Alistuva vaimo
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016042121451327_vi.shtml
Tänään tulee hyvä ohjelma. Näen jo mielessäni kuinka ohjelmaa katsovilla naisilla nousee savu päästä.
Kommentit (26)
Uppaillaan.
Alkaa kohta , siis 18.30 frii-kanavalla.
Viisaita naisia. Tuo punatukkainen taas itkee tiskikoneen täyttämisestä, ihan niin kuin av-mammatkin.
Suomipoika tykkäisi varmaan vieläkin tarkemmin roolitetusta elämästä, jotta epävarmuus pysyisi peitossa 24h. Ja tarttis ajatella vieläkin vähemmän. Noissa on jotenkin puisevaa se, että lähdetään rakentamaan systeemiä ihan ulkoa päin, se on kuin näytelmäsuoritus. Sisäinen asennehan on tärkein, eli mies haluaa huolehtia ja kuunnella vaimoa tehdäkseen parhaan päätöksen. Mitään hikisen näköisiä pikkuvaimoleikkejä en henk.koht. ymmärrä, mutta ihminen on.
Minä ehdotin miehelleni tuollaista kotikurisuhdetta, koska olen sub seksuaalisesti. Nimenomaan vahvat itsenäisesti pärjäävät koulutetut naiset ovat useon seksissä subeja. Minusta seksi on korvien välissä ja koko elämästä voi tehdä esileikkiä.
Mies ei suostunut ikävä kyllä kokeiluun, kuulemma jatkuva dominointi olisi liian rasittavaa eikä ole ditä tyyppiä. Eikä se olisi ehkä toiminut siksikään, että tienaan enemmän kuin mies ja osin jopa elätän häntä. Jotenkin vaan valta on käytännössä sillä, jolla rahatkin ovat. Tuollainen tv:n malli toimisi siis ehkä, jos mies olisi rikas.
Todellisuudessahan bdsm:ssäkin valta on alistuvalla osapuolella ja leikin voi keskeyttää, kun ei enää huvita.
T. Feministi
Minä taas en missään nimessä huolisi miestä, joka hoitaa kotia kun minä tuon rahaa taloon, kehuisi ostamiani pinkkejä röyhelöverhoja, kävisi salilla ja kotona pullistelisi lihaksiaan hihattomassa paidassa, julkisilla paikoilla kulkisi perässäni ja antaisi minun hoitaa puhumisen... Minä haluan tasavertaisen kumppanin, en mitään robottia.