä että hänelle voidaan tehdä ihan yksipuolisesti seksuaalinen palvelus...koska eivät monet keski-ikäisetkään miehet ymmärrä sitä.
Jos tuosta suorituskaavasta jotenkin pääsee eroon, niin ehkä sitten OK. Jos se ei ole liian epäromanttista, niin kannattaisi varmaan keskustella asiasta etukäteen vaikka netissä.
Ikäeroa on kyllä paljon, joten voi silti tulla vaikeuksia kun kommunikaatiotaidot eivät ole samalla tasolla.
Millä tavoilla ajattelet, että kannattaisi sanoa nämä asiat? Siis ihan konkreettisesti? Ei ole minulle liian epäromanttista puhua asiasta etukäteen, en ole hakemassa romanssia. :)
Siis jotenkin hienovaraisesti sanot että pelkkä rento seksisessio/pano olisi tarjolla jos kiinnostaa. Toki voit sanoa vähemmän hienovaraisesti jos poika ei ole mikään runosielu.
Vaikka hän ei ymmärtäisi että kyse on sinulle itsetunnon kohotuksesta ja hänelle poikuuden menettämisestä, pitäisi myös yrittää varmistaa ettei hän sitten kuvittele olevansa menemässä parisuhteeseen kanssasi. Seksin jälkeinen puhuminen on sitten ehkä vielä tärkeämpää ettei tule katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt niin vaikeaa?
Sanot miehelle että hankkii kortsut ja tekee aloitteen kun on valmis. Sitten odotat aloitetta ja hoidat homman.
Luonnollisesti tuo kuvaamasi onnistuisi tässä iässä, ei siinä seksiin päätymsessä ole ongelmaa. :) Yritän tässä kysellä, mitä pitäisi erityisesti huomioida, että miehellä ei olisi paineita vaan kivaa, en sitä, miten ehdottaa miehelle seksiä. Kaikille miehille seksi ei ole ihan vaan simppeliä "housut pois ja hommiin" -meininkiä ja eka kerta voi olla hyvinkin jännittävä, luulisi että on kaikkien etu että naiset huomioivat tämän.
Tee vaan aloite. Itse samanikäisenä kundina en pistä koskaan pahitteeksi jos nainen tekee aloitteen. Kohteliaisuussyistä se kaveri ei ole kehdannut edetä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Sanot hänelle että hänen ei tarvitse jännittää sinun miellyttämisestäsi sängyssä. Tuon ikäisellä pojalla voi olla vaikka minkälaisia lukkoja, häpeää ja huonommuuden tunnetta omasta seksuaalisuudesta ja hänen voi olla vaikea astua ulos asiakaspalvelijan roolista eli hän ei välttämättä sanomatta ymmärrä että hänelle voidaan tehdä ihan yksipuolisesti seksuaalinen palvelus...koska eivät monet keski-ikäisetkään miehet ymmärrä sitä.
Jos tuosta suorituskaavasta jotenkin pääsee eroon, niin ehkä sitten OK. Jos se ei ole liian epäromanttista, niin kannattaisi varmaan keskustella asiasta etukäteen vaikka netissä.
Ikäeroa on kyllä paljon, joten voi silti tulla vaikeuksia kun kommunikaatiotaidot eivät ole samalla tasolla.
Millä tavoilla ajattelet, että kannattaisi sanoa nämä asiat? Siis ihan konkreettisesti? Ei ole minulle liian epäromanttista puhua asiasta etukäteen, en ole hakemassa romanssia. :)
Siis jotenkin hienovaraisesti sanot että pelkkä rento seksisessio/pano olisi tarjolla jos kiinnostaa. Toki voit sanoa vähemmän hienovaraisesti jos poika ei ole mikään runosielu.
Vaikka hän ei ymmärtäisi että kyse on sinulle itsetunnon kohotuksesta ja hänelle poikuuden menettämisestä, pitäisi myös yrittää varmistaa ettei hän sitten kuvittele olevansa menemässä parisuhteeseen kanssasi. Seksin jälkeinen puhuminen on sitten ehkä vielä tärkeämpää ettei tule katkeruutta.
Sen verran olet ymmärtänyt väärin, että ei tämä itsetuntooni vaikuta suuntaan tai toiseen. Tuntuu vain kivalta ajatukselta, että jakaisin kyseisen kokemuksen hänen kanssaan.
Se on kyllä hyvä pointti, että pitää muistuttaa tuosta parisuhdeasiasta. En halua, että hänelle jää paha mieli. Olen kyllä hetkittäin miettinyt , mahtaako mies olla ihastunut (eikä vain seksi mielessä), mikä on toki syy jarrutella (se, että en loukkaisi antamalla väärää signaalia). No, pitää sanoa suoraan mutta nätisti jo etukäteen, että parisuhdetta ei tule.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot miehelle että hankkii kortsut ja tekee aloitteen kun on valmis. Sitten odotat aloitetta ja hoidat homman.Luonnollisesti tuo kuvaamasi onnistuisi tässä iässä, ei siinä seksiin päätymsessä ole ongelmaa. :) Yritän tässä kysellä, mitä pitäisi erityisesti huomioida, että miehellä ei olisi paineita vaan kivaa, en sitä, miten ehdottaa miehelle seksiä. Kaikille miehille seksi ei ole ihan vaan simppeliä "housut pois ja hommiin" -meininkiä ja eka kerta voi olla hyvinkin jännittävä, luulisi että on kaikkien etu että naiset huomioivat tämän.
