Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan matkustamista mutta en perille tuloa niinkään, niinpä varasin äsken Onnibus-liput

Vierailija
23.04.2016 |

Turku-Tampere-Helsinki-Turku niin että ehdin olla muutaman tunnin Tampereella ja Helsingissä kunnes takaisin kotiin. Lähinnä halusin päästä katsomaan tuon Tre-Hki-reitin, muut ovat tuttuja jo. Liput maksavat yhteensä varauskuluineen 10 euroa. Pidättekö mua ihan hulluna? ;)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran tykkäät niin mikäs siinä. Minä tykkään sekä siitä matkustamisesta että paikalla olosta.

Vierailija
2/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehä myös tuollaista :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin myös Turku-Tampere-Pori-Turku -reitin hintaan 6,50 euroa, hitsit taidan ostaa senkin! ap *hullu mikä hullu*

Vierailija
4/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että et rakasta. Tykätä kyllä voit.

Vierailija
5/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime viikolla 4 bussilippua heinäkuulle Sein-Hels-Sein,yhteensä tais maksaa 6 euroa.

Vierailija
6/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibus on ahdas. Etkö pelkää veritulppaa?

Vierailija
7/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä :D

Vierailija
8/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hauskalta

Vierailija
9/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin joskus nuorempana täällä Espoossa niin, että hypättiin vain bussiin ja matkusteltiin ympäri Espoota. Välillä mentiin päättärillekin asti.  Matkustelu kun ei maksanut mitään ekstraa, kun oli kuukausikortti.

Vierailija
10/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mielenkiintoista mennä myös Turku-Helsinki-Pori-Turku -reittikin, toi Hki-Pori on ihan vierasta seutua minulle ;) Voi kun asuis Jyväskylässä, olisi vaikka mitä päiväreissujen mahdollisuuksia ;) ap

Vierailija
11/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehtiin joskus nuorempana täällä Espoossa niin, että hypättiin vain bussiin ja matkusteltiin ympäri Espoota. Välillä mentiin päättärillekin asti.  Matkustelu kun ei maksanut mitään ekstraa, kun oli kuukausikortti.

Oon tehnyt tota samaa täällä Turussa kun meidän Föli-alue on sentään aika iso ;) Ihan oikeasti tykkään matkalla olemisen tunteesta, mutta en pakkaamisesta tai muiden nurkissa pyörimisestä, siksi se perilläolo ei niinkään kivaa siinä ole. Bussissa tai junassa en tarvitse edes mitään tekemistä vaan seuraan aina maisemia ;) ap

Vierailija
12/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla paljon luppoaikaa?

Vierailija
13/31 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla paljon luppoaikaa?

Mikä nyt kenellekin luppoaikaa on? En pistä tiskejä tai pyykkäystä minkään kivan touhun edelle, kokoaikatöissäkin käyn ja olen ihan perheellinen (mutta perhe ei tykkää matkustaa) eli mitähän tarkoitat tällä. Kai kaikilla saa harrastuksia olla? Onko se yhtään tarkoituksenmukaisempaa olla vaikka jossain agilitykisoissa koko viikonloppu kun yhtenä lauantaina käydä vähän ajelemassa? ap

Vierailija
14/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä reissuja tekisit Jyväskylästä käsin? Minä käyn vain Tampereella, Matkahuollosta saa meno-paluulipun parhaimmillaan 4 eurolla. Onnibussia en kyllä suostu käyttämään, kun sen omistaja tukee homovastaista kampanjointia.

Vierailija
15/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään hullu tai sitten mäkin olen yhtä hullu. Olen perheelle ehdottanut, että lähdetään joku vkl jonnekin onnibussilla ihan vaan ilman syytä, syödään ja käydään leffassa ja ajetaaan takaisin :-D.

Vierailija
16/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä reissuja tekisit Jyväskylästä käsin? Minä käyn vain Tampereella, Matkahuollosta saa meno-paluulipun parhaimmillaan 4 eurolla. Onnibussia en kyllä suostu käyttämään, kun sen omistaja tukee homovastaista kampanjointia.

Mikä homovastaisuuskampanja?

Vierailija
17/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin myös Turku-Tampere-Pori-Turku -reitin hintaan 6,50 euroa, hitsit taidan ostaa senkin! ap *hullu mikä hullu*

Sä olet ihanan sekopää :-D.

Vierailija
18/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä.  Mä olen käynyt aikanaan parikin kertaa helsingissä pienen lapseni kanssa ja kuluttanut aikani ajamalla metrolla edestakaisin.  Lapsen pyynnöstä.

Vierailija
19/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibusin linja-autot on todella ahtaita ja epämukavia, ihmetyttää että joku haluaa niissä istua tuntikausia.

Vierailija
20/31 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä homovastaisuuskampanja?

Tukenut kampanjaa, joka vastusti tasa-arvoista lakia.

http://www.ksml.fi/kotimaa/Onnibus-tyrm%C3%A4%C3%A4-v%C3%A4itteet-homoj…