Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Nintendoa pelaava aikuinen mies saada naisen?

Vierailija
23.04.2016 |

Jos on 30+ ja pelaa esim. Pokemonia julkisesti. Onko ihan totaalinen turn off?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin kelpais. Ite pelaan ennemmin kyllä Zeldoja ja Marioita.

Pelaavasta naisesta tulee mieleen nainen, joka on yksi jätkistä ja panee kaikkien alfanörttien kanssa... Samalla muka ollen ihana kiltti nörttimuija, lasit vähän vinossa ja tukka värjäämättä. Mieluummin lukeva nainen.

Meinasit että pelaajanaisilla ei oo tukat värjätty vai?

Vierailija
22/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaavasta naisesta tulee mieleen nainen, joka on yksi jätkistä ja panee kaikkien alfanörttien kanssa... Samalla muka ollen ihana kiltti nörttimuija, lasit vähän vinossa ja tukka värjäämättä. Mieluummin lukeva nainen.

Anteeks, tukka värjäämättä? Onko se joku oletusarvo/pakollisuus, että nainen värjää hiuksensa? :o

Mun mielestä päinvastoin. Pelleiltä näyttää tukkansa värjänneet. Mitä kauempana omasta väristä, sitä hirveämmän näköistä.

Teineltä ymmärrän tukan värjäämisen. Aikuisilta mautonta.

Vähän ot, sori siitä.

Pelaaminen on tosi jees, kunhan ei muutu ongelmaksi. Meillä pelailee koko perhe. On pari ps3:sta, wii, ps2 ja xbox360. Sen lisäksi pari tablettia ja lapsilla yks yhteinen pelikännykkä. Joka päivä ei pelata, mutta joskus sitten enemmän kerrallaan. Juuri kukaan ei koskaan pelaa yksin mitään. Hauskaa puuhaa esim sadepäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy itseltä nintendo wii ja nintendo wii u. Lapsena mulla oli ensin 8 bittinen ja sitten super nintendo. Edelleen mariot on lemppareita ja niitä onkin kertynyt useita näille nukyisille konsoleilleni: super mario bros 1, 2 ja 3, super mario bros lost levels (all stars), super mario world, super mario 64, super mario kart, new super mario bros wii, new super mario bros U, super mario maker.

Vierailija
24/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa löytyy itseltä nintendo wii ja nintendo wii u. Lapsena mulla oli ensin 8 bittinen ja sitten super nintendo. Edelleen mariot on lemppareita ja niitä onkin kertynyt useita näille nukyisille konsoleilleni: super mario bros 1, 2 ja 3, super mario bros lost levels (all stars), super mario world, super mario 64, super mario kart, new super mario bros wii, new super mario bros U, super mario maker.

Äh, jäi kesken. Eli mulle kelpais nintendoa pelaava mies. Pokemon peli on kyllä tosi huono :D mutta makuja on monia! Olen 27-vuotias nainen. En ole nörtti :D lasit ei ole vinossa, eikä tukka värjäämättä.

Vierailija
25/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihansama mitä vauvapalstailevalla lassukalla  tulee pelaavasta naisesta mieleen. T: toinen pelaava nainen