Pph puhuu yhdesta hoitolapsesta nimella "lapsi helvetista", kovalla aanella kaikille!!
Taas tanaan aamulla kun olin puistossa kuulin taman pph:n puhuvan kovaan aaneen etta "voi etta sentaan kun huomenna iltapaivalla ei ole kuin 'lapsi helvetista', miten ma kestan sita".... (Tama kyseinen lapsi on 4v. tytto)
Talla tavalla puhuu kaikille puolitutuille ja kertoo tuon perheen ongelmista ympariinsa. En ymmarra kun eraan pojan isa on usein poikansa kanssa puistossa ja kayttavat taman samaisen pph:n palveluja niin eiko hanta yhtaan arsyta? Muuten kylla ihan mukava nainen, tiedan hanet itsekin, minakin olen pph. Mutta en ymmarra kuinka kukaan voi tuolla lailla puhua kenestakaan!!! Itsesta tuntuu etta haluaisin vajota aina maan alle kun se paasaus alkaa...
Ja kun lapsi sitten on hoitajansa mukana niin hoitaja mullistelee ja pyorittelee silmiaan tyton takana ja kertoo sitten vahan hiljempaa miten kauheata heilla taas on ollut.
Kommentit (8)
hänelle, täällä valitus ei korjaa tilannetta mitenkään.
Lapselle olisi parasta saada siirto muualle jos hoitaja suhtautuu häneen noin nurjamielisesti.
Lisäksi tuossa on rikottu vaitiolovelvollisuutta rankasti joten siitäkin pitää sanoa ja luulen että ei saa hoitaa enää kenenkään lapsia (ei ainakaan pitäisi).
tukihenkiloista jolle soittaisin. Tama pph on jo itse ottanut yhteytta tuohon samaiseen tukihenkiloon, koska epaili talla hoitolapsella adhd:ta ja nyt on diagnoosi tutkimuksien alla. Tama tukihenkilo kay kerran viikossa pph:n luona tapaamassa lasta. Vahan oudolta tuntuisi talle soittaa ja kertoa mun stoori. Miten voisin nimettomana ilmoittaa?
Eli mulla ei oikein ole kauheasti tukiverkkoa, eika samaa systeemia kuin Suomessa pph:n piirissa. Eli tuo ns. tukihenkilo on vahan niinkuin ehka sitten teidan mikas se nyt olikaan pph ohjaaja?
ap
mutta kuka teidän järjestelmässä on se "virallinen valvoja, johtaja" tms vastuullinen henkilö?
Miten sanoisin sen hanelle kun on yhteydessa tuohon pph:aan jo itsekin ja tietaa etta hanella on ongelmia tyton kanssa? Voisiko nimettomana jotenkin ilmoittaa?
ap
ole vaitiolovelvollisuus? Jos ilmoitat epäsopivasta käytöksestä, tämän ei pitäisi tulla toisen pph:n
tietoon, kuka on ilmoittaja. Voihan se ilmoittaja olla tuollaisessa tilanteessa puistosta joku muu kävijä tai vaikka mainitsemasi isä.
Kylla tama asia vaivaa mua niin paljon etta pakko ilmoittaa, kiitos rohkaisusta!
ap
Taas päästään av:n lempiaiheeseen eli haukutaanpa taas vaihteeksi perhepäivähoitajia.....
Jos ylläoleva teksti olisi totta, sinun velvollisuutesi olisi kollegana huomauttaa asiattomasta käytöksestä, muuten olet osasyyllinen itsekin.