Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Nintendoa pelaava aikuinen mies saada naisen?

Vierailija
23.04.2016 |

Jos on 30+ ja pelaa esim. Pokemonia julkisesti. Onko ihan totaalinen turn off?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pelaaminen haittaisi, mutta pokemon on kyllä alle 15v. juttu...

- Pelaan itsekin

Vierailija
2/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olis? Vaatii ehkä tietyn tyyppisen naisen, mutta ei meillä ollut mikään ongelma seurustelun alussa et mies pelaa PS3, ps4, Xbox, Sega, Nintendo jne. Kyselin ja ihmettelin mutta ei ongelmaa.. Mies +30v ja ollaan nykyään naimisissa, pelaaminen ei suinkaan loppunut vaan minut opetettiin mukaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off, Pokemon ei tosin ole suosikkini.. mielummin Mario.

Vierailija
4/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin haastaa sinut otteluun jos näen sinut pelaavan ds:llä julkisesti :)

t. n25

Vierailija
5/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi mukavaa jos mies pelaisi minun kanssani ja olen sentään keski-ikäinen.

Vierailija
6/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua et varmaan saisi.

Vierailija
7/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pelaamisen määrästä ja elämäntilanteesta. Mä en ymmärrä yhtään perheellisiä miehiä, jotka viettävät aikaa pelaillen. Korkeintaan yhdessä lasten kanssa. Mutta että isä käyttäisi vuorokaudessa useita tunteja pelailuun vielä työpäivän jälkeen eikö olisi yhtään perheen kanssa.. Kiertoon lähtisi sellainen mies.

Vierailija
8/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelipiireissä on varmasti naisia. Ota sieltä, niin ei tule kummallekaan epämiellyttäviä yllätyksiä. Muutenkin pelaajat on sellainen ihmisrotu, jonka kannattaisi pysytellä vain omiensa joukossa.

Vierailija
9/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on, terveisin Nintendoa ja erityisesti Pokemonia pelaava nainen 23v. Parisuhteen oon minäki saanu siitä huolimatta, etköhän säki naisen saa!

Vierailija
10/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti voi koska minullakin on. Lisäksi olen muutenkin lapsenmielinen eikä tunnu sekään haittaavan. Mielummin käyttää aikansa Nintendoon kuin esim baarissa roikkumiseen, jos siitä lähdetään.

Vierailija
11/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään pelailla konsoleilla ja koneella.

Kohtuus kaikessa. Olen kerran seurustellut peliriippuvaisen kanssa. Jos oltiin ravintolassa syömässä/juomassa niin tyyppi vain notkui pelikoneilla ja jopa suuttui jos sillä välin keskustelin jonkun muun kanssa.

Kotonaan saattoi pelata tuntikausia silloin kun olin paikalla (sovitusti). Sitten ihmetteli miksi olin vihainen kun jouduin yksin tuijottamaan telkkaria.

Nykyiset miespuoliset ystävät pelaavat kaikki jotain pelejä eikä tuo minua häiritse jos ei ole liiaksi pois yhteisestä ajasta.

N31

Vierailija
12/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin kelpais. Ite pelaan ennemmin kyllä Zeldoja ja Marioita.

Vierailija
13/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin kelpais. Ite pelaan ennemmin kyllä Zeldoja ja Marioita.

Pelaavasta naisesta tulee mieleen nainen, joka on yksi jätkistä ja panee kaikkien alfanörttien kanssa... Samalla muka ollen ihana kiltti nörttimuija, lasit vähän vinossa ja tukka värjäämättä. Mieluummin lukeva nainen.

Vierailija
14/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on NES, haluisin olla kaverisi. Voitaisiin pelata sitä lätkäpeliä, jossa on läskejä ja laihoja pelaajia :D parempi kuin mitkään änärit

Vierailija
15/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, minäkin olen saanut. Tosin kun naimisiin päästiin, rouva oli sitä mieltä että pelit lähtee. Ja lähtivätkin. Piti valita nainen tai harrastus.

Vierailija
16/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on NES, haluisin olla kaverisi. Voitaisiin pelata sitä lätkäpeliä, jossa on läskejä ja laihoja pelaajia :D parempi kuin mitkään änärit

Blades of Steel?

Vierailija
17/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blades of Steel?

Taisi olla ihan Ice Hockey tai joku tuollanen

Vierailija
18/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ihan innoissani kun joku puhuu Nintendosta (oletin että puhutaan Nessistä)ja sitten luin kohdan Pokemon. Hyi hyi hyi!

Mutta oikeasti nyt ei se mistään peleistä ole kiinni. Kyse on kelpaako sellainen nainen, joka ne hyväksyy:)

Vierailija
19/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä, minäkin olen saanut. Tosin kun naimisiin päästiin, rouva oli sitä mieltä että pelit lähtee. Ja lähtivätkin. Piti valita nainen tai harrastus.

Kuka nainen tuollaista vaatii? Ai juu varmaan sellainen ihanne tyttö, jota nörtit haluaa, mutta jonka vuoksi pitää muuttua sitten normaaliksi, jotta kelpais prinsessalle eiks:D?

20/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä aikuinen Nintendoa pelaava nainen sai miehen, joten uskon sen toimivan toisinkin päin.