Suostuisitko kolmenkimppaan?
Siinäpä kysymys?
Itse olen 30 vee nainen. Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä noin 8 vuotta. Itse voisin suostua siihen, että kolmantena olisi mies tai nainen... Mites muilla?
Kommentit (78)
Parisuhteessa en todellakaan. Sinkkuna satunnaispanojen kanssa ehkä, mutta toisaalta ei ole ikinä ollut mitään haluja kimppaan.
Voisin suostua, 2 miestä ja minä. Tai ehkä yks tietty kaveri (n) ja sen mies vois olla myös ainakin ajatuksen tasolla jees... :)
Vierailija kirjoitti:
Jos kimppaa miettii, pitää molempien osapuolien olla valmis molempiin sängyssään. Siis nais/mies-seuraan. Ei se niin mene, että mies ilmoittaa haluavansa kahta naista yhtäaikaa, vaan se menee niin, että miehen on myös hyväksyttävä toinen mies mukaan, jos nainen haluaa. Kyse on siis yhteispelistä.
Niin, siinä tilanteessa ainakin, jos kimpan ehdottaja haluaa eri sukupuolta olevan mukaan. Meillä mies ehdotti toista miestä eikä vaadi minulta toista naista mukaan.
N21
mies 46 kirjoitti:
Olen mies 46v. Minä suostuisin ja olen jopa vaimolle ehdottanut. Hän on ainakin rakastellessamme vastanut että voisi niin tehdä toki lähellä omaa orgasmiaan. Nyt vielä käytämme sauvaa ns. toisena kaluna.
Hei, tuohan on hyvä idea! Vaimoni tykkää silloin harvoin kun tykkää harrastaa seksiä pimeässä, joten tuollainen "yllätys-kulli" voisi tuoda hommaan parannuksen, ei ainakaan laukeaisi niin herkästi kuin minä. Puolileikilläni joskus kyselen, olisiko kolmen tai useamman kimppa kivaa, mutta haaveeksi jää. Liian hankalaa ja keiden kanssa, koska, ei halua nuolla toista naista jne.
Omasta puolestani haluaisin kahden naisen kanssa, mutta mitä siitä tulisi, kun laukeaa liian nopeasti? Nuolemis-sormetus-hieromis-maraton?
Mies 50-v
Suostuisin ainakin minä, mieheni +mies. On muuten minun pitkäaikainen fantasia. Toisesta naisesta en olisi aivan varma.. N29
Suostuisin. 2m + n paras yhdistelmä. Vaimon nautinto tärkein! On vaan haasteellista löytää sopivaa miestä. Pelkät komeat raamit ei riitä. Täytyy olla myös kemiat kohdallaan.
Itselläni vähän saman tyyppinen kokemus. Olin kimpassa toisena miehenä. Naisen oma puoliso jännitti kovasti ja nautti runsaasti alkoholia eikä siksi pystynyt kunnolla toimimaan.
Annoin kyllä naiselle nautintoa, mutta nainen oli pettynyt oman miehensä jännittämiseen ja emme toistateen kimppaa enää uudestaan.
KAIKKI REIJÄT TUKKOON! Kaverit panevat tyttöystävääni joka reikään ja sen jälkeen voin panna spermaiseen reikään itsekin
Suosittelen kaikille naisille, kaksi miestä kisailemaan, ihanaa kyytiä riittää ja seksielämä paranee oikeasti toiseen potenssiin. Ilo irti elämästä kannattaa ottaa.
Meillä mies varovasti ehdotti ja tottakai suosituin. Ekan kerran jälkeen tätä on meillä harrastettu aina, kun on saatu tilaisuus, lapset mummolan ja niin edelleen. Muutama miehen kaveri ja usein haettu netin kautta innokas kokematon nuorimies. Muodokas (läski) Blondi houkuttaa mukavasti, sähköpostikuvissa aina peruukki ja posliini, miehiä , yleensä iso osa varattuja, haluaa mukaan MMN kimppaan satoja, joista valitaan mieheni kanssa parhaat ensin kahville jonnekin huoltsikalle ja sitten sovitaan saunomisesta kimpassa, yhtään kertaa ei ole jäänyt vain saunomiseksi.
Olen koittanut paremmalle puoliskolle ehdottaa tuota n+m+m ja jotenkin ajatustasolla hän siitä innostuu, mutta käytännön toteutukseen ei ole vielä päästy.. En tiedä epäileekö vaimoni jotenkin, etten ole tosissani vai mikä on ettei asia ole edennyt...
Tokihan minulle kävisi nainenkin kolmanneksi, mutta ei taida naiseni sille lämmetä. Olisi kyllä kiva päästä toteuttamaan edes tuo N+M+M fantasia oikeasti.. Leikillään ollaan treffipalstojakin selattu, mutta joku siinä vaimoa vielä hiertää niin ettei olla päästy asiassa eteenpäin..
Kokeiltu on nuoruudessa kahden siskon kaa samaan aikaan 5 vuotta ikäeroa siskosten välillä
Vaimoni haluaisi toisen naisen mukaan. Hänellä on ollut aiemmin suhde naisen kanssa.
Suostun kyllä ja yritettykin on, mutta naisia, jotka ensinnäkin ovat kiinnostuneita asiasta ja toisekseen miellyttävät molempia tuntuu olevan todella hankala löytää.
en halua jakaa naistani kenenkään miehen kanssa ja on tarpeeksi tekemistä tuon pedon kesyttämisessä sängyssä etten toista naista kykenis enään tyydyttään. toisaalta olis kiihottavaa nähä ne nuolemas ja näppäilemäs toisiaan mut tiedä sit mikä fiilis oikeasti on kun se tapahtuis
Vierailija kirjoitti:
en halua jakaa naistani kenenkään miehen kanssa ja on tarpeeksi tekemistä tuon pedon kesyttämisessä sängyssä etten toista naista kykenis enään tyydyttään. toisaalta olis kiihottavaa nähä ne nuolemas ja näppäilemäs toisiaan mut tiedä sit mikä fiilis oikeasti on kun se tapahtuis
Samoilla linjoilla. Ehkä toisen naisen voisin ottaa mukaan kokeiluna, mutta toisen miehen kanssa en pystyisi jakamaan naistani.
En ymmärrä miten jotkut ei tunne sen verran mustasukkaisuutta tai omistushalua, että voivat antaa toisen miehen jyystää naistaan. Onko sitten kyseessä niin väljähtynyt suhde, ettei edes kiinnosta, jos nainen pääseekin paljon parempiin fiiliksiin toisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoilla linjoilla. Ehkä toisen naisen voisin ottaa mukaan kokeiluna, mutta toisen miehen kanssa en pystyisi jakamaan naistani.
En ymmärrä miten jotkut ei tunne sen verran mustasukkaisuutta tai omistushalua, että voivat antaa toisen miehen jyystää naistaan. Onko sitten kyseessä niin väljähtynyt suhde, ettei edes kiinnosta, jos nainen pääseekin paljon parempiin fiiliksiin toisen miehen kanssa?
Itseäni kiihottaa ajatus tuhmasta ja villistä naisesta. Lisäksi ainakin ajatuksen tasolla saan mielihyvää siitä, että nainen saa toteuttaa itseään.. Siitäkin huolimatta että kokisin pientä mustasukkaisuutta.. Parasta olisi puhua avoimesti himoista suhteessa vieraisiin, jottei hyvä suhde sitten ykskaks päättyisi mihinkään pettämis episodiin...
Naimisissa oleva omaa elämää elävä mies on muuten paras kolmas pyörä. Me on kahta kysytty ja molemmat suostui sillä silmänräpäyksellä.
Kannattaa muistaa, että päästämällä kolmas iholle on aina mahdollisuus menettää kultansa uudelle rakkaudelle. Mutta eikai se haittaa, jos ei ole mustasukkainen vai miten :D
Mielikuvituksen, etten sanoisi paperilla kaikki toimisi minulle, mutta en oikeasti tiedä, miten minun pitäisi käytännössä toimia... Mutta toiisaalta onhan se aina uuden kumppanin -siis vain yhden kumppanin- kanssa aluksi pientä hakemista. - En minä ainakaan miehenä tiedä, sellaista keinoa tai tapaa, joka toimisi varmasti jokaisen naisen saati miehen kanssa, niin että voisi takulla luvata antavani tai tarjoavani nautinnon, vaikka tietysti haluaisin voivani tai kykeneväni. Ja koska en myöskään kykenen näkemään kenenkään pään sisälle niin en pahastu, jos minua hieman yritetään suullisesti tai elein opastaa, mitä minun tulisi tehdä, ellei omatoimintani ei ole oikeanlaista.