Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En usko että työllistyn pitkään aikaan naisettomuuden takia

Vierailija
23.04.2016 |

Työnhaku on vähän samanlaista kuin etsisi naista itselleen deittisivustolla. Nainen saa tuhansia tykkäyksiä ja sadat miehet kilpailevat yhdestä naisesta. Aivan samalla tavalla kuin työpaikasta kilpailee useat sadat.

En usko että työllistyn koska yleinen viehättävyyteni (ulkonäkö, persoona) ja luontainen karisma ei ole naisten tai ihmisten mielestä ylipätään viehättävä. Olen ollut lukuisten naisten kanssa treffeillä, enkä ole kenellekään kelvannut ja useimpien kanssa tapailut päättyneet ensimmäsiiin treffeihin, vaikka omalta puoleltani kiinnostusta olisi ollut.

Jos en pysty viehättämään naisia, niin miksi pystyisin viehättämään työnantajat? Kun hakijoita on satoja, niin joukossa varmasti on niitä joilla sitä viehätysvoimaa on enemmän ja vakuuttavuutta.

Haluaisin sairaseläkkeelle, koska en vastaa nykyisten työmarkkinoiden vaatimuksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska yleinen viehättävyyteni (ulkonäkö, persoona) ja luontainen karisma ei ole naisten tai ihmisten mielestä ylipätään viehättävä.

.

Vierailija
2/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut exitusta kun kerran mitään ei kuitenkaan ole tehtävissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas yleensä kelpaan työnantajalle kuin työnantajalle, mutta en naisille koskaan. Ei tämäkään herkkua ole

Vierailija
4/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti jokin malli tai strippari ammatiltasi, jos työpaikan saaminen on noin kovin viehätysvoimasta kiinni. Suosittelisin hakeutumaan jollekin toiselle alalle, missä ihan normaalitkin ihmiset menestyvät. Niin me muutkin ei-superkauniit teemme.

Vierailija
5/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisin aloitus vähään aikaan. Eikö aloittaja osaa koota ongelmaa siihen, että hänellä ei riitä viehätysvoima ja se aiheuttaa ongelmia kaikilla elämän osa-alueilla? Nyt aloitus on sekava ja otsikko harhaanjohtava. Toivottavasti työhakemukset eivät näytä samalta.

Vierailija
6/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne.

Tosin olen ollut useamman vuoden sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi ja olen 50-vuotias nainen.

Naista minulla ei ole eikä tule olemaankaan.

t. Hetero

PS Mielestäni argumentointisi oli käsittämättömän nerokasta.

Vierailija
7/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 0/5 ?

Vierailija
8/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska yleinen viehättävyyteni (ulkonäkö, persoona) ja luontainen karisma ei ole naisten tai ihmisten mielestä ylipätään viehättävä.

.

Boldasit harhaanjohtavasti. Naisten tai ihmisten mielestä ylipäätään tarkoittaa hieman eri asiaa kuin naisten tai ihmisten mielestä.

Vierailija
9/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama tilanne.

Tosin olen ollut useamman vuoden sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi ja olen 50-vuotias nainen.

Naista minulla ei ole eikä tule olemaankaan.

t. Hetero

PS Mielestäni argumentointisi oli käsittämättömän nerokasta.

"Käsittämättömän" on juuri oikea sana.

Vierailija
10/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin töitä saa mitä naisen. Minulle on jopa tehty työtarjous kilpailijan puolelta, vaikka en ole sieltä ikinä hakenutkaan töitä. Naisten kanssa olen saanut olla aina aloitteellinen eikä nekään ole tuottanut tulosta.

Ikisinkkumies.

Vierailija
11/11 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että kukaan koskaan olisi työllistynyt naisettomuuden takia. Kyllä siinä ihan muut asiat painavat.