Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikuuden vieminen (miehet vastatkaa)

Vierailija
24.04.2016 |

Tilanne on se, että olen tutustunut itseäni paljon nuorempaan mieheen (hän 20 ja minä 35). Mies on selvästi kiinnostunut siinä mielessä, ja päädyimme omaksi järkytyksekseni humalassa pussailemaan - järkytys siksi, kun ei ole ollut tapana noin nuoria edes ajatella siinä mielessä. Mies vaikutti jälkeenpäin tykänneen kovasti, joten en kokenut itseäni kehdonryöstäjäksi. :D Itseäni jäi vaivaamaan se, että mies tuntui jotenkin menevän ihan puihin lähemmästä kontaktista, vaikka oli selvästi innostunut (tunsin tämän selvästi). Näemme aika ajoin ja välillämme on selvästi edelleen kipinää ja olemme ihan selvinpäinkin päätyneet toistemme kanssa hieman läheisempiin tekemisiin. Mies on todella ujo ja vaikuttaa keskusteluiden perusteella olevan myös hyvin kokematon naisten kanssa - välttelee seksistä puhumista ja puhuu ympäripyöreitä.

Epäilen, että mies saattaa olla vielä neitsyt. Ei haittaa, oikeastaan olisi ihan kiva olla hänen ensimmäisensä, koska tyyppi on ihan mahtava ja haluttava ja se tuntuisi erityiseltä, jos saisin olla eka. :) Parisuhdetta en voi kuvitella ikäeron vuoksi. Kysymys miehille: miten kannattaa toimia? Häntä selvästi jännittää kovasti ja haluaisin edetä niin, että tilanne ei muodostu hänelle ahdistavaksi tai tule liikaa paineita. Tiedän, että minulle kokemus ei varmaankaan ole siinä mielessä kummoinen, että ensimmäinen kerta ei yleensä ole teknisesti sitä, mutta muuten uskon, että voisi olla silti myös minulle hyvä kokemus, kun mies on sellainen kuin on. Se riittäisi melkeinpä, että hänellä olisi ns. siinä mielessä kivaa. :) Jos hänellä on pelkoja liiasta nopeudesta (tai se on todennäköisesti lopputulos), miten toimia, että hänelle jää kiva fiilis?

Olen poistanut kaikki tunnistettavat elementit, siksi teksti kuulostaa ehkä oudolta, pahoittelut siitä. Mutta välillämme ei tosiaan ole mitään esimies/alais -juttua tms. moraalisesti epäilyttävää.

Lutkittelijat; en tule vastaamaan. Voin tällä tavalla etukäteen puolestanne todeta, että onhan se kauheaa että joku kiltti nörtti ehkä saakin piparia ja minä menen siinä pilalle, oi aikoja oi tapoja, blaa blaa. :D

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap is back, kiitos parista aidon oloisesta vinkistä, kuten siitä, miltä saattaa tuntua, jos homma jää yhteen kertaan. :)

Sitä en käsitä, mistä joku oli saanut käsityksen, että en tapailisi ikäisiäni. En ole sanonut että tapailisin yleensä nuorempia tai että ikäiseni eivät kelpaa. Itse asiassa kerroin heti aluksi, että minulla oli morkkis jo pussailusta ikäeron vuoksi.

En aio uunottaa ko. miestä tai mitään muutakaan ikävää. Pidän hänestä ja haluan, että jos päädymme sänkyyn, se on kiva kokemus. :)

Se, joka kopioi tekstini ja vaihtoi sukupuolet, olisi kiva tietää, miksi?

Vierailija
42/55 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää, että mitään seksikoulua en ole hänelle järjestämässä, enkä edes ole kovin paljon peppuseksin ystävä, joten tuskin päädymme sellaiseen. Toki varmaan (jos hän on neitsyt/tosi kokematon) tulen opastamaan ystävällismielisesti varmaan jossakin asiassa, mutta toivon, että pääasiassa meillä olisi vain kivaa yhdessä ilman mitään päämäärätietoista opastamista. Ei siis mitään powerpoint-sulkeisia alkuun naisen anatomiasta tms. :D

Joku ikäiseni (+30v) mies voisi kommentoida, onko toimintani jotenkin moraalitonta mielestänne, jos muistelette omia parikymppisvuosianne? En missään nimessä olisi tehnyt koskaan mitään aloitetta noin nuorta miestä kohtaan enkä aio painostaa tms. Hän tuntuu haluavan kovasti lähelleni, siksi koko ajatus muusta kuin hänen omasta halustaan on absurdi - hän on tehnyt aloitteen alun alkaenkin. Suurin pelkoni on että hän ihastuu ja sitten satutan häntä, ja siksi pitääkin alleviivata sitä, että emme päädy parisuhteeseen. Mutta mitä olisitte ajatelleet tällaisesta? Parikymppiset miehet saavat myös vastata. Olen siis nätti ja naisellinen ja treenaan aktiivisesti, mutta en maininnut sitä aiemmin, koska itselleni ulkonäkö ei ole tärkeintä (ehkäpä sille nuorelle miehelle asialla on enemmän merkitystä tällaisessa jutussa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/55 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt pillereitä, niin kerro se hänellekin. Tai hanki varmuuden vuoksi itsekin pari kondomia... olipa ehkäisymenetelmä mikä tahansa niin hänen on varmaan helpompi rentoutua, kun tietää jottei tule isäksi heti ekasta kerrasta. Ja älä tosiaan jätä juttua yhteen ainoaan kertaan.

Ja laita AV-palstallekin raporttia kuinka jutussa lopuksi kävi...!

Vierailija
45/55 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syöt pillereitä, niin kerro se hänellekin. Tai hanki varmuuden vuoksi itsekin pari kondomia... olipa ehkäisymenetelmä mikä tahansa niin hänen on varmaan helpompi rentoutua, kun tietää jottei tule isäksi heti ekasta kerrasta. Ja älä tosiaan jätä juttua yhteen ainoaan kertaan.

Ja laita AV-palstallekin raporttia kuinka jutussa lopuksi kävi...!

Kuvaile tapahtuma mahdollisimman tarkasti. Kaiken varalta voit tehdä Axut ja videoida koko akti meidän av-mammojen nähtäväksi!

Vierailija
46/55 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on kondomeja ja niitä käytetään, ilman ei tapahdu mitään.

Ja hyi nyt noita Axu-juttuja. :D Voin raportoida sen verran, oliko hän neitsyt ja menimmekö sänkyyn. Mutta joudutte odottamaan vähän, koska meillä on välimatkaa ja itse kullakin reissuja => tämä ei tapahdu ihan heti. Ketju ehtii varmaan unohtua kauan ennen vaatteiden riisumista. :D

Vierailija
47/55 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varmaan kymmenen poikuutta vienyt ja saman verran on liikaa.

Nämä ovat olleet kaikki siinä parin kymmenen tienoilla, kuin itsekin olin.

Niin surkeaa seksiä ja vain ehkä neljä tunnusti olevansa kokemattomia ja kaikki vasta siinä vaiheessa, kun oltiin jo sängyssä.

Se vaan ei ole jokaisen nuoren naisen unelmissa kovin korkealla päästä opettamaan koskematonta pikkupoikaa.

Toisessa ketjussa kerroin että onnettoman räpeltämisen jälkeen jouduin heittämään näitä onnellisia poikuudestaan eroon päässeitä panomiehiä rappuun keskellä yötä, että sain edes itse purettua kiimani omin käsin.

Nämä olivat niitä jotka antoivat ymmärtää mutta eivät osanneet antaa.

Ongelmat hävisivät kun en ole kuuteen vuoteen harrastanut alle 33 vuotiaita lainkaan. Kolmekymppiä mulla on henkinen raja mutta suurin osa on ollut paljonkin kokeneempia.

