Tindermies ei vastaa enää kun kerroin olevani pyörätuolissa
V*ttu teidän miesten kanssa. Ensin sitä jutellaan koko viikko ja lähetellään tosi kuumia viestejä ja sitten kun kerron olevani pyörätuolikimma niin vastaanotto on tämä. Olen joutunut pyörätuoliin lihasrappeumasairauden vuoksi, eikä se todellakaan vaikuta älykkyyteen!!!
Kommentit (392)
Opettele kävelemään käsilläsi, niin jospa miehen mielipide muuttuisi kun näkee että pystyt kävelemään.
Älä lassukoi vaan paranna tasoasi.
Mun ystävä on pyörätuolissa ja sillä on baarissa paljon enemmän vientiä kun mulla..
Vammaiset eivät ole kuumia! Ei siinä äly auta.
Sinun täytyy hyväksyä se. Etsi kaltaistasi.
Jos pyörätuolissa istuminen ei vaikuta älykkyyteen, niin mikset vain heti sanonut olevasi pyörätuolissa? Miksi pitää odottaa viikko ennen kuin voi kertoa?
Kyllä tuon toisaalta ymmärtää.
Jos ei ole ollut koskaan missään tekemisissä ihmisen kanssa joka on pyörätuolissa niin kyllähän se hämmentää.
Et silti voi yleistää.
Mikset kerro tuosta heti suoraan? Kyllä minäkin varmaan tarvitsisin miettimisaikaa jos mies viikon jälkeen kertoisi ihan puskista että istuu pyörätuolissa.
Sinun sairaus taitaa olla etenevä? On sekin iso juttu että jossain vaiheessa joutuu omaishoitajaksi.
Tinderissä tuntuu pyörivän vain pillun perässä haahuilevia tissiposkia. Kannattaa siirtyä vaikka chatteihin tai muihin kanaviin, ja jos olet opiskelija niin pyöriä vaikka illanistujaisissa. Varmasti löydät jostain jonkun hyvän ja fiksun miehen! Tsemppiä!
No ei pitäisi tulla yllätyksenä, että normiterveestä poikkeava yksilö ei ole seksuaalisen hierarkian yläpäässä... Ei minustakaan naiset kiinnostu, koska poikkean normaalista negatiivisesti. En fyysisesti, mutta sosio-ekonomisesti.
Tämä menee ihan kuin muillakin eläimillä. Homo sapiens ei ole mikään jalo "joku muu kuin eläin". Heikot sortuvat elon tiellä. No kyllä sitä yksin pärjää!
Tinderissä ei kai kovin syvällisiä suhteita etsitä vaan pinnallisia, ja pinnallisissa suhteissa vaikuttaa ulkoinen habitus valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuntuu pyörivän vain pillun perässä haahuilevia tissiposkia. Kannattaa siirtyä vaikka chatteihin tai muihin kanaviin, ja jos olet opiskelija niin pyöriä vaikka illanistujaisissa. Varmasti löydät jostain jonkun hyvän ja fiksun miehen! Tsemppiä!
No en ole opiskelija, olen yli nelkyt. -ap
Samanlaista hommaa kuin se, että treffi-ilmoituksissa "unohdetaan" kertoa, että ollaan lisäännytty.
Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin varmasti löydät ?
Varmaa on vain että että vai 1% pyörätuolissa istuva löytää yhtään mitään .
Vierailija kirjoitti:
Kun olet pyörätuolissa huomannut, miten ihmiset suhtautuvat sinuun niin olisiko hullu ajatus, että olisit kuvassa pyörätuolissa jolloin olisi mahdollisuudet onnistumisiin.
No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap
Laita kuva itsestäsi tuolissa, niin ehkä urpot karsiutuu? Samalla pieni testi miehille.
Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Mies voi haluta parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka pystyy harrastamaan hänen kanssaan purjehdusta tai muuta vastaavaa. Ei varmaan epäile älykkyyttäsi. Kumppanin rajoitukset kuitenkin vaikuttavat myös omaan elämään.
Varmaan montaa huolettaa se, että.tuo on etenevä sairaus (kai) ja voisit olla avustettavassa kunnossa huomattavasti ennen miestäsi.
Olin kerran yhdellä kurssilla, jossa oli nainen, jonka puoliso oli hylännyt, kun nainen tapaturmaisesti joutui pyörätuoliin. Äly normaali.
Itse haluan tasavertaisen suhteen. En halua olla vaimoni henkilökohtainen avustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin voi olla varma, että saa vastauksia vain muilta pyörätuolilaisilta. -ap
Mikä vika niissä sitten on?
>yleistää "teidän miesten kanssa"
>ei todellakaan vaikuta älykkyytteen!!!