Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääjuhlamme haukuttiin jälkikäteen :(

Vierailija
23.04.2016 |

Muuten jäi juhlista todella hyvä ja onnistunut olo, mutta sitten kuulin eräiden vieraiden haukkuneen myöhemmin juhlat - etenkin ruoat - aivan p*skoiksi suorastaan. Syy oli kuulemma tylsyys ja epätrendikkyys. Meillä oli yksi iso tila vuokrattu, paikalla sukulaisia ja ystäviä. Rentoa meininkiä, ei juurikaan turhaa odottelua tai kiusallisia hääleikkejä, vähän musiikkia, pari puhetta, häävalssi ja tanssikappaleita (lähinnä tosin vanhempi väki ja pienet lapset tanssivat :D). Istumajärjestys oli vapaa, itse seurustelimme kaikkien kanssa. Ruoat tehtiin aika pitkälti itse, sellainen perinteinen pitopöytä. Alkupalaksi salaatteja, kalaa, sieniä, pääruoaksi paistia, perunoita, kasviksia + kasvisvaihtoehto, kahveilla oli paria kakkua, pullaa, keksiä, suolaisia "rullia". MUTTA näiden vieraiden mielestä kuulemma "helvetin nolot juhlat" ja "vanhanaikaiset" ja "epätrendikkäät" ja mitä vielä... Kaikilla tuntui olevan mukavan rento fiilis, ruokaa kehuttiin ja kaikille löytyi mieleistä syötävää (myös nämä haukkujat söivät ja joivat ihan suurella innolla!), myös minulla ja miehellä oli mukavaa, kun juhlat eivät olleet mitkään hienostuneet pönötysjuhlat, niin kuin hääjuhlat toisinaan ovat. Mielestämme siis todellakin meidän näköisemme perinteikkäät juhlat! En tiennytkään, että hääjuhlien pitäisi olla viimeisten trendien mukaiset, jotta eivät olisi nolot. Jessus.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna haukkua vaan - pääasia että itse olette tyytyväisiä! Mielummin kunnon reilua ruokaa kuin vain jotain viherpirtelöä!

Vierailija
2/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän juhlat kuulostaa tosi mukaville, olisin itsekin niissä viihtynyt. Älä välitä noista teinien puheista, aina on ihmisiä, joita ei voi mitenkään miellyttää. Jotkut on ilkeitä ihan pelkän ilkeilyn vuoksi. Häpeä on heidän, ei sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeätä. Älä välitä.

Muuta en jaksa edes kommentoida.

Mutta, oletko ihan varma, että häitä on kommentoitu ja niistä puhuttu jälkeenpäin. Sillä: en ihan usko!

Vierailija
4/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä oli että te viihdyitte itse.

Jos vieras toivoo trendikkyyttä mutta hääpari tykkää perinteisemmästä menosta, niin ei voi mitään. Kaikkia ei voi miellyttää!

Vierailija
5/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on hyvin perinteinen juhla. Ja sen pitää olla hääparin näköinen juhla. Jos ei kaikille vieraille sovi niin voi voi, sitähän voi valittajat seuraavissa omissa häissään sitten järjestää mieleisensä, varmaan nuo trendikkäät kerkeävätkin juhlia muodikkaasti monesti elämässään.

Vierailija
6/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Makuja on monia. Aika vanhanaikaiselta kyllä kuulostaa mutta tyylinsä ja makunsa kullakin.

Vierailija
7/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain ollut joku yksittäinen. Minusta juuri tuollaiset häät on ihania. Ne leikit  morsiamen ryöstöt yms. on noloja ja tylsiä, mitkä nähdään joka häissä. Kuka niitä jaksaa? Jos ei kyseessä joidenkin kohdalla ole ollut jopa kateus, jos juhlianne on joku muu kehunut? Minä ainakin olisin kehunut, jos olisin tuollaisissa ollut. Eikun joo, olinkin kerran tuontapaisissa. Oli tosi kivaa. 

Vierailija
8/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ajattele yhtään mitään mitä sanovat. Kun miettii kaikkea sitä vaivaa mitä on tehnyt saadakseen rahat juhlien järjestämiseen, kaikkiin valmisteluihin, miettinyt ne ihmiset jotka haluaa ympärilleen niin kyllähän sitä loukkaantuu.

Ehkä juhlavieraiden määrä pitäisikin olla vielä pienempi ja läheisempi. Alle 10 henkilöä.