Yksi ihme juttu oli sellainen 35 vuotias hyvännäköinen playeri, sillä oli taitoa tasan yhtäpaljon kuin niillä pojilla. Ilmeisesti eivole tarvetta opetella toisen tyydyttämistä, koska naisia on oikeastikin jonossa jopa.

Vierailija
48/55 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menoksi vain ap jos tilanteen tullessa siltä tuntuu! Onhan eka kerta varmasti vähän pikaista räpeltämistä, mutta ei se haittaa kun varaa aikaa tarpeeksi niin ehtii useamman satsin. Nuorta miestä voi opettaa hänen niin halutessaan vaikka minkälaiseksi taitajaksi, sehän on ihan kutkuttavan mukava juttu kun molemmat ovat sopivalla huumorilla mukana. Paras olisi varmasti nähdä nuorukaisen ilme hänen kanssa ollessa. Kunhan vain ei ihastumista tapahtuisi.. Minulla olisi ollut myös vastaavanlainen tilanne jos olisin siihen päätynyt, mutta jänistin. Ystäviä olemme kuitenkin yhä ja kukapa tietää mitä ehkä tapahtuu?

Vierailija
49/55 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Hei AP, aloituspostauksesta on jo kuukausia. Jos olet vielä palstalla, kerro kuinka homma meni!

Vierailija
50/55 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
51/55 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap sanoi: on erityistä olla eka. Tästä syystä "korkatun" naisen kanssa seurustelu on niin tympeää. Joku muu mies on aina ja ikuisesti se erityinen. Toki nykyinen mies voi olla muuten tärkeä ja iso osa elämää sun muuta hyvää ja kaunista, mutta seksin suhteen mies on aina nobody ja toisen äijän varjossa.

Vierailija
52/55 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa viedä hänet jonnekkin rauhalliseen paikkaan missä ei ole ohmisiä ja voi istua vierekkäin. Mieluiten sohvalla tai sängyssä ja koskettele häntä eri kohtaa hitaasti ja tunnustele hänen erektiotaan. Jos ei seiso niin suutele ja jatka koskettelemista ja laita muna suuhun niin se nousee aivan varmasti.

Vierailija
53/55 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kauniimpaa niin, että poju voisi harjoitella yhdessä jonkun ikäisensä neitsyen kanssa... 

Näinhän se on. Pitäisikö minun mielestäsi sitten torpata selvästi halukkaan miehen kanssa homma tähän, että hän ehkä saisi kokea oman ikäisensä kanssa saman?

En tietenkään tekisi mitään, mitä mies ei tunnu haluavan tai mikä tuntuu ahdistavan häntä, ja lopettaisin kaiken sellaisen kanssakäymisen pienimmästäkin vihjeestä. Tunsin huonoa omaatuntoa jo pussailun jälkeen, mutta mies oli aivan haltioissaan. 

Anna sille vaan piparia, mut älä missään nimessä jää roikkumaan siihen itse. Voit vaikka antaa muutaman kerrankin, että oppii. On todennäköistä että noin ujo ei välttämättä muuten saa ja opi ollenkaan. Minä sain kokemattomana yh:lta ja se jäi minuun roikkumaan, en sitä alkuun pistänyt pahaksi mutta kyllä se myöhemmin kadutti.

Vierailija
54/55 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pokasin tommosen tosin muutamaa vuotta vanhemman kovassa kiimakännissä lähibaarista. Mies oli myös kännissä ja alkoi avautua siitä ettei ole koskaan saanut naista, mikä hävettää jo siinä iässä. Minä siihen reippaasti huikkasin, että niin sitä ennenvanhaan sanottiin, että ensin on hyvä harjoitella vanhalla naistenrungolla (olen yli nelikymppinen). Ja hyvin irstaasti tein selväksi että minun rungolla sopisi harjoitella. Niin sitä sitten mies pääsi poikuudestaan nymfomaanikännissä olevan 8 vuotta puutteessa olleen yli nelikymppisen kokeneessa käsittelyssä :D

Vaihdetaanpa tässä sukupuolet ja katsotaan tuleeko 70/3 peukutukset. =D

Vierailija
55/55 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi