Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienot tuparit - paikalle tuli kaksi 18 kutsutusta

Vierailija
23.04.2016 |

En jaksa tätä elämää. Monet eivät jaksaneet edes ilmoittaa mitään ja yksi poisti fb-kavereista. Olisi ollut kiva nähdä vanhoja kavereita, mutta ei väkisin. Paikalle tuli ne kaksi tyyppiä, joita muutenkin nään suht usein. No ainakin on ruokaa koko viikonlopuksi

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kovin kiva tyyppi. 

Mitäpä muuta tähän olisi sanottavaa?

Vierailija
2/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, I feel your pain. Monet ovat nykyään tuollaisia, älä ota itteesi,

Kaikkea hyvää sinulle. Olet varmasti hyvä ihminen. Itse kutsuin jotain 20 tyyppiä ja 2 tuli. Jumankauta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysitkö vastauksen etukäteen? Ilmoittivatko suoraan, että eivät tule vai ilmoittivatko tulevansa ja jättivät sitten kuitenkin tulematta?

Vierailija
4/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysitkö vastauksen etukäteen? Ilmoittivatko suoraan, että eivät tule vai ilmoittivatko tulevansa ja jättivät sitten kuitenkin tulematta?

Osa ilmoitti ettei pääse, osa ei vastannut mitään ja osa vastasi tyylillä "ois iha kiva, täytyy kattoo". En siis odottanut tupaa täyteen, mutta hemmetti vie ei kukaan pl. nuo kaksi. Eikä voi olla siitäkään, että mun luo olisi vaikea tulla

Vierailija
5/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tuparikutsu, jossa kerrottiin, että osuutemme nyyttäreistä on  2 pulloa viiniä (erikseen kerrottu laatu ja hinta 18 e) sekä kanasalaatti 20:lle. Kutsuja oli puolituttu miehen työkaveri. Miksi ihmeessä ilmoitimmekaan, että kiitos ei, emme nyt ehdi...

Vierailija
6/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli tuparikutsu, jossa kerrottiin, että osuutemme nyyttäreistä on  2 pulloa viiniä (erikseen kerrottu laatu ja hinta 18 e) sekä kanasalaatti 20:lle. Kutsuja oli puolituttu miehen työkaveri. Miksi ihmeessä ilmoitimmekaan, että kiitos ei, emme nyt ehdi...

Hieman perseestä tuollaset ihmiset. Minä pyysin tuomaan paikalle vain itsensä, tarjoilut olivat talon puolesta

Vierailija
7/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä! Ei mitään tekemistä sinun tai kutsusi tai tarjoiltavien kanssa. Ihmiset vain ovat nykyään tuollaisia ei mitään käytöstapoja.

Vierailija
8/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja juttu! Ihmisillä on nykyisin ties mitä "menoja" joista osa on vaan sitä ettei haluta/osata enää olla irl sosiaalisia.

Meillä oli tupareissa reilu kakskyt henkee, luonnollisesti kutsuttuja oli selvästi enemmän koska kaikki eivät pääse vaikka kuinka ajoissa ilmoittaa. Melkeinpä pitää seuraavaks pitää pienemmät kemut että ehtii kaikkien kanssa olemaan.

Vierailija
9/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuparit ovat juuri noita nyyttikestejä. Itse en kehtaisi järjestää tupareita jos ei ole rahaa ruokkia vieraita.

Jos minut kutsutaan jonnekkin, tuon juotavaa, mutta sitä ei kuulu erikseen pyytää.

10/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tuollaisia vatipäitä, itse en enää halua järjestää luokalleni mitään kivaa tiimihenkeä nostattavaa vapaa-ajan toimintaa, kun esimerkiksi pari viikkoa sitten yksi meistä kysyi että haluaisivatko tyypit lähteä ensi kuussa tiettynä päivänä Flow Parkiin, niin kaikki innostuivat ja olivat ihan mukana tulossa, ainakin 20 sanoi lähtevänsä mukaan, mutta kun määrämme oli ilmoitettu Flow Parkille, päivämäärä läheni ja tämä reissua järjestävä varmisti vielä että eihän kenellekään ole tullut estettä, niin kappas vaan, enää 4 oli tulossa. Vastaavanlaisia tapauksia on monta. Harmi.

Vierailija
11/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuitko kasvokkain, puhelimitse vai facebookissa?

Olen miettinyt että vääristääkö facebook nykyään ihmisen mielikuvaa siitä, kuinka paljon hänellä on varsinaisia ystäviä ja kavereita. Seurataan jonkun ihmisen elämää päivitysten kautta kyllä jatkuvasti, ehkä kommentoidaan joskus jotain, mutta ei olla fyysisesti tekemisissä ja ilman facebookkia unhduttaisiin.

Toivottavasti teillä oli kuitenkin kivaa kolmestaankin :)

Vierailija
12/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika huonoa käytöstä isäntäväeltä. Ymmärtäisin tuollaisen kiintiötarjottavapyynnön, jos kyseessä olisi vanha, tiivis ystävärinki tai vaikka nuori vähävarainen opiskelijaporukka, mutta alkaa nyt puolituttuja ohjeistamaan tai keräämään kolehtia... :(

Meillä on ollut sellainen tapa, että aina kun ollaan juhlia järjestetty, niin myös itse vastataan tarjottavavista. Ollaan aikuisia työssäkäyviä ihmisiä, ja se on siis meiltä normaalia vieraanvaraisuutta. Jos vieraat haluavat tuoda jotain (ja useat kyllä tuovat oma-aloitteisesti ja pyytämättä), niin se on kiva, mutta juhlien edellytys ei todellakaan ole se, että kutsutut kustantavat tarjoilut. 

Vierailija
13/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä mitään. Ostin oman kämpän 24vuotiaana ja näin vuotta myöhemmin yksikään kaveri ei ole tullut edes nopeasti pistäytymään vaikka asun lähellä ja olen itse mennyt muiden(vuokra)asuntojen tupareihin. Koskaan ei mukamas ole aikaa eikä rahaa tulla. Bussilippu maksaa 3e edes takaisin jos ei jaksa 1,5km kävellä. Mulla on todella surullinen olo :( 

Vierailija
14/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinussa on ihmisenä vikaa kun eivät halua tulla tupareihisi?

Vierailija
15/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiahan ne suomalaiset tuppaa olemaan. Jännää, että kaikki tuttävät jotka ovat netissä ja ihan muualta päin maailmaa suorastaan loukkaantuisivat, jos en pyytäisi heitä synttärichattiin. Suo, kuokka ja tekokyrväke.

Vierailija
16/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

No eipä siinä mitään. Ostin oman kämpän 24vuotiaana ja näin vuotta myöhemmin yksikään kaveri ei ole tullut edes nopeasti pistäytymään vaikka asun lähellä ja olen itse mennyt muiden(vuokra)asuntojen tupareihin. Koskaan ei mukamas ole aikaa eikä rahaa tulla. Bussilippu maksaa 3e edes takaisin jos ei jaksa 1,5km kävellä. Mulla on todella surullinen olo :( 

Älä stressaa. Tosiystävät kyllä käy ja kyselee kuulumisia.

Vierailija
17/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuitko kasvokkain, puhelimitse vai facebookissa?

Olen miettinyt että vääristääkö facebook nykyään ihmisen mielikuvaa siitä, kuinka paljon hänellä on varsinaisia ystäviä ja kavereita. Seurataan jonkun ihmisen elämää päivitysten kautta kyllä jatkuvasti, ehkä kommentoidaan joskus jotain, mutta ei olla fyysisesti tekemisissä ja ilman facebookkia unhduttaisiin.

Toivottavasti teillä oli kuitenkin kivaa kolmestaankin :)

Facebookissa tein tapahtuman. Siellä oli kaikki tarvittava info ja päivitin jopa välillä, että kyllä kai sen olisi pitänyt näkyä kaikilla kutsutuilla? Oli ihan kivaa kolmestaankin :) olisi ollut vain kivempi isommalla porukalla

Vierailija
18/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Unohtui vielä sanoa, että monet kerrat olen pyytänyt ja kutsuun on aina suostuttu. "juu kyl mä voin sunnuntaina tulla!" "tietysti mulle käy keskiviikko-iltana töiden jälkeen" ja olen ostanut jo tarjottaviakin. Noh, yksin oon saanut ne sit itku kurkussa syödä. Aina on ilmaantunut jotain parempaa ja tärkeämpää tekemistä. Nyt en edes jaksa enää pyytää. 

Vierailija
19/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25N kirjoitti:

Niinpä. Mutta semmosia ei ole.

Vierailija
20/57 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25N kirjoitti:

Niinpä. Mutta semmosia ei ole.

On niitä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän