Onko sinulla ollut mitään seuraavista raskausoireista aivan alkuraskaudesta? Voisnko olla raskaana?
Viikkoja minulla voisi olla vasta kuusi. Kuitenkin tällaisia oireita on ollut, ellen sitten kuvittele:
- se selvin merkki, menkat 2 viikkoa myöhässä
- alussa oli hiki pienestä rehkimisestä (pohdin tältäkö vaihdevuodet tuntuvat)
- nyt on taas alkanut paleltamaan
- tunne, kuin olisi flunssa tulossa (jo kohta kolme viikkoa)
- välillä väsyttää tai on sellainen poissaoleva hönttiolo
- olen välillä epätavallisen kärsimätön (erityisesti, jos en saa ruokaa tarpeeksi nopeasti) ja hikeennyn liikaa pienestä
- tänään tirautin muutaman kyynelen, enkä tiedä miksi
- vatsaa turvotta, alavatsassa oli painon tunnetta, ei ole enää
- pää on oudon oloinen, ei särje, mutta sumussa
- pari viikkoa sitten tuli hirmuinen siivousvimma, se jatkuu, mutta hieman laimeampana
Kommentit (4)
eihän me täällä voida sitä tietää. joo,on monella ollut nuo oireina kun on olleet raskaana. varsinkin tuo menkkojen myöhästyminen! :S se on kuule mahdollisuudet 50-50. riippuen tietysti,ootko ollut ovulaation aikaan yhdynnässä? jos oot,niin mahdollisuutesi olla raskaana on tasan 50%
mutta mulla oli kyllä tuossa vaiheessa jo pahoinvointi ja sitten kuumeinen olo eli palelsi ja pääsä tuntu samalle kun sillon ku kuume nousemassa
Kakkosen mainitsemista oireista en muista mitään. (menkkojen myöhästyminen nyt tietysti.)
Saatatpa hyvinkin olla raskaana. Tietysti kaikki nuo oireet ovat sellaisia jotka voit myös kuvitella jos kovasti keskityt toivomaan raskautta. :) Mutta tee tosiaan se testi niin asia varmistuu!
Itsellä oli:
- kuukautiset myöhässä
- rinnat arat, tosi arat
- menkkamaista kipua alavatsalla
- pissa haisi " oudolta"
Ei mitää manitsemisiasi oireita, sori.