Mistä haaveilette iltaisin sängyssä?
Jos sulla on tapana illalla ennen nukahtamista haaveilla jostain asioista tms. Niin mitä yleensä mietit. Vai annatko ajatusten vain virrata? ☺
Itellä oli lapsena tapana aina kuvitella, että joudun johonkin fantasia kirjan sisään ja lähden niiden hahmojen kaa seikkailemaan.
Nykyään mulla on lukuisia ns mielikuvitushemkilöitä, joilla on omat elämät, luonteenpiirteet ja semmoiset. Ne on vähän kuin itse keksittyjä kirjojen hahmoja. Kuvittelen päässäni kohtauksia niiden elämästä kuin saippuasarjassa.
Kommentit (59)
Minulla on eräs hyvin teknisesti hyvin haastava unelma. Tiedän että se on itselleni lähes mahdoton toteuttaa mutta vuosikausia vaivannut ajatus että se kuitenkin saattaisi olla mahdollistakin. Jos onnistuisi olisi iso juttu. Haaveilen unen rajamailla sen toteuttamisesta ja siitä mitä siitä seuraisi.
m40
Aijai, eräästä miehestä haaveilen ja se mies ei ole oma mieheni. Avioliittomme on hieman väljähtynyt ja tappavan tasainen arki kuljettaa päivästä toiseen, mutta ikiomat haaveiluni tuo arkeeni mukavaa säpinää. En ole pettänyt oikeasti, en ole ollut edes lähellä pettämistä, mutta haaveissani olen tehnyt vaikka mitä mukavaa. N41
Eräästä miehestä johon olen ihastunut. Ja käyn niin kuumana..ja todellakin haaveilen :P
Että saisin seksiä :( Ja että yhdyntä ei sattuisi. Sattuu sairauden vuoksi. :(
No aika harvassa on ne illat, etten seksiä ajattelis.
Toinen sinkkumies, viime kerrasta 10 kk.
Jos vaimo antaa pakit niin vaimon kaksoissiskosta. Myönnetään...
Poikaystävästä aika usein. Siis että olispa itellä semmoinen.
Että olisin todella rikas eli miten silloin eläisin. Sattuu, kun ymmärrän kuinka onnellinen olisikaan, jos olisin todella rikas.
Vierailija kirjoitti:
Että makaan kahden kehräävän, pehmeän jättiläiskissan välissä.
Mikä vika minussa on, kun ensimmäinen ajatukseni tästä oli, että entäs jos toinen kääntyy :O
Itse fantasioin siitä, että pääsisin lomalle mieheni kanssa, niin kuin pääsimme ennen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
No aika harvassa on ne illat, etten seksiä ajattelis.
Toinen sinkkumies, viime kerrasta 10 kk.
Eihän 10kk ole vielä paha.
Ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Että olisin todella rikas eli miten silloin eläisin. Sattuu, kun ymmärrän kuinka onnellinen olisikaan, jos olisin todella rikas.
Mikä rahassa sinusta tekisi onnellisen? Ihan oma lehmä ojassa kyselen. Minulla on rahaa, mutten ole mitenkään erityisen onnellinen, ainakaan rahan vuoksi.
Haaveilen elämästä metsien kommandona.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä rahassa sinusta tekisi onnellisen? Ihan oma lehmä ojassa kyselen. Minulla on rahaa, mutten ole mitenkään erityisen onnellinen, ainakaan rahan vuoksi.
Etpä todellakaan taida olla. Terapiaa palstan sijaan?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä todellakaan taida olla. Terapiaa palstan sijaan?
Miksen olisi onnellinen? Ja eikö tämä palstailu nyt aika terapiasta käy?
Lapsena haaveilin, että kunpa meillekin tilattaisiin Aku Ankka. Serkulle se tuli, ja lehden takakannessa luki "Tulemme kotiisi joka keskiviikko" . Tulkitsin sen niin, että ne hahmot tulevat kotiin.
Haaveilen millaista iltaisin sängyssä on sitten kun ei enää tarvitse asetella tissejä tuntumattomiin vaan voin vaihdella asentoa vapaasti.
Että makaan kahden kehräävän, pehmeän jättiläiskissan välissä.