Gallup yli 40-vuotiaana vauvan saaneille
- Miten kauan kesti yrityksen aloittamisesta vauvan syntymään?
- Oliko keskenmenoja?
- Luomusti vai hoidoilla?
Kommentit (12)
Tulin raskaaksi toisella tai kolmannella kierrolla luomuna. Minulla ei keskenmenoja. Oli 43 kun kuopus syntyi.
Kateeksi käy... Ap:lla yritystä luomuona 1 v 4 kk, ja tässä ajassa 4 raskautta (2 x kemiallinen, 2 x keskenmeno rv 10).
Vierailija kirjoitti:
- Miten kauan kesti yrityksen aloittamisesta vauvan syntymään?
- Oliko keskenmenoja?
- Luomusti vai hoidoilla?
1v, ei, luomusti. Olin siis 39 kun tulin raskaaksi ja ehdin täyttää 40, kun vauva syntyi.
- melkein kertalaakista. Tuntui kuin kroppa olis valmistautunut tähän. Lapsia tuli kaksi, noin vuoden välein.
- ei
- luomusti, eikä olis ollut varaa eikä halua hoitoihin. Me oltiin onnellisia kahdestaankin. Oltiin juuri menty yhteen. 💕
Olen saanut vauvat 40-,41- ja 43-vuotiaana. Luomusti, ei keskenmenon.
Raskaudet ovat saaneet alkunsa tulee jos on tullakseen -mentaliteetilla joten ei ole ollut mitään yrityksen alkamisajankohtia. Eikä pikaisesti on tärpännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy... Ap:lla yritystä luomuona 1 v 4 kk, ja tässä ajassa 4 raskautta (2 x kemiallinen, 2 x keskenmeno rv 10).
Tsemppiä 😊 Koeta ottaa vaan rennosti, ilman yrittämisen meininkiä. Tiedän, vaikeeta, jos kova vauvan kaipuu.
Tulin heti raskaaksi, ei keskenmenoja, luomusti. Synnytin 43-vuotiaana. Olen onnekas.
Ohhoh, onpa täällä onnekasta ja hyvin sikiävää porukkaa. Tilastollisesti ei varmaan yleensä ole noin helppoa yli nelikymppisenä.
Täytyy ottaa huomioon että tähän ketjuun vastaavat ne, jotka ovat onnistuneet saamaan vauvan yli 40v.
- ehkäisy lopetettiin kun olin 38v
- km 39v ja 40v tasan vuoden välein. Luomusti alkaneet raskaudet
- 41v luomusti raskaaksi taas samaan aikaan (ovulaatio kerran vuodessa??) ja lapsi syntyi ennen kuin täytin 42v. 4. lapsi
- 2 kk
- ei km
- luomusti