Vierailija
9/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän sen pitäisi haitata, kun kuitenkin tärkein tuli tehtyä eli avioon astuttua. :) Mutta silti harmittaa tuollainen selän takana arvostelu. Nyt ei sitten voi koskaan tietää, mitä muuta kyseiset henkilöt jauhavat, kun itse ei ole kuulolla...

ap

Vierailija
10/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan juuri tuollaisia perinteisenkuuloisia juhlia. Aitous ja maanläheisyys kuulostavat hyvältä. Ei tarvi olla mitään ryyppäämistä tai mukahauskoja leikkejä. Älä ihmeessä laita hirveästi painoarvoa nuiden arvostelijoiden puheille.💚

Vierailija
11/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska unohti sanoa, että inhoaa sitä, että määrätään, missä pitää istua. Riittäisi, kun on on kerrottu että tietyt pöydät on varattu sukulaisille ja tietyt muille. Ällöttävää joutua tuntemattomien seuraan, kun en ole kovin seurallinen vieraitten kanssa  ja sitten väkisin keksiä jotain jutun juurta. Olen yleensä vaan hiljaa. 

Vierailija
12/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mieltäsi pahoittaa, mutta rehellisesti sanottuna kuulostaa todella persoonattomalta ja arkiselta. Kuin rippijuhlien tarjoilut. Ja millainen tila teillä oli vuokrattuna, oliko tarpeeksi juhlava?

Vierailija
13/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellaiset häät, joissa itsekin viihtyisin. Anna idioottien valittaa, omahan on häpeänsä.

Vierailija
14/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea tähän on mitään sanoa ellei saa kuulla sitä toista puolta asiasta. Juhlien jätjestäjätkin nyt tuppaa menemään todella puolustautuviksi jos niiden juhlia kritisoidaan ja vähättelevät saamaansa kritiikkiä.

Vierailija
15/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoat kuulostaa just hyviltä!!! Jos on iso suku, niin aina mahtuu muutamia mätämunia ja mielensäpahoittajia mukaan. Älä välitä näiden ääliöinnistä!

Itse muistelen vesi kielellä juuri perinteisiä pitopöytiä, trendihöttöä nyt kun saa lounasruoaksi mistä vaan.

Vierailija
16/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan rentoja juhlia! Ne on just niitä, joissa morsiuparin kaverit on kännissä kuin apinat jo ennen kuin on edes alkuruokaa syöty. Kukaan ei tiedä, mitä pitäisi tapahtua (paitsi valikoitu lähikaveriporukka, mutta se ei kerro mitään) ja useimmilla vierailla on sellainen olo, että heitä ei oikeasti edes toivottu mukaan, kunhan kerjättiin lahjaa. Hääpari korostaa rentoutta ja sanoo, että täällä ei pönötetä, joten juhla ei poikkea mitenkään WT-piirien grillipartysta vuokramökillä. Virosta on tuotu viinaa ja kaljaa, ruoka ei maita kenellekään ja ensimmäiset rennot vieraat sammuvat jo hääkakun leikkaamisen aikoihin herätäkseen pari tuntia myöhemmin örisemään.

Minun hääni eivät olleet rennot! Kaikki 20 vierasta jaksoivat kuunnella puheet ja jopa itse pitää niitä.

Vierailija
17/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan sanoisin sille tyypille, kun seuraavan kerran näkisin, että kuulin ettet ollut pitänyt juhlistamme, harmi ettet viihtynyt.

Suurin osa ymmärtäisi tuossa kohtaa hävetä.

Vierailija
18/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeätä. Älä välitä.

Muuta en jaksa edes kommentoida.

Mutta, oletko ihan varma, että häitä on kommentoitu ja niistä puhuttu jälkeenpäin. Sillä: en ihan usko!

Siis tarkoitin tulla, että en jaksa kommentoida sitä, että osoittaa totaalista moukkamaisuutta vierailtasi, jos näin on oikeasti tapahtunut!

Älä anna moisten moukkien pilata omien häidesi muistoja! Mutta silti: oletko ihan varma, että näin on kommentoitu häitäsi: keneltä kuulit ja miten tuollainen asia on voinut kantautua korviisi!

Onnea ja rakkautta avioliittoonne!

Sinulla on ollut hyvä hääjuhla, ja jos moukkavieraat ovat oikeasti ja todenperäisesti arvostelleet juhliasi, tiedät ainakin, että heitä et enää perhejuhliisi kutsu!

Vierailija
19/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikea tähän on mitään sanoa ellei saa kuulla sitä toista puolta asiasta. Juhlien jätjestäjätkin nyt tuppaa menemään todella puolustautuviksi jos niiden juhlia kritisoidaan ja vähättelevät saamaansa kritiikkiä.

Ajattelemmepa eri tavalla. Itse näen, että juhlat ovat olleet onnistuneet, jos hääpari on niistä nauttinut. (toki nyt niin, ettei vieraitakaan ole nolattu tms.) Että ne juhlat ovat hääparille, ei niinkään vieraiden miellyttämiseksi.

Eli en ymmärrä miksi sitä 'toista osapuolta' pitäisi kuulla... Tai hääparin olla jotenkin valmis vastaanottamaan kritiikkiä..? Ei kai ne mihinkään juhlienjärjestyskilpailuun osallistuneet, vaan menivät naimisiin.

Vierailija
20/105 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että sössitte tärkeimmän päivän. Mutta pää pystyssä,eteenpäin!