Mistä haaveilette iltaisin sängyssä?
Jos sulla on tapana illalla ennen nukahtamista haaveilla jostain asioista tms. Niin mitä yleensä mietit. Vai annatko ajatusten vain virrata? ☺
Itellä oli lapsena tapana aina kuvitella, että joudun johonkin fantasia kirjan sisään ja lähden niiden hahmojen kaa seikkailemaan.
Nykyään mulla on lukuisia ns mielikuvitushemkilöitä, joilla on omat elämät, luonteenpiirteet ja semmoiset. Ne on vähän kuin itse keksittyjä kirjojen hahmoja. Kuvittelen päässäni kohtauksia niiden elämästä kuin saippuasarjassa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen millaista iltaisin sängyssä on sitten kun ei enää tarvitse asetella tissejä tuntumattomiin vaan voin vaihdella asentoa vapaasti.
Minkä sorttisia tissejä pitää asetella nukkumaan mennessä. Itselläkin D-kuppi, mutta ei niitä tarvitse mitenkään asetella nukkumaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen millaista iltaisin sängyssä on sitten kun ei enää tarvitse asetella tissejä tuntumattomiin vaan voin vaihdella asentoa vapaasti.
Minkä sorttisia tissejä pitää asetella nukkumaan mennessä. Itselläkin D-kuppi, mutta ei niitä tarvitse mitenkään asetella nukkumaan mennessä.
Mitään kupin kirjaimia en tiedä mutta olen transmies ja odotan poistoleikkausta.
Ihastuksestani. Nyt alkaa näyttää siltä, että ei kauaa tarvi enää haaveilla. Se laittoi eilen viestin, että oon sen mielestä ihana, kaunis ja söpö ja tahtois olla mun kans ja tulee käymään kun pääsee veljensä häistä takaisin kotikaupunkiin.
jos kuuntelen musiikkia niin rakentelen mielessäni niihin live-esiintymisiä tai musiikkivideoita, myös tankotanssi / muu tanssi -koreografioita on ihana suunnitella. mainittakoon, että en ole esiintyjä :D
Yhdestä ihanasta miehestä. Kuvittelen kuinka hän painautuisi minua vasten lusikassa ja sivelisi hiuksiani ja hartioitani ja siitä sittelusikassa ja edemmäs. Siinä tulee ikävä ja kaipaus, mutta samalla lämmin olla. ❤
Joskus haaveilen myös talosta meren rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä ihanasta miehestä. Kuvittelen kuinka hän painautuisi minua vasten lusikassa ja sivelisi hiuksiani ja hartioitani ja siitä sittelusikassa ja edemmäs. Siinä tulee ikävä ja kaipaus, mutta samalla lämmin olla. ❤
Joskus haaveilen myös talosta meren rannalla.
Siis siitä sitten *alemmas ja edemmäs...
En sotkeutunut sanoissani, vaan on kosketusnäyttö, joka hipaisusta siirtelee sanoja
En haaveile. Luen kirjaa kunnes silmät painuu kiinni.
Haaveilen siitä, että mulla ei olis näitä lapsia eikä tätä miestä. Että voisin matkustaa maailman ääriin. Olla vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pyörii mielessä vain seuraavan päivän kulku :( Olen lto
Pikkusen työstressiä?
Olipa hieno päivä rakkaan vaimoni kanssa . Toivottavasti huominen on yhtä hieno ja osaisin taas jollakin tavalla yllättää hänet positiivisessa mielessä
Voi kun olisi muitakin haaveita kun että uni tulisi pian.
Enimmäkseen vaan olen huolissani.
Työstä, maailmantilanteesta ja lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hieno päivä rakkaan vaimoni kanssa . Toivottavasti huominen on yhtä hieno ja osaisin taas jollakin tavalla yllättää hänet positiivisessa mielessä
Ihanaa, että näitä onnellisiakin parisuhteita on, täällä palstalla painottuvat negatiiviset ihmiset ja onnettomat liitot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että näitä onnellisiakin parisuhteita on, täällä palstalla painottuvat negatiiviset ihmiset ja onnettomat liitot
Veikkaan kyllä, että oli naisen kirjoittama.
Tai jos miehen, niin en jaksais tuommoista. Kuulosti jotenkin siirappisen ällöltä, sori vaan. Ja sitten virkamiesmäinen "Yllättää hänet positiivisessa mielessä"? Onks teillä yt-vaara kuitenkin?
Haluaisin muuttaa pois tästä ankeasta kaupungista. Voi kun saisin töitä muualta. Täällä on niin ikäviä ihmisiä ja nämä kuviot on niin vitun nähty. Mies ei muuttais kyllä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Wau, miten nopeasti nukahdat, parissa sekunnissa!!!
Haaveilen siitä, että voisin muuttaa keskelle metsää kauas asutuksesta ja kasvattaa ruokani itse pikkuruisella kasvimaallani puita halaillen!
Haaveilen sikeästä ja yhtenäisestä yöunesta joka kestäisi väh. 8h ja että saisin herätä virkeänä omia aikojani sitten kun uni loppuu.
Haaveeksi kuitenkin jää..
Siitä että olisi joku siinä vieressä pötköttämässä
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä, että voisin muuttaa keskelle metsää kauas asutuksesta ja kasvattaa ruokani itse pikkuruisella kasvimaallani puita halaillen!
Sama! 😊
Minulla pyörii mielessä vain seuraavan päivän kulku :( Olen lto