En kyllä tiedä, miksi annan tässä vinkkiä, koska tuo on omaa moraaliani vastaan, mutta pari kertaa olen törmännyt siihen, että miehellä voi ekalla kerralla suorituspaineessa alkaa lorpahtaa. En ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota (negatiivisella tai hämmentävällä tavalla) vaan hoidellut asian kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot miehelle että hankkii kortsut ja tekee aloitteen kun on valmis. Sitten odotat aloitetta ja hoidat homman.Luonnollisesti tuo kuvaamasi onnistuisi tässä iässä, ei siinä seksiin päätymsessä ole ongelmaa. :) Yritän tässä kysellä, mitä pitäisi erityisesti huomioida, että miehellä ei olisi paineita vaan kivaa, en sitä, miten ehdottaa miehelle seksiä. Kaikille miehille seksi ei ole ihan vaan simppeliä "housut pois ja hommiin" -meininkiä ja eka kerta voi olla hyvinkin jännittävä, luulisi että on kaikkien etu että naiset huomioivat tämän.
En kyllä tiedä, miksi annan tässä vinkkiä, koska tuo on omaa moraaliani vastaan, mutta pari kertaa olen törmännyt siihen, että miehellä voi ekalla kerralla suorituspaineessa alkaa lorpahtaa. En ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota (negatiivisella tai hämmentävällä tavalla) vaan hoidellut asian kuntoon.
Kiitos että kuitenkin vastasit. :) Millä tavalla tämä on moraaliasi vastaan? En keksi, mitä väärää on aikuisten ihmisten omasta halustaan tekemissä asioissa, joihin se ns. heikompi on tehnyt aloitteen, mutta toki ymmärrän, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Olet oksettava ällötäti.
Suksi vittuun moralisoimaan muita.
Ap. Anna palaa!
Ap lähtee nyt nukkumaan, tulen huomenna nostelemaan ketjua ja/tai kommentoimaan lisää. :)
Varo ettei mene sekaisin ja rakastu. Tämä on ainoa neuvoni. Nimittäin ensikertalainen ei voi millään tavalla ymmärtää rakastamisen ja rakastelemisen eroa. Oksitosiini-hormooni kun hyrrää miehessä, niin se leimautuu lähimpään naiseen, ja siinä tilanteessa se olet sinä.
Tee hyvin, hyvin selväksi, että tässä nyt vaan heilutellaan peittoa, eikä aleta mitään lastenhuonetta sisustamaan.
Mahtava ap, tuo viimeinen kappaleesi. :) Mielensäpahoittajat kyttäävät aina jokaista tilaisuutta.
Älä soita enää tänne, se tietää meistä.
Eikös ap:n ajatus ole aika lailla sitä, mitä moni mies täällä on toivonut, luulisi yläpeukkuja satavan. On kyllä tosiaan absurdia, että miesten pitäisi saada ja naisia syyllistetään pihtaroinnista, ja sitten kun joku tekee toisin, löytyy nimittelijöitä. :D
Yllätä poju ja tarjoa anaalia ensimmäiseksi.
Anna palaa vaan. Ei se ole keneltäkään poissa, päinvastoin siinähän pari ihmistä vaan saa jotain.
Vaikka varmaan haluatkin välttää pysyvän kiintymyksen syntymistä, niin sanoisin että yksi panokerta on kuitenkin liian vähän. Itse, kun menetin poikuuteni vielä tuota sinun tapaustasi vanhempana, olin toki superonnellinen ekasta kerrastani, mutta vasta pari-kolme seuraavaa kertaa toivat sen itsevarmuuden että hei, tämähän sujuu minultakin! Jos nainen olisi ekan kerran jälkeen sanonut että "heippa, eiköhän tämä saa jäädä tähän" olisi varmaan jäänyt sellainen tunne että "mitähän minä nyt tein väärin kun en enää toista kertaa kelvannut".
Mies vm. 1972
Jännä, miten eri tavalla tuossa kopioketjussa asiasta kirjoitetaan. Nainen on uhri, mies saa jotain, ja alkuasetelma on sama. Tämä siis, jossa sukupuolet on vaihdettu: http://www.vauva.fi/keskustelu/2548060/neitsyyden_vieminen_naiset_vasta…
Miksi et oman ikäisiäs miehiä tapaile?
Vierailija kirjoitti:
Yllätä poju ja tarjoa anaalia ensimmäiseksi.
Vaikka edellinen onkin provo, niin ihan vakavastikin ottaen: jos hän on yhtään ns. peppumies, niin muutaman ensimmäisen kerran jälkeen mies varmasti tykkäisi myös "peppuseksin peruskurssista".
Vierailija kirjoitti:
mutta vasta pari-kolme seuraavaa kertaa toivat sen itsevarmuuden että hei, tämähän sujuu minultakin!
Samaa mieltä, enemmän kuin kerran sänkyyn, jos haluat että hän saa kanssasi varmasti kokemuksen jota muistelee hyvällä koko loppuelämänsä.
Naruta sitä. Voit saada itsellesi hyvän juoksupojan. Vihjaile että lähitulevaisuudessa saattaa olla luvassa, ja teeskentele olevasi parisuhteessa sen kanssa. Näin saat sen tekemään sinulle aivan uskomattomia palveluksia.
Sanot miehelle että hankkii kortsut ja tekee aloitteen kun on valmis. Sitten odotat aloitetta ja hoidat homman.