Fazerin punainen suklaalevy <3
Kuka tykkää? Mielestäni paljon parempaa kuin joka paikassa hehkutettu sininen, pehmeämpää ja täyteläisempi maku. Sininen on nykyään aika kovaa ja ihankuin makukin muuttunut?
Kommentit (20)
En muista maistaneeni. Sinisen maussa on kyllä joku muutos, ei oo enää ollenkaan hyvää. Onneksi on marabou.
Eikös fazer vaihtanut palmuöljyyn ja siksi maku muuttui
Ei sinisessä ainakaan vielä ole palmuöljyä. Se maistuu kuitenkin paremmalta nappirullan muodossa.
Punainen on liian makea ja pliisu.
Siis joo! Meinasin yks päivä sanoa tääll ää ihan samaa, mutta ehdit ensin Ap. :) Se Fazerin punainen on ihan parasta! Olen kohta 30-vuotias suklaaholisti ja ostanut aina vaan sen sinisen. En ollut ikinä edes ajatellut että se punainen on jotenkin erilaista..olen varmaan katsonut kaupassa aina että kääre on taas muuttunut kun on aina noita eri värisiä kulmia. Mutta vasta kuukausi sitten aloin ostamaan sitä punaista ja mulla välähti että sehän on ihan eri tavaraa kun sininen, ja pirun hyvää! :D Suklaan kulutukseni lisääntyikin heti. Punainen on niin pehmeää ja suussa sulavaa ja täyteläistä. Sininen ei maistu miltään eikä edes sula suussa.
Vierailija kirjoitti:
Siis joo! Meinasin yks päivä sanoa tääll ää ihan samaa, mutta ehdit ensin Ap. :) Se Fazerin punainen on ihan parasta! Olen kohta 30-vuotias suklaaholisti ja ostanut aina vaan sen sinisen. En ollut ikinä edes ajatellut että se punainen on jotenkin erilaista..olen varmaan katsonut kaupassa aina että kääre on taas muuttunut kun on aina noita eri värisiä kulmia. Mutta vasta kuukausi sitten aloin ostamaan sitä punaista ja mulla välähti että sehän on ihan eri tavaraa kun sininen, ja pirun hyvää! :D Suklaan kulutukseni lisääntyikin heti. Punainen on niin pehmeää ja suussa sulavaa ja täyteläistä. Sininen ei maistu miltään eikä edes sula suussa.
Läski
Sininen on tehty maidosta ja punainen maito- ja herajauheista. Miten muuten maito saadaan jähmettymään suklaalevyn muotoon? Se on sinisen suurin ainesosa.
Kaakaota molemmissa versioissa on sama määrä.
Se on parasta juu! Cloetta Crispy keksisuklaa on kans yllätyshyvää, aika samanlaista siinä se suklaa, kuin tuo fazerin punainen. Naminami, suklaa on parasta.
Eikös se punainen kuitenkin maksa yhtä paljon kuin kaikki pähkinä- ym. makusuklaat? Eli jotain 40-50 c enemmän kuin sininen. En ole aikoihin punaista maistanut, sinistä tulee ostettua viikottain. Täytyy ehkä kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se punainen kuitenkin maksa yhtä paljon kuin kaikki pähkinä- ym. makusuklaat? Eli jotain 40-50 c enemmän kuin sininen. En ole aikoihin punaista maistanut, sinistä tulee ostettua viikottain. Täytyy ehkä kokeilla.
Katsooko joku herkkuja ostaessaan hintaa?
MIKSI Royal-suklaata ei saa sinisenä mistään?? eikä ole ikinä saanut isona levynä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku herkkuja ostaessaan hintaa?
Kyllä minä katson, olen köyhä opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski
Ai.. Mitoiltani olen 162cm ja 58kg, ja kaikki kysyvät minulta aina olenko syönyt milloin viimeksi ja tuputtavat ruokaa huolissaan. Vyötärönympäryksenk on 70cm. Että tuotaah.. En nyt ihan läskeimmästä päästä ole.
T. Vastaa nro 7, suklaaholisti.
Fazer ei maistunut ollenkaan ennen Punaista. Se on omaa luokkaansa. Sininen jotenkin karvaan makuista!
Pähkinärouheessa sitä samaa suklaata. Se ja punainen ovat ne parhaat!
Väärin