Kuka tämä kollaasin miehistä miellyttää eniten?
Kommentit (65)
Kenelläkään ei ollut pilkettä silmäkulmassa, ei jatkoon!
4,6,8 ja 11 on mun silmään mukavan näköisiä.
4 on ihana! Ja 6 sekä 7 ihan kivannäköisiä.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottavaa, jos noista kukaan ei ole missään nimessä komea. Jokainen noista miehistä on komeampia kuin 99,9% koko maapallon väestöstä ja näitä kuvia on muokattu. Todella kovat standardit saa olla jos mikään ei miellytä
Tai sitten vain erilainen maku.
Ja ihminen voi olla komea mutta ei puoleensavetävä.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottavaa, jos noista kukaan ei ole missään nimessä komea. Jokainen noista miehistä on komeampia kuin 99,9% koko maapallon väestöstä ja näitä kuvia on muokattu. Todella kovat standardit saa olla jos mikään ei miellytä
Tai sitten vain erilainen maku.
Ja ihminen voi olla komea mutta ei puoleensavetävä.
Totta. Joskus jään tuijottamaan jotain ihmistä, koska kaikkien hänen piirteidensä pitäisi tehdä komea/kaunis ihminen, mutta niin ei vaan käy.
4 ja 6.
Yksikään ei ollut mitenkään erikoisen hyvännäköinen mielestäni, mutta nuo oli söpöimmät.
Komeus ei ole sama asia kuin miellyttävä ulkonäkö. Minulla on tapana arvioida miesten miellyttävyyttä miettimällä, menisinkö kyseisen ihmisen kanssa sänkyyn. Sellaisen ihmisen pitää täyttää aika monta kriteeriä eivätkä ne kaikki liity ulkonäköön. En vain osaa erottaa miehen luonnetta tämän ulkonäöstä. Siksi tykkään sellaisista lempeistä, nörttimäisistä (älykkäs), hassuista, lempeistä ja mukavilta vaikuttavista miehistä. Tapaankin hyvin harvoin ihmisiä, joiden kanssa oikeasti haluaisin mennä sänkyyn. Viime vuosilta muistan yhden lääkärin, yhden baarituttavuuden ja yhden työkaverin. Olen kai sitten liian nirso.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa myös rumankomea, voimakas komea, persoonallisuuden vuoksi komea jne. jne. Aika puhtoposkisia mallinkomeita nuo.
Minua miellyttivät eniten 5 & 11
Onhan nuo tosiaan mallinkomeita, mutta muuten sieluttomia kuminaamoja. Ei jatkoon.
Mutta 7 ja 11.
3, koska mulla on joku punapääjuttu.
Mut en kyllä koe ketään kollaasin miehistä erityisen puoleensavetävänä. Ei ole kyse siitä, etteivätkö nää miehet olisi objektiivisesti katsoen hyvännäköisiä tai että mun standardit olisivat niin korkealla, että haluaisin vielä komeamman, niinkuin M29+2 ja ilmeisesti joku muukin mies näytti virheellisesti olettavan.
Mä vaan pidän vähän erinäköisiä tyyppejä kuin nämä hotteina. Joku voisi sanoa, että tavallisemman näköisiä, mut mene ja tiedä. Musta ne pienet "virheet" ovat usein ulkonäössä parasta, jos mietitään vetovoimaa eikä sitä, kuka on fotogeenisin. Mut mulla onkin outo miesmaku. Tällä hetkellä oon kaukorakastunut buzzfeed-videoiden testimiehistä siihen nörteimmän näköiseen. :D
Mut kyllä näistä tyypeistä jokainen kelpaisi mulle ulkonäön puolesta ihan ongelmitta, jos tultaisi juttuun (toinen juttu on sit se, miten tän näköiset miehet suhtautuvat tavallisennäköisrn naisen kanssa heilasteluun). Mut eivät herätä mitään vau-efektiä.
Kaikki mielestäni oikein komeita miehiä, mutta mielestäni asia on kuten joku jo aiemmin totesi: naisten on vaikeampaa tuntea vetoa mieheen pelkän kuvan perusteella. Olemusta (eleet, ilmeet) ja luonnetta ei pysty arvioimaan kuvasta ja siksi kukaan ei "säväytä". Naisilla on myös useammin realistisempi käsitys omasta ulkonäöstään (ja ehkä heikompi itsetunto...) ja tuppaavat siksi automaattisesti välttelemään ns. liian hyvännäköisiä miehiä.
8,9,10,11,12 stailausta vaatisi kaikki mutta pikku muutoksilla ok kaikista näistä
Kaikki ihan friikin näkösiä. Normaalein oli se tokan rivin eka.
Aika geneerisen ja siistin näköisiä, selkeästi tiettyä tyyliä edustavia. Tarkemmin ajateltuna yksikään ei ole mikään suuri komistus. 8 ja 11 tosiaan ilmeisesti sama mies. Tuossa nähdään, miten ilme ja kuvakulma voi vaikuttaa. Edestä katstottuna kyseinen mies hyvin tavallisen näköinen. Yläviistosta kuvattuna näyttää seksikkäämmältä.
6 on söde, mutta aika nuori. oikein kukaan ei kyllä iske, liian malleja.
6. Muistuttaa eniten poikaystävääni ja näyttää ikäiseltäni.