Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen pitää olla koulutettu jotta nainen voi "rakastua" mieheen?

Vierailija
24.04.2016 |

Koulutetut naiset vaativat että miehen tulee olla yhtä koulutettu tai koulutetumpi kuin nainen, jotta nainen voisi "rakastua" mieheen.

En usko että tuossa kyse on rakkaudesta, vaan siitä että naiset on hypergamisia ja ei kelpaa mies joka on sosioekonomisessa hierarkiassa alempana kuin nainen. Jotta nainen voi "rakastua" niin miehen tulee olla korkeammassa asemassa. Ei ole aitoa rakkautta tuollainen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUUUUUTONAURUA!!!!! Mitä jännempi äijä, sen koulutetumpi nainen. Niin se vain menee.

Naurattaa muakin. Jännämiehillä harvoin on kovin korkeaa koulutusta ja koska palstan mukaan naiset AINA rakastuvat jännämiehiin, niin menee ihan poskelleen aloittajan väite, että naisille  miehen koulutuksella olisi merkitystä. 

Vierailija
42/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te miehet "rakastutte" ulkonäköön, ja naiset miettivät sitä suhdetta vähän pidemmällekin. Samanlainen koulutustausta tuo usein hyvän perustan sille tavalliselle arjelle, jota suhteet nyt suurimmaksi osaksi ovat. Se että toisella on hyvä perse tai tissit ei kovin pitkälle loppupelissä kanna, näin se vaan on.

Älä unohda, että 2/3 avioeroista tapahtuu naisen aloitteesta. Miesten valintakriteerit taitavat sittenkin kantaa pidemmälle kuin naisten.

Miehet menettää erossa niin paljon enemmän kuin naiset. Naiselle ero on monesti helpotus, mutta miehelle  alamäki  alkaa . Huolehtia ja passaaja lähtee ja mies jää tyhjänpäälle.Sen takia miehet ei helposti  hae eroa huonostakaan suhteesta. Paitsi jos uusi huolehtia on jo valmiiksi katsottuna. Sitten mieskin voi eroa hakea. Ei siis johdu siitä,että miehet valitsis paremmin, vaan että he menettää erossa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te miehet "rakastutte" ulkonäköön, ja naiset miettivät sitä suhdetta vähän pidemmällekin. Samanlainen koulutustausta tuo usein hyvän perustan sille tavalliselle arjelle, jota suhteet nyt suurimmaksi osaksi ovat. Se että toisella on hyvä perse tai tissit ei kovin pitkälle loppupelissä kanna, näin se vaan on.

Älä unohda, että 2/3 avioeroista tapahtuu naisen aloitteesta. Miesten valintakriteerit taitavat sittenkin kantaa pidemmälle kuin naisten.

Miehet menettää erossa niin paljon enemmän kuin naiset. Naiselle ero on monesti helpotus, mutta miehelle  alamäki  alkaa . Huolehtia ja passaaja lähtee ja mies jää tyhjänpäälle.Sen takia miehet ei helposti  hae eroa huonostakaan suhteesta. Paitsi jos uusi huolehtia on jo valmiiksi katsottuna. Sitten mieskin voi eroa hakea. Ei siis johdu siitä,että miehet valitsis paremmin, vaan että he menettää erossa enemmän.

Muuten ihan samaa mieltä, mutta tuo "huolehtia" pisti niin pahasti silmään (vieläpä kaksi kertaa samalla tavalla kirjoitettuna) että tiedoksesi: se kirjoitetaan "huolehtija"

Sori ohis

Vierailija
44/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska "lika barn läka bäst". Matalasti koulutettu mies valitettavan usein halveksii ja vähättelee kaikkea, mitä koulutettu nainen tekee ja arvostaa. Kuinka monta sellaista hyvää ystävää aloittajalla on, jotka jatkuvasti halveksivat, vähättelevät ja naureskelevat kaikelle sille, mitä aloittaja on ja edustaa? Niinpä!

Vierailija
45/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on siitä että miesten odotukset parisuhteelta on vaatimattomat.

Kunhan kotona on ruokaa ja edes jonkin verran seksiä niin mies on tyytyväinen.

Nainen odottaa vähän muutakin.

Vierailija
46/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo koskaan kuullut että kukaan rakastuu koulutukseen. Mä rakastun ihmiseen. Mutta jos itse on koulutettu niin aika suurella todennäköisyydellä ne kiinnostuksenkohteetkin on sitten samanlaiset jos kumppanikin on koulutettu. En yhtään epäile etteikö amistenkin joukossa olisi helmiä, mutta valitettavasti mun kohdalle on osunut vaan näitä elämäm koululaisia, joiden kanssa tapailu ei ole kestänyt kovin kauaa. Kiinnostuksenkohteet ja elämäntyylit ei ihan mätsänneet. Ja minusta olisi hassua seurustella jonkun kanssa ihan vaan seurustelun ilosta tai että "kunhan on vaan joku" tai että se amispoika ei sitten katkeroidu ja mene av:lle purkamaan pahaa oloaan. Kyllä mä mieluummin seurustelen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa mulla on jotain yhteistä ja jonka kanssa voin olla oma itseni. Ja jos sellaista ihmistä ei jossain elämänvaiheessa ole rinnalla, niin sitten olen mieluummin yksin. (Tällä hetkellä rinnallani on kuitenkin sopiva mies, jonka kanssa voin jakaa elämän ilot ja surut.)

Tää AP ei taida olla edes amispoika , koska niisäkin on sentään ihan normaaleja ja fiksuja ihmisiä.Nytkin pojan kaveri(ovat siis 9 luokalla) aikoo hakea amikseen vaikka keskiarvo lähellä kymppiä.  Tällä paikkakunnalla kaikki pääsee lukioon jotka haluaa(eri juttu sitten pärjäävätkö) koska aloituspaikkoja on niin paljon, mutta amikseen johinkin linjoihin on kova tunku ja saa olla hyvä keskiarvo että pääsee. Eli ei aina mollata amiksia. Ei kaikki voi olla yliopistoissa lukemassa.

Vierailija
47/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nainen osaa laittaa ruokansa itsekin ja seksiäkin saa halutessaan, jos ei ole kovin ronkeli. Nainen ei tarvitse parisuhdetta saadakseen ruokaa ja seksiä.

Vierailija
48/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä oo koskaan kuullut että kukaan rakastuu koulutukseen. Mä rakastun ihmiseen. Mutta jos itse on koulutettu niin aika suurella todennäköisyydellä ne kiinnostuksenkohteetkin on sitten samanlaiset jos kumppanikin on koulutettu. En yhtään epäile etteikö amistenkin joukossa olisi helmiä, mutta valitettavasti mun kohdalle on osunut vaan näitä elämäm koululaisia, joiden kanssa tapailu ei ole kestänyt kovin kauaa. Kiinnostuksenkohteet ja elämäntyylit ei ihan mätsänneet. Ja minusta olisi hassua seurustella jonkun kanssa ihan vaan seurustelun ilosta tai että "kunhan on vaan joku" tai että se amispoika ei sitten katkeroidu ja mene av:lle purkamaan pahaa oloaan. Kyllä mä mieluummin seurustelen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa mulla on jotain yhteistä ja jonka kanssa voin olla oma itseni. Ja jos sellaista ihmistä ei jossain elämänvaiheessa ole rinnalla, niin sitten olen mieluummin yksin. (Tällä hetkellä rinnallani on kuitenkin sopiva mies, jonka kanssa voin jakaa elämän ilot ja surut.)

Tää AP ei taida olla edes amispoika , koska niisäkin on sentään ihan normaaleja ja fiksuja ihmisiä.Nytkin pojan kaveri(ovat siis 9 luokalla) aikoo hakea amikseen vaikka keskiarvo lähellä kymppiä.  Tällä paikkakunnalla kaikki pääsee lukioon jotka haluaa(eri juttu sitten pärjäävätkö) koska aloituspaikkoja on niin paljon, mutta amikseen johinkin linjoihin on kova tunku ja saa olla hyvä keskiarvo että pääsee. Eli ei aina mollata amiksia. Ei kaikki voi olla yliopistoissa lukemassa.

Iso virhe mennä amikseen tuolla lukupäällä. Turhautuu kun 3v harjoittelee päivänselviä(hänelle) asioita ja koulutus muutenkin etenee hitaampien ehdoilla. Ainoat oppikokemukset tulevat niistä ammattiaineista. Kaksoistutkinnossa olisi jotain mieltäkin.

Vierailija
49/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit lukenut viestini niin huomaisit että en mollannut amiksia :) Sanoin, että varmasti heidänkin joukossaan on helmiä, mutta minä olen törmännyt vain näihin vähemmän itseäni kiinnostaviin yksilöihin. Tähän vaikuttaa mitä luultavimmin se, että nuo minun ikäiseni amikset (olen 28-vuotias) ovat käyneet sen amiksen kymmenisen vuotta sitten, jolloin asenteet ja ilmapiiri olivat vielä varsin erilaisia. Nykyään asetelma on muuttunut ja tämän hetken teinit menevät mieluummin amikseen, ja sitä arvostetaan paljon enemmän kuin kymmenen vuotta sitten :)

Vierailija
50/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ihmiseen voi ihastua, häntä pitää voida ihailla ja jotta voi rakastaa pitää kunnioittaa ja arvostaa ja jos arvostaa esim. menestystä koulutus- ja työmaailmassa ni sitten se on osa sitä, mutta ei tärkein osa eikä yksistään riitä rakkauteen, mutta voi olla osasyy. Minä arvostan edellä mainittua, mutta myös muita asioita, joita ilman suhde ei onnistu, ne on sitten persoonaan ja elämänarvoihin liittyviä asioita ne muut.

Vierailija
51/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu muiden miesten puolesta. Jos tuo riittää sinulle niin hyvä, useimmille muille ei.

Vierailija
52/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu muiden miesten puolesta. Jos tuo riittää sinulle niin hyvä, useimmille muille ei.

No kerropa sitten sinun vaatimuslistasi naisten suhteen? Jos sinä saat haluta mieleisesi naisen, niin miksi nainen ei saa haluta mieleistään miestä? Minun "vaatimuslistani" on niinkin erikoinen kuin:

1) koulutus (= suuremmalla todennäköisyydellä samanlaiset elämäntyylit ja kiinnostuksenkohteet kuin minulla) sekä työ, josta tykkää (= jotta on rahaa elättää itsensä, samoin kuin minulla on rahaa elättää minut itseni, ja työstä pitäisi myös tykätä/olla kunnianhimoa, jottei koko elämä mene työstä valittamiseen)

2) osaa pitää itsestään huolta (pitää huolta hygieniasta, tykkää käydä edes lenkillä mun kanssa, ja osaa siivota ja laittaa ruokaa, koska se on erittäin iso turn-off jos olettaa että nämä palvelut tulevat minulta)

3) samanlaiset kiinnostuksenkohteet kuin minulla (musiikki, kirjat, huumorintaju, matkustelu yms.)

Ulkonäöllisesti ei väliä, kunhan herättää minussa seksuaalista halua. Miesmakuni on hyvin kirjava, on ollut pitkää, lyhyttä, tumma- ja vaaleahiuksisia, vähän pyöreämpää ja vähän lihaksikkaampaa. Kunhan ei ole kaljamahaa eikä myöskään luut törrötä (olen kerran erehtynyt sänkyyn miehen kanssa jonka jalat oli kuin tikut ja nilkan luut oikeasti törrötti, yh vieläkin puistattaa). 

Niin ja btw, olen löytänyt miehen näillä "kriteereillä". Nyt mua kiinnostaisi että miksi minun vaatimuslistani on väärä koska koulutus on mukana listalla? Miksi en saisi "vaatia" koulutusta?

Vierailija
53/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan koulutusta ja sivistystä enkä voisi seurustella vakavasti miehen kanssa joka ei jaa näitä arvoja. N21

Aika karkea ennakkoluulo, että kouluttamaton, esim. 5000e tienaava putkimies, ei arvostaisi sivistystä. Oma ammattikoulun käynyt mieheni lukee joka aamu hesarin, laajasti muita uutisia ja joskus kirjoja. Ei hän eroa minusta, akateemisesti kouluttautuneesta, arkielämän kiinnostustensa perusteella millään tavoin. Puhuu hyvin kieliä ja on kiinnostunut matkailusta, suht hyvä yleissivistys hänellä.

Ei sen putkimiehen edes tarvitse tienata 5000e/kk ollakseen sivistynyt. Raha ei valitettavasti ole sivistyksen mitta. Joskus joku junttikin iskee kultasuoneen tai voi saada miljoonia lotossa. Raha ei sivistä, mutta rahalla saa kyllä sivistystä jos sitä haluaa. Mutta noin muuten amis voi olla fiksu ja köyhä voi olla fiksu. Sitten on vielä niitä joilla on ns sydämen sivistystä. jota ei välttämättä koulusta saa.(En nyt tarkoita elämäm koululaisia)

Vierailija
54/54 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tuohon käsitykseen olen päätynyt.