Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies ei vastaa enää kun kerroin olevani pyörätuolissa

Vierailija
24.04.2016 |

V*ttu teidän miesten kanssa. Ensin sitä jutellaan koko viikko ja lähetellään tosi kuumia viestejä ja sitten kun kerron olevani pyörätuolikimma niin vastaanotto on tämä. Olen joutunut pyörätuoliin lihasrappeumasairauden vuoksi, eikä se todellakaan vaikuta älykkyyteen!!!

Kommentit (392)

Vierailija
21/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Onko niissä jotain vikaa?

Vierailija
22/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin näin miehenä pyydän anteeksi, koska kirjoituksesi perusteella tapahtunut on minun vikani. Toisekseen pyörätuoli voi olla este jos ei ole etsimässä kumppania pyörätuolissa. Se voi olla esteenä joillekkin asioille jota yhteiseltä tulevaisuudelta odottaa. kaikille se ei kuitenkaan ole este. Olisi tosi reilua kertoa kuitenkin tämä suhteellisen merkittävä asia kumppaniehdokkaalle ennemmin kuin vasta viikon keskustelun jälkeen.

AP:lle tsemppiä ja toivon että löydät vielä hyvän miehen jolle kyseinen rajoite ei ole este. Kyllä niitä on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et huoli vastauksia toisilta pyörätuolilaisilta?

Vierailija
24/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle oikeasti yllätys, että vamma on este suurelle osalle? Lukeudun itse tähän kastiin, en ottaisi vammaista puolisokseni enkä esim. eri kulttuurista tulevaa. En myöskään transumiestä enkä minkäänlaista naista.

Vierailija
25/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan tasavertaisen suhteen. En halua olla vaimoni henkilökohtainen avustaja.

Kuka on pyytänyt olemaan?

Vierailija
26/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pastan keittäjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.    

No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap

Yritäpä harrastaa yhdyntää jos kummankaan jalat ei toimi? -ap

Vierailija
27/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. Minäkin olen tekopyhä. Olen läski nainen ja haluan timmin, lihaksikkaan miehen. Olenhan sen ansainnut.

Muuten jees sarkasmi, mutta tuo ansaitsemisvertaus on hieman huono. Läski on itse itsensä läskiksi tehnyt, mutta pyörätuolipotilas ei ole syypää omaan tilaansa. Ainakaan useissa tapauksissa.

Vierailija
28/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mies haluaa vuoteeseen jotain muuta kuin makaavan lahnan. Ratsastus ym. ei taatusti onnistu ilman toimivia jalkoja.

Vierailija
29/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea nähdä kahden pyörätuolilaisen seurustelu jotenkin järkevänä ideana. Miettikää nyt vähän. Ihmeen paljon vihaa tässä keskustelussa.

Vierailija
30/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sinä sitten miehen, jolla on ennakkoluuloja vammaisia kohtaan???? Vamma se on asennevammakin. Olen itse vuosia työskennellyt vammaisten ja kehitysvammaisten parissa ja isäni oli pitkään pyörätuolin käyttäjä jalka-amputaation seurauksena. Minä näen ihmisen yksilönä. Tiedostan kyllä, että kaikille se ei ole selvää. Nähdään esteitä eikä mahdollisuuksia.

Vierailija
31/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin olla pyörätuolissa olevankin naisen kanssa. Kuitenkin heti ykköskysymys on se motiivi miksi nainen minusta kiinnostuisi. Ainoastaan rakkaussuhde kiinnostaa ja jos tässä olisi pikemminkin taustalla motiivi, että haluaa minut auttamaan ja hoivaamaan, niin sitten ei kyllä kiinnosta, palkatkoon jonkun apulaisen.

Vierailija
32/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika julmaa että muiden kyllä pitäisi hyväksyä sun tuoli, muttet itse toisilta hyväksy...

Sitten pitäisi hyväksyä myös seksitön elämä. Kelpaisiko sinulle? -ap

Vierailija
33/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyörätuolissa istuminen ei vaikuta älykkyyteen, niin mikset vain heti sanonut olevasi pyörätuolissa? Miksi pitää odottaa viikko ennen kuin voi kertoa? 

Eipä minullekaan ole tullut koskaan mieleen kuvailla ensimmäisenä jalkojani tai muutakaan liikuntakykyäni kuvaavaa. Olenko toiminut epärehellisesti? Juoksin cooperissa joskus 3200, nykyään 3000 ei varmaan menisi rikki, hyvä jos 2700.

Vierailija
34/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on pyörätuolissa ja toinen on kävelevä, niin oletuksena on auttaa koko ajan. Minusta siis ihan ok, mutta olenkin nainen.

Mutta tuo ap/ n tauti on kai etenevä. Kaipa sekin pelottaa kosijoita. Eli ei ehkä ole kumppania vanhuuteen asti.

Vierailija
35/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä harrastaa yhdyntää jos kummankaan jalat ei toimi? -ap

Tosiaan aika vaikee se ois harrastaa muutenkaan, jos nainen vaan makaa siinä ja ei liikahda mihinkään. Ei kyllä kovin hyvää seksiä ainakaan, vois olla ainakin vaikea edes päästä mihinkään fiilikseen.

Vierailija
36/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika julmaa että muiden kyllä pitäisi hyväksyä sun tuoli, muttet itse toisilta hyväksy...

Mielestäni miehellä oli täysi oikeus vetäytyä kun ilmoitit asiasta. Syynä olisi ihan voinut olla muukin, mutta sinun mielestäsi se pyörä on ainut. Joo taisi tässä yhteydessä olla kun tuli noin myöhään, mutta hyvin voi verrata vaikka jos ulkomaalaista syyttää varkaaksi he aina sanoo että syyttäjä on rasisti. Jos mies olisi tavannut sinut eikä henkisesti olisikaan mätsännyt niin vika varmaan silti olisi pyörän? Kyllä tollaisista olisi hyvä kertoa jo suht alussa...

Jos töistä saa fudut sen jälkeen kun on kertonut raskaudesta, syy pidetään aivan selvänä syrjimisenä, vaikka sitä ei mainita. Miksi oikea syrjintä vastaavassa tilanteessa liikuntavamman vuoksi olisi sallitumpaa?

Toki mies voi valita kumppaninsa, mutta syrjintää tuo silti on, jos yhteydenpito katoaa tietoon liikubtakyvystä.

Miksi et edellytä, että mies kertoo etukäteen vaatimuksensa liikuntakyvyn suhteen?

Vierailija
37/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on pyörätuolissa ja toinen on kävelevä, niin oletuksena on auttaa koko ajan. Minusta siis ihan ok, mutta olenkin nainen.

Mutta tuo ap/ n tauti on kai etenevä. Kaipa sekin pelottaa kosijoita. Eli ei ehkä ole kumppania vanhuuteen asti.

Kuka muka nykyään etsii kumppania vanhuuteen asti?

Vierailija
38/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitäisi hyväksyä myös seksitön elämä. Kelpaisiko sinulle? -ap

Semmosta me miehet elämme nyt jo muutenkin. Miksi tämä on sinulle niin vaikea asia, kun kaikki lassukatkin siihen pystymme?

Vierailija
39/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole henkilökohtaista avustajaa, joka voisi avustaa molemmat pyörätuolia käyttävät sänkyyn ja auttaa alkuun muutenkin?

Vierailija
40/392 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää olisibetsiä kumppania vanhuuteen asti. Minä ainakin etsin nimenomaan sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi