Mistä haaveilette iltaisin sängyssä?
Jos sulla on tapana illalla ennen nukahtamista haaveilla jostain asioista tms. Niin mitä yleensä mietit. Vai annatko ajatusten vain virrata? ☺
Itellä oli lapsena tapana aina kuvitella, että joudun johonkin fantasia kirjan sisään ja lähden niiden hahmojen kaa seikkailemaan.
Nykyään mulla on lukuisia ns mielikuvitushemkilöitä, joilla on omat elämät, luonteenpiirteet ja semmoiset. Ne on vähän kuin itse keksittyjä kirjojen hahmoja. Kuvittelen päässäni kohtauksia niiden elämästä kuin saippuasarjassa.
Kommentit (59)
6 tunnin yöunesta!
Olen viimeiset 33 vuotta nukkunut vain max 4h yhtäjaksoista unta ja haaveilen edes kuudesta tunnista. Koko yön katkeamattomasta unesta en uskalla edes uneksia.....
Jos en saa unta illalla palaan lempipaikkoihini maailmalla ja "kiertelen niissä ja nautin lämmöstä"
Toki sitä joskus ajattelee myös sitä tilannetta jos olisi taloudellisesti riippumaton ja velaton
Haaveilen yleensä matkustamisesta. Suljen silmät ja näen vaan turkoosin meren ja tunnen lämpimän ilman.
Oon pienituloinen ja olen säästänyt nyt hieman yli vuoden.
Elän etäsuhteessa, viikolla haaveilen miehestä vieressä, nytkin, oli molemmilla työviikonloppu. Normiviikonloppuisin haaveilen vaan olotilan jatkumisesta, ihanaa maata rakkaan vieressä ja silitellä.Nyt olen haaveillut kohta alkavasta lomasta, viikko lämpimässä kahdestaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä, että mulla ei olis näitä lapsia eikä tätä miestä. Että voisin matkustaa maailman ääriin. Olla vapaa.
Sama täällä! Nyt raskaana, mutta 18 vuoden päästä aion lähteä! Se on suunnitelma.
Surullista kuinka onnettomissa suhteissa ihmiset elävät. Ja miksi sellaisiin vielä lapsia laitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä, että mulla ei olis näitä lapsia eikä tätä miestä. Että voisin matkustaa maailman ääriin. Olla vapaa.
Sama täällä! Nyt raskaana, mutta 18 vuoden päästä aion lähteä! Se on suunnitelma.
Surullista kuinka onnettomissa suhteissa ihmiset elävät. Ja miksi sellaisiin vielä lapsia laitetaan?
Laastariksi. Luullaan, että lapsi ratkaisee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, mä odotan malttamattomana ens talven reissua, jos pääsis muutamaksi kuukaudeksi jonnekin :(
SEKSISTÄ. Unelmoin herääväni siihen, että nainen antaa hellästi suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muuttaa pois tästä ankeasta kaupungista. Voi kun saisin töitä muualta. Täällä on niin ikäviä ihmisiä ja nämä kuviot on niin vitun nähty. Mies ei muuttais kyllä mukana.
Se tyyppi jonka kanssa taidat huonoiten tulla toimeen taitaisi kuitenkin seurata mukana. Vilkaise peiliin ja mieti kuinka saisit itsellesi paremman sisäisen olon, paikan vaihto ei auta jos sisällä mättää. Sama koskee näitä miehensä ja lapsensa jättämisestä unelmoivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä ihanasta miehestä. Kuvittelen kuinka hän painautuisi minua vasten lusikassa ja sivelisi hiuksiani ja hartioitani ja siitä sittelusikassa ja edemmäs. Siinä tulee ikävä ja kaipaus, mutta samalla lämmin olla. ❤
Joskus haaveilen myös talosta meren rannalla.
Siis siitä sitten *alemmas ja edemmäs...
En sotkeutunut sanoissani, vaan on kosketusnäyttö, joka hipaisusta siirtelee sanoja
Ihana
Siitä että edes kerran elämässä vieressäni nukkuisi mies. Ja että se mies tykkäisi musta ja halaisi mua vaikka koko yön. N33
Rakkaudesta, intohimosta ja kosketuksesta. Sikäli surullista, että olen naimisissa.
Rim me some lome kirjoitti:
SEKSISTÄ. Unelmoin herääväni siihen, että nainen antaa hellästi suuseksiä.
Yhdelle tietylle miehelle tekisin tuon mielelläni vaikka joka aamu jos hän niin haluaisi... 💋 Olisi todella ihanaa nähdä hänen nauttivan, loppuun asti.
Mutta täytyy myöntää, että sitten kaipaisin myös itse jotakin, sen verran kiihottava tuo ajatuskin on. Toisaalta hän voisi joskus kiusata kuiskaamalla hoitelevansa minut sitten illalla, töiden jälkeen... ei kyllä kiusoittelua liian usein, koska jo nyt on vaikeuksia keskittyä... Ja se lupaus olisi sitten pidettävä. Kunnon panokin kävisi. Saan parhaat orgasmit yhdynnässä, kun mies täyttää minut kokonaan...
Uuh, on tainnut kevätkiima yllättää. Olisitpa täällä... se suihinotto saisi nyt kyllä odottaa! 💕
En ymmärrä, miksi yhtäkkiä panettaa niin älyttömästi aina kun ajattelenkin sitä yhtä tiettyä miestä... Onkohan hänellä sama... Toivottavasti ❤ Kunhan purkaisit ne paineet minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset on tollasia. Pitää saaha mies ja lapsia, että pääsee valittamaan miten vaikeeta ja raskasta elämä on. Ei sillä ole mitään väliä millanen on mies tai lapset, niinkun tästä raskaana olevasta naisestakin pystyi huomaamaan, suunnitelmat on jo pitkälle tulevaisuudessa. Mukava varmaan miehenä olla parisuhteessa, kun nainen on jo suunnitellut eroavansa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että olisin todella rikas eli miten silloin eläisin. Sattuu, kun ymmärrän kuinka onnellinen olisikaan, jos olisin todella rikas.
Mikä rahassa sinusta tekisi onnellisen? Ihan oma lehmä ojassa kyselen. Minulla on rahaa, mutten ole mitenkään erityisen onnellinen, ainakaan rahan vuoksi.
Minulla rahaa ei ole enkä siis siksi saa haaveilemiani asioita.
Iltaisin haaveilen matkustamisesta, omasta asunnosta ja siitä, että voisin joskus ottaa koiran ( olen allerginen). Rahalla saisin nuo kaikki, myös allergian hoidettua.
Nukkumaan mennessä haaveilen jo aamukahvista.
Yleensä vaan mietin lottovoittoa. Että pääsisin pois paskasta työpaikastani ja lähtisin jonnekin kauas. Tai että joku halaisi mua just ennen nukahtamista. Olis kiva olla lusikassa ja katsoa aamulla kun alaston mies nukkuisi tuossa :3
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset on tollasia. Pitää saaha mies ja lapsia, että pääsee valittamaan miten vaikeeta ja raskasta elämä on. Ei sillä ole mitään väliä millanen on mies tai lapset, niinkun tästä raskaana olevasta naisestakin pystyi huomaamaan, suunnitelmat on jo pitkälle tulevaisuudessa. Mukava varmaan miehenä olla parisuhteessa, kun nainen on jo suunnitellut eroavansa.
Omassa ystäväpiirissä näitä paljon. Perheidylli olikin kaikkea muuta, ylläri pylläri
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa ystäväpiirissä näitä paljon. Perheidylli olikin kaikkea muuta, ylläri pylläri
Minun piireissäni ei yhtäkään. Onko tuo joku tietty elämänvaihe? Hartiapankilla rakennetaan taloa yms.? Koska tunnen paljon eri-ikäisiä pariskuntia, eri sosioekonomisista luokista, ja kellään ei ole tilanne tuo, että eroa odotetaan kuin kuuta nousevaa.