Neitsyyden vieminen (naiset vastatkaa)
Tilanne on se, että olen tutustunut itseäni paljon nuorempaan naiseen (hän 20 ja minä 35). Nainen on selvästi kiinnostunut siinä mielessä, ja päädyimme omaksi järkytyksekseni humalassa pussailemaan - järkytys siksi, kun ei ole ollut tapana noin nuoria edes ajatella siinä mielessä. Nainen vaikutti jälkeenpäin tykänneen kovasti, joten en kokenut itseäni kehdonryöstäjäksi. :D Itseäni jäi vaivaamaan se, että nainen tuntui jotenkin menevän ihan puihin lähemmästä kontaktista, vaikka oli selvästi innostunut (tunsin tämän selvästi). Näemme aika ajoin ja välillämme on selvästi edelleen kipinää ja olemme ihan selvinpäinkin päätyneet toistemme kanssa hieman läheisempiin tekemisiin. Nainen on todella ujo ja vaikuttaa keskusteluiden perusteella olevan myös hyvin kokematon miesten kanssa - välttelee seksistä puhumista ja puhuu ympäripyöreitä.
Epäilen, että nainen saattaa olla vielä neitsyt. Ei haittaa, oikeastaan olisi ihan kiva olla hänen ensimmäisensä, koska tyyppi on ihan mahtava ja haluttava ja se tuntuisi erityiseltä, jos saisin olla eka. :) Parisuhdetta en voi kuvitella ikäeron vuoksi. Kysymys naisille: miten kannattaa toimia? Häntä selvästi jännittää kovasti ja haluaisin edetä niin, että tilanne ei muodostu hänelle ahdistavaksi tai tule liikaa paineita. Tiedän, että minulle kokemus ei varmaankaan ole siinä mielessä kummoinen, että ensimmäinen kerta ei yleensä ole teknisesti sitä, mutta muuten uskon, että voisi olla silti myös minulle hyvä kokemus, kun nainen on sellainen kuin on. Se riittäisi melkeinpä, että hänellä olisi ns. siinä mielessä kivaa. :) Jos hänellä on pelkoja liiasta nopeudesta (tai se on todennäköisesti lopputulos), miten toimia, että hänelle jää kiva fiilis?
Olen poistanut kaikki tunnistettavat elementit, siksi teksti kuulostaa ehkä oudolta, pahoittelut siitä. Mutta välillämme ei tosiaan ole mitään esimies/alais -juttua tms. moraalisesti epäilyttävää.
Hyväksikäyttäjäksi haukkujat; en tule vastaamaan. Voin tällä tavalla etukäteen puolestanne todeta, että onhan se kauheaa että joku kiltti tyttö ehkä saakin kullia ja minä olen siinä hyväksikäyttäjä, oi aikoja oi tapoja, blaa blaa. :D
Kommentit (14)
Jahas, joku käänsi roolit toisinpäin. Täällä on nimittäin ketju, jossa mies on 20v. ja nainen 35v.
Minä hoisin neitsyyden menettämisen about noin. Koin olevani jo liian vanha olemaan neitsyt, joten menin yökerhoon, join rohkaisevia, ja vein kotiini ensimmäisen kiinnostuneen miehen ja hoidettiin neitsyys pois päiväjärjestyksestä. En ole koskaan tätä katunut, minulle neitsyydellä ei ole mitään erityistä arvoa jota olisi pitänyt säästellä.
Ehkei halua puhua seksistä kanssasi, koska ei tunne sinua tarpeeksi läheiseksi ihmiseksi sellaiseen? silloin en usko sinun olevan hänelle myöskään tarpeeksi läheinen ihminen seksin harrastukseen.
Jos jonkun kanssa ei voi seksistä puhua, en usko että tämän tyypin kanssa sitä seksiä voidaan harrastaakkaan.
Aina jotenkin suloista luettavaa, kun nainen yrittää esittää miestä. Ihan omilla pienillä käsillä naputellut ja omassa pienessä päässään miettinyt sanat. Sanajärjestys, sanavalinnat ja asioiden kuvailutyyli kuitenkin melko usein paljastaa. Feikkiprofiiliin tai feikkitarinaan ei myöskään kannata valita tasalukuja, esim. 19 on paljon parempi ikä kuin 20.
Kopioitu tästä. Vai tosinpäin? :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/2548011/poikuuden_vieminen_miehet_vastat…
Älä etene. Nainen saattaa haluta olla sinun kanssasi juuri siksi, että sä järkevänä miehenä et halua sänkyyn niinkuin 18-22v pojat.
Minäkin tutustuin mieheeni (olin 21, hän42) enkä todellakaan halunnut hänen kanssaan sänkyyn, vaan kainaloon. Mies sitten pilasi kaiken olemalla ymmärtämättä sitä, ei nyt raiskannut tietenkään, mutta todella pahat muistot jäi siitä, kun toinen ei vain ymmärrä, että ei, minä en halua seksiä. Pitääkö huutaa, että olen frigidi, vai tilaanko sen sulle sähkeenä? Pidin miehestäni muuten ja kukaan muu ei näin frigidiä huolinutkaan joten kun hän kuitenkin huoli jäimme yhteen, mutta edelleen tiedän, vaikka seksihaluja nykyään onkin, että mieheni ei ole minulle se oikea. Koska tuo suhtautuminen. No, kaikkea ei saa.
En mäkään usko, että ap on mies.
Mutta jos ois niin ensin mä kysyisin, että mistä ihmeestä se päättelis naisen olleen jotenkin innokas, kun nainen meni puihin? Se on nimittäin juuri päinvastainen merkki. Jos toinen menee puihin, se tarkoittaa, että tästä ei haluta edetä. Melkein sama kuin sanoisi ei.
Toiseksi sanoisin,,että seksi ekalla kertaa on suurin piirtein samanlaista kuin seuraavillakin kerroilla. Oikeasti. Siinä ei ole mitään dramatiikkaa eikä juttua. Se joko on kivaa tai sitten se on surkeaa ja se riippuu sekä itsestä että partnerista. Joo, varsinainen immenkalvon repeäminen sattuu vähän, mutta se on niin pieni ja lyhyt osa koko juttua, etti sitä edes lasketa. Siis ainakin toivottsvasti, jos partneri on mistään kotoisin.
Tuskin kukaan 20-vuotias nainen on enää neitsyt. 20-vuotiaita peräkammarinpoikia riittää sitäkin enemmän.
Aika hassua että tämä aloitus saa noin paljon alapeukkuja, kun vastaava aloitus jossa nainen oli viemässä nuoremman pojan poikuutta sai yläpeukkuja ja tsemppausta. Kaksoisstandardit.
Mistä tuollainen pirkko löytyy? Mulle kelpaisi,korkkaisin mielelläni ja voisin elää loppuelämän suhteessakin sen kanssa.
t.M40v
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan 20-vuotias nainen on enää neitsyt. 20-vuotiaita peräkammarinpoikia riittää sitäkin enemmän.
Niitä on kyllä oikeasti paljon. Tämä vain on asia, josta julkisuudessa ei puhuta. Osa ihmisistä ei harrasta seksiä koskaan.
Itse henkilökohtaisesti en haluaisi menettää neitsyyttä satunnaiselle seksikumppanille (mainitsit, ettet halua parisuhdetta).