Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lantio on leveä?

Vierailija
23.04.2016 |

Onko siihen olemassa jotakin standardia kuten on vyötärönympärykselle (naisilla pitäisi olla alle 80cm).
Lantioni ympärysmitta on joku 98cm. Olen aina ajatellut, että minulla on leveä lantio.
Hassua muuten, että lantion ympärysmitta oli sama sekä silloin kun olin huomattavasti hoikempi että nyt kun kiloja on kertynyt hieman enemmän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lantion koon määrittää pääasiassa luut. Se on rakennekysymys.

Vierailija
2/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 106 cm. Olen pitänyt itseäni ihan normaalilantioisena. Olen 23 -vuotias, en ole synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lantion koon määrittää pääasiassa luut. Se on rakennekysymys.

Paitsi että jotkut kerää lihoessaan rasvaa lantion seudulle jolloin se ympärys kasvaa. Lantion leveyttä arvioidaan kai suhteessa hartioiden leveyteen, jos on leveämpi lantio kuin hartiat niin on leveälantioinen. Ympärysmitta ei ole niin olennainen?

Vierailija
4/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samankokoinen lantio kuin aloittajalla mutta en pidä itseäni kovin leveälanteisena. Pituutta on 170 cm ja rinnanympärys 93 cm. Olen harteikas, mikä tasapainottaa siten että lantio ei näytä leveältä.

Vierailija
5/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tykkään että lantio on leveä naisella. Sitä on sitten mukava silittää ja tarrata tiukasti kiinni kun takaapäin panee. Useasti olenkin tehnyt niin. Mitä leveämpi perse sitä kiihottavampi.

Vierailija
6/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio on leveä vyötäröön, kun se on +20cm. Eli esimerkiksi 70cm vyötärö ja 90cm lantio.

Ylipäänsä lantio on leveä, kun se on +100cm.

Vierailija
7/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalon mittasuhteista ja vyötärömitasta, kuinka leveältä lantio näyttää. Ei ole olemassa mitään  senttimäärää, jonka yli menevä olisi automaattisesti leveä.

Vierailija
8/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tykkään että lantio on leveä naisella. Sitä on sitten mukava silittää ja tarrata tiukasti kiinni kun takaapäin panee. Useasti olenkin tehnyt niin. Mitä leveämpi perse sitä kiihottavampi.

Entäs miehellä?

Vierailija
9/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs miehellä?

Varmaan just toisinpäin. Emt. En ole homo.

Vierailija
10/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vartalon mittasuhteista ja vyötärömitasta, kuinka leveältä lantio näyttää. Ei ole olemassa mitään  senttimäärää, jonka yli menevä olisi automaattisesti leveä.

Niin, ehkä siksi koen oman lantioni leveäksi koska minulla on kapea vyötärö.

Huvittaa kyllä se, että lantio ja vyötärö ovat saman kokoiset kuin silloin kun olin 15 kiloa kevyempi. En tiedä mihin ne kilot ovat kertyneet, varmaan naamaan :D

Vierailija
11/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lantion ympärysmitta on 103 cm enkä pidä sitä leveänä. Olen lyhyt. Vaikka lantio on 35 senttiä isompi kuin vyötärö, ei tuo ero näy juurikaan edestäpäin. Olen enemmän pyllykäs, lantion luut eivät kovin leveälle mene eikä mulla ole sellaista hienoa lantionkaarta. Ja hartiat ovat saman levyiset lantion kanssa.

Vierailija
12/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveä lantio, 111 cm. Vyötärö 73 cm.

Vierailija
13/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä yli metrinen alkaa jo leviämään kun lihoo. En usko kuitenkaan, että miehet tykäis sen rakenteisista naisistakaan, joilla luonnostaan joku 120- senttinen perse ja hoikka vyötärö??

Eiköhän se joku 90-60-90, joka on missin mitta tai 100/70/100 korkeintaan ole se miehen ihanne. Tosin rinnanympärys saa olla aina isompi ja noi muut alempia. Ei kukaan oikeasti isoa persettä ihaile!

Vierailija
14/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lantio on n. 105cm, olen pitänyt itseäni "leveälantioisena", koska housuja on tuskallista ostaa ja mielessä on aina ollut ne 90-60-90 -mitat. Toisaalta olen muualtakin leveä, joten en näytä mitenkään naisellisen lanteikkaalta. Eikä ole myöskään kaunista kaarta. Kunpa olisikin kaunis, leveä ja pyöreä lantio yhdistettynä kapeaan vyötäröön, mutta näillä mennään.

Vierailija
15/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitoista viis, mun mielestä ihminen näyttää leveälantioiselta, jos hartiat eivät ole samassa suhteessa leveät.

Vierailija
16/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on leveä lantio, 111 cm. Vyötärö 73 cm.

Wau!! Joka jätkän unelma pano olisit.

Vierailija
17/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 97-70-89 ja mua haukutaan vyötäröttömäksi/poikapyllyksi (itse takamus on pieni mutta hyvän muotoinen ja selluliititon). Mutta minkä mä tälle mahdan? Käyn jo salilla eikä ole mistä laihduttaa, enkä nyt koko elämää voi omistaa bootyn suurentamiselle...

Sanoisin että lantion leveys on muillekin suhteellista, ei kai sitä pelkästä mittanauhan numerosta näe.

Vierailija
18/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovesta ei mahdu kuin sivuttain hivuttautumalla, lantio on leveä.

Vierailija
19/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ovesta ei mahdu kuin sivuttain hivuttautumalla, lantio on leveä.

Riippuu ovesta ;)

Vierailija
20/22 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 98-73-98, pituus 167 paino 64 kg. Pidän itseäni aika keskivertoa. Eli varmasti pitkälle naiselle yli 100 cm ei näytä välttämättä leveältä ja toisaalta lyhyemmällä naisella minunkin mitat olisi melko leveät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä