Kuka tämä kollaasin miehistä miellyttää eniten?
Kommentit (65)
99% palstamammoista ei olisi mitään saumaa yhteenkään noista miehistä.
Ei niin sitten yksikään kelpaisi...
Ei tässäkään ollut yhtään miestä minun makuuni.. uhh
Vierailija kirjoitti:
99% palstamammoista ei olisi mitään saumaa yhteenkään noista miehistä.
Ei niin. Liian nuoria mulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottavaa, jos noista kukaan ei ole missään nimessä komea. Jokainen noista miehistä on komeampia kuin 99,9% koko maapallon väestöstä ja näitä kuvia on muokattu. Todella kovat standardit saa olla jos mikään ei miellytä
No, naisten on vaikea miesten tapaan välittömästi ihastua johonkin randomiin naamaan. Henkiset ominaisuudet merkitsevät paljon enemmän ja näistä miehistä kukaan ei mitään tiedä. Nainen varmaan valitsee suosikiksi sellaisen, joka muistuttaa eniten jotain hänen ihastustaan tosielämästä.
Loppujen lopuksi vaan se, että joku arvelee tietävänsä ihmisen luonteesta ilmeen tai naaman perusteella paljonkin, kertoo enemmän siitä arvion tekijästä kuin kohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottavaa, jos noista kukaan ei ole missään nimessä komea. Jokainen noista miehistä on komeampia kuin 99,9% koko maapallon väestöstä ja näitä kuvia on muokattu. Todella kovat standardit saa olla jos mikään ei miellytä
Nää miehet on liian hyvännäköisiä suomalaisille naisille. Kadulla kun kävelen niin minkälaisia pareja tuleen vastaan, hyvännäköinen nainen jonkun apinan kanssa. Olen samannäköinen tuon miehen numero 6 kanssa (olen puoliksi suomalainen vain) ja eipä mulla ole suomessa ikinä ollut paljon vientiä, kun taas muaalla euroopassa naiset lähestyvät minua (selvinpäin) pyytäen treffeille tai puhelinnumeroa. Nämä naiset ovat ulkonäöltään 8-10. Arvostan ulkomaalaisissa naisissa sitä, että he tietävät mitä haluavat. Jos ne on kiinnostuneita sinusta ne tulee sanomaan sen, selvinpäin.
Nro 5 ehdottomasti, muut eivät sytytä millään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vain erilainen maku.
Mulla on varmaan huono itsetunto ja hyvä itsesuojeluvaisto, mutta noista miekkosista kukaan ei miellytä silmiäni ulkonäkönsä puolesta. Tiedän, ettei yksikään tuolta näyttävä kiinnostuisi minusta. Tykkään karskimmista, vähemmän silotelluista miehistä.
Noi mitään miehiä ole kukaan, mua ei sytytä yhtään kiiltokuvapojat. Mä haluan ison ja ruman, mieheltä näyttävän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Noi mitään miehiä ole kukaan, mua ei sytytä yhtään kiiltokuvapojat. Mä haluan ison ja ruman, mieheltä näyttävän miehen.
Nii sellasen iso mahaisen ruman juntin joka juo kaljaa, että uskaltaa uhota. Sellasen apinalta näyttävän valekoviksen mikä tipahtaa yhdestä koukusta tai kierrepotkusta kun atleettinen 8 prossan rasvoilla oleva kiiltokuvapoika näyttää kuka täällä dominoi.
Nr. 6 on sinnepäin mikä ulkonäöllisesti miellyttää eniten, mutta muut ei. Oma miesmakuni ei sisällä mallimaisen komeita kasvoja, vaan pitää olla vähän erilainen ja sellainen pilke silmissä. Suu ja huulet pitää olla sensuellit niin, että niitä haluaisi heti suudella. Myös soikeat/kapeat kasvonpiirteet ovat mieleeni enemmän kuin taas tuossa kollaasissa useimmilla oli "kirveellä veistetyt". Ja tummat (ei iholtaan) ovat viehättävämpiä kuin vaaleat minun mielestä.
No, naisten on vaikea miesten tapaan välittömästi ihastua johonkin randomiin naamaan. Henkiset ominaisuudet merkitsevät paljon enemmän ja näistä miehistä kukaan ei mitään tiedä. Nainen varmaan valitsee suosikiksi sellaisen, joka muistuttaa eniten jotain hänen ihastustaan tosielämästä.