Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääjuhlamme haukuttiin jälkikäteen :(

Vierailija
23.04.2016 |

Muuten jäi juhlista todella hyvä ja onnistunut olo, mutta sitten kuulin eräiden vieraiden haukkuneen myöhemmin juhlat - etenkin ruoat - aivan p*skoiksi suorastaan. Syy oli kuulemma tylsyys ja epätrendikkyys. Meillä oli yksi iso tila vuokrattu, paikalla sukulaisia ja ystäviä. Rentoa meininkiä, ei juurikaan turhaa odottelua tai kiusallisia hääleikkejä, vähän musiikkia, pari puhetta, häävalssi ja tanssikappaleita (lähinnä tosin vanhempi väki ja pienet lapset tanssivat :D). Istumajärjestys oli vapaa, itse seurustelimme kaikkien kanssa. Ruoat tehtiin aika pitkälti itse, sellainen perinteinen pitopöytä. Alkupalaksi salaatteja, kalaa, sieniä, pääruoaksi paistia, perunoita, kasviksia + kasvisvaihtoehto, kahveilla oli paria kakkua, pullaa, keksiä, suolaisia "rullia". MUTTA näiden vieraiden mielestä kuulemma "helvetin nolot juhlat" ja "vanhanaikaiset" ja "epätrendikkäät" ja mitä vielä... Kaikilla tuntui olevan mukavan rento fiilis, ruokaa kehuttiin ja kaikille löytyi mieleistä syötävää (myös nämä haukkujat söivät ja joivat ihan suurella innolla!), myös minulla ja miehellä oli mukavaa, kun juhlat eivät olleet mitkään hienostuneet pönötysjuhlat, niin kuin hääjuhlat toisinaan ovat. Mielestämme siis todellakin meidän näköisemme perinteikkäät juhlat! En tiennytkään, että hääjuhlien pitäisi olla viimeisten trendien mukaiset, jotta eivät olisi nolot. Jessus.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain ollut joku yksittäinen. Minusta juuri tuollaiset häät on ihania. Ne leikit  morsiamen ryöstöt yms. on noloja ja tylsiä, mitkä nähdään joka häissä. Kuka niitä jaksaa? Jos ei kyseessä joidenkin kohdalla ole ollut jopa kateus, jos juhlianne on joku muu kehunut? Minä ainakin olisin kehunut, jos olisin tuollaisissa ollut. Eikun joo, olinkin kerran tuontapaisissa. Oli tosi kivaa. 

Minustakin kaikki leikit ja tietokilpailut yms, on noloa. Kaikkein nolointa on kun keksitään joku vitun teema, eli vieraiden pitäisi pukeutua vaikka vihreään tms. Skippaan kyllä suosiolla, en ala hankkimaan jotain uusia vaatteita yksien häiden vuoksi ja mene leikiimmään sinne jotain piirileikkiä. Onneksi on työ johon voi aina vedota kun ei pääse.

Vierailija
102/105 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko puolet mitä näet, älä mitään mitä kuulet.

Ei sitä tiedä mitä motiiveja kennelläkin on joko haukkua ruokia tai väittää jonku haukkuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan joka viikko yhdet hääjuhlat, mitä siitä. Ole tyytyväinen, että vain ruoka haukuttiin, eikä menty henkilökohtaisuuksiin ulkonäön, lasten, tatuointien, ammatin, kodin, häävieraiden ym. suhteen.

Vierailija
104/105 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kateutta. Aina on pahaa puhuttu sellaisista, joilla on jotakin mitä todella kannattaa kadehtia. Sinun juhlasi kuulostaa poikkeuksellisen onnistuneelta, mikä taitaa nykyisin olla aika harvinaista ainakin kun hääketjuja lukee!

Vierailija
105/105 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kiittämätöntä porukkaa. Kyllä siihen pitäisi olla tyytyväinen, mitä ilmaiseksi saa. Jos vieraat olisivat itse joutuneet maksamaan ravintolan hintatasoa vastaavan hinnan ruokailustaan, kriittisyys voisi olla perusteltua, mutta jokaisesta ilmaiseksi saamastaan ruokapalasta pitäisi olla tyytyväinen ja kiitollinen.