Rakastan matkustamista mutta en perille tuloa niinkään, niinpä varasin äsken Onnibus-liput
Turku-Tampere-Helsinki-Turku niin että ehdin olla muutaman tunnin Tampereella ja Helsingissä kunnes takaisin kotiin. Lähinnä halusin päästä katsomaan tuon Tre-Hki-reitin, muut ovat tuttuja jo. Liput maksavat yhteensä varauskuluineen 10 euroa. Pidättekö mua ihan hulluna? ;)
Kommentit (31)
Ihan kivaa sinänsä, jos jaksaa istua.
Mä tykkäisin myös tuollaisesta, mutta mitenkäs vessakäynnit? En ole kulkenut Onnibussilla koskaan, onko niissä vessa?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin myös tuollaisesta, mutta mitenkäs vessakäynnit? En ole kulkenut Onnibussilla koskaan, onko niissä vessa?
On niissä vessat mutta kannattaa ottaa kosteuspyyhkeitä ja käsidesiä mukaan kun noissa ei aina juoksevaa vettä ole. Itse en ole käyttänyt, mutta lapset ovat. Pärjää sitä muutaman tunnin vessattakin ;) ap
Minäkin tykkään käydä päiväseltään eri paikoissa, kunhan matka ei ole pitkä. En siitä linja-autossa/junassa istumisesta nauti, mutta menetteleehän sekin. Pienen paikkakunnan tyttönä olen tottunut siihen, että shoppailureissuilla on aina pakko käydä isommissa kaupungeissa.
Helevata miten hyvä idea! Ja sä sen kerroit! Olen aina miettinyt samaa, että kiva lähteä ja matkustaa mutta kun siellä perillä ei niin viittis lusia..
Oot hassu, mutta ole vain:) Ei tuosta kenellekään mitään haittaa ole.
Kävimme viime kesänä bussilla Tallinnasta Berliinissä. Aika lähelle vuorokauden sai istua bussissa. Johonkin Rikaan tai Vilnaan asti oli vielä kunnon Luxus bussi, missä oli kunnolla tilaa. Loppu oli sitten tavallisemmalla bussilla wlan toimi molemmissa ja oli pieni ruutu, josta pystyi selaamaan nettiä tai katsomaan elokuvia.
Mihinkähän kannattais matkustella 5- ja 7- vuotiaiden kanssa Helsingistä ?
En erityisemmin tykkää matkustaa joukkoliikenteellä ainakaan ilman seuraa, mutta on todella kiva istua henkilöautossa jonkun kaverin tai veljen kyydissä. Joskus tykkään itsekin ajaa, mutta erityisesti se kyydissä olo on ihanaa, joskus nautin siitä enemmän kuin perillä olosta. Miksipä ei voisi matkustaa junalla/bussillakin aurinkoisessa kevät-/kesäsäässä ja käydä katsomassa kaupungin kesämeininkiä. Talvella ei viitsisi.
Minäkin tykkään matkustamisesta. Ei ole hullua.
Olen siis matkustanut ennenkin Onnibussilla jo paljon (ja tiedänpä monen homonkin matkustelevan kun edullisesti pääsee eli se boikoteista ;) niin en koe busseja yhtään ahtaaksi tai muutakaan. Ollaan kanssa käyty Helsingissä ihan huvikseen muutaman tunnin reissuilla, ajelemassa ratikalla tai metrolla, jossain erikoisliikkeessä tai muuta vastaavaa. Yleensä syöty jossain paikallisessa "erikoisuudessa" mitä täältä Turusta ei löydy mutta perhe ei oikein muualle halua lähteä mukaan kuin sinne Helsinkiin. Itse tykkäisin Tampereesta jopa enemmän ehkä!
Täytyy katsoa saisiko noista rakenneltua reittiä niin että pyörisinkin vaikka jossain Huittisissa tai Karkkilassa muutaman tunnin ja sit takas kotiin ;) ap