Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä lapselliset tavat

Vierailija
23.04.2016 |

Mies jota tapailen juo välipalaksi kylmää O'boy-kaakaota ja syö sämpylöitä tarjottimelta. Tämä on vain yksi esimerkki. Lisäksi hän katselee yhä uudestaan joitain ysärielokuvasarjoja kuten Jurassic Parkia tai Paluu tulevaisuuteen -elokuvia.

Hän on lievästi ylipainoinen. Minua häiritsee lapsenomaisuus hänen tavoissaan. On tietysti parempi, että hän juo kylmää kaakaota kuin jatkuvasti vaikka olutta, mutta silti. Hän juo kyllä oluttakin n. kerran viikossa (ja syö niiden kanssa juustosuikeroita tms.).

Esim. kaverini miesystävä syö aikuismaisempia ja tyylikkäämpiä välipaloja, kuten täysjyväkeksejä hummuksella tai guacamolella ja juo vettä tai yrttiteetä.

Onko mahdollista, että tapailemani mies jossain vaiheessa aikuistaa ja miehistää tapojaan? Vai juoko hän koko loppuikänsä kylmää, makeaa kaakaota korkeasta mukista ja syökö tarjottimelta maksamakkarasämpylöitä tai äidin leipomia korvapuusteja?

Aaargh, en kestä... :D

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti kyllä. Jos on aikuinen, et sä pysty häntä muuttamaan. Ota joku hipsteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samaan aikaan, kun olin painanut lähetä-nappia, mieheltä tuli viesti, jossa kertoi, ettei ole ehtinyt syödä tänään mitään ja että on juonut "vain kylmää kaakaota mukillisen".

ap.

Vierailija
4/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tän oli olla provo vai mihinkäs eliittiin itse kuvittelet kuuluvasi? :D

Vierailija
5/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat seurustella vain statuksen perässä.. tai sit sulle vaan on tärkeää mitä muut miettii.

Vierailija
6/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään lapsellista. Epäterveelliseltä hänen syömistottumiksensa kyllä kuulostavat.

Vierailija
7/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on ihan ok ilmeisesti kertoilla omistavansa reilun tonnin manolot (koska sinkkuelämää mainosti ostamaan niitä), ja muutenkin apinoida piilomainontaa täynnä olevaa naisille suunnattua viihdettä. Sen sijaan nuo miehesi leffat ovat sentään sci-fiä, joka sinällään on kehittävää viihdettä tarjotessaan pohdintaa vaihtoehtoisista historioista. Eikä miehet muutenkaan yleensä esim. indyn katsottuaan lähde yöhön ruoska ja lierihattu mukanaan. Että se mikä katsotaan leffasta, jää siihen leffaan. Siis miehillä.

Vierailija
8/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin provo!

Minun mieheni on juuri tuollainen, maaseudulta kotoisin ja juo juuri oboy kaakaota kylmänä, äidin tekemää mehua ja lämpimiä voileipiä makkaralla ja juustolla :D

Ai että yhä ärsyttää just nuo tavat, mutta älä huoli, minun mieheni on oppinut syömään myös hummusta, tzazikia ja guacamolea, matkustaa suveneeristi ulkomailla ja käy myös hienoissa ravintoloissa syömässä.

Toivottavasti sinunkin kumppanisi on kehityskelpoinen ;)!

Vierailija
9/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sitten seurustella sen kaverisi miehen kanssa, jos kerta omasi ei saa edes kotonaan olla kuten haluaa!

Vierailija
10/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Olisiko kaakaon juominen sitten ihan ok, jos se tapahtuisi trendikahvilassa tummasta Valhornan suklaasta sulatettuna luomuternimaitoon ja ripauksella luomuchiliä? Seuraksi sopisi briossi foie gras-moussella tai sitten ihan vaikkapa macaronsit? Aloittaja yytsäilee intopiukkana itse Täydellisiä naisia ja Sinkkuelämää - sarjoja ja ottaa niistä esimerkkiä ja mallia omaan elämäänsä?

Aloittaja tässä on se ainoa naurettava ja lapsellinen. Mies ansaitsee parempaa.

Vierailija
11/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liian monilla naisilla on tarve yrittää muuttaa miehen käytöstä tai persoonaa siihen itse haluamaansa suuntaan? OIisiko helpompaa ylipäätään iskeä silmänsä sellaisiin yksilöihin, ketkä voi hyväksyä omina itsenään. Jos nuo tavat häiritsee niin lähde menemään, varmasti löytyy sullekin sellainen mies joka ei ole kaakaosta kuullutkaan.

Vierailija
12/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin provo!

Minun mieheni on juuri tuollainen, maaseudulta kotoisin ja juo juuri oboy kaakaota kylmänä, äidin tekemää mehua ja lämpimiä voileipiä makkaralla ja juustolla :D

Ai että yhä ärsyttää just nuo tavat, mutta älä huoli, minun mieheni on oppinut syömään myös hummusta, tzazikia ja guacamolea, matkustaa suveneeristi ulkomailla ja käy myös hienoissa ravintoloissa syömässä.

Toivottavasti sinunkin kumppanisi on kehityskelpoinen ;)!

Jospa opettelisit edes kirjoittamaan sen tsatsikin oikein, niin voisit edes päteä miestäsi parempana ihmisenä sen jälkeen.

Vierailija
13/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että jos haluaa vielä jatkaa sinun kanssasi saman katon alla asumista niin hänen täytyy ottaa itsestään niskasta kiinni ja alkaa syömään ja juomaa terveellisemmin, käymään lenkillä ja ottamaan aikuisen miehen roolin/asenteen. Jos se ei suostu ehtoihin niin se on ero.

Vierailija
14/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, notta minä tai kaakao!

Vierailija
15/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet tosikko kuin mikäkin teini, jolle on tärkeintä maailmassa mitä muut ajattelee. Tekisit miehelle palveluksen, jos jättäisit hänet, jolloin hän voisi löytää rennompaa seuraa kuin kaltaisesi nipottajan.

Vierailija
16/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen juomaan miehesi kanssa ne o'boyt jos ei kelpaa. Sen jälkeen kun olen ensin nainut sen aivot pihalle.

Vierailija
17/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes alkanut seurustelemaan miehen kanssa jos tämän syömistottumukset ärsyttävät noin paljon? Joo, itse syön hummusta ja tsatsikia jne., mutta mua ei todellakaan kiinnosta mitä välipaloja mieheni tai ystäväni napaansa vetävät. Pidän ihmisistä heidän persoonansa takia, en statuksen. Sulle mies näyttäisi olevan vain väline, jolla kehuskella ystäville. "Mun mies söi tänään hummusta", öö ketään tuskin kiinnostaa. Ainakaan mun kaveripiirissä ei ole koskaan ollut tapana pohtia muiden välipaloja.

Vierailija
18/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännä nyt vielä rautalangasta tämä tarjottimelta syöminen? Siis miltä tarjottimelta? Mitä pahaa siinä on?

Kaakaon juomista en kummeksu, isäni 73 v juo kaakaota, kun kahvia ei voi juoda ja tee joskus kyllästyttää.

Vierailija
19/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummus on kyllä kauheaa tavaraa. En syö. Enkä kyllä tapenadeakaan sen puoleen.

Vierailija
20/37 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun mieheltä! Olen onnellinen kun ei tarvitse itse esittää hienostunutta aviopuolison seurassa. Voin olla itsekin just niin "lapsellinen" kuin olